SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Meestal zijn comdys wel leuk, gewoon, hersenloos vermaak enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vooral niet doen ookPijnlijk ongrappige film.
Jij hebt moeten lachen om die film?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef SiIk het volgende:
Echt hoor, het gaat over mannen en zwanger, en dus is het meteen een kutfilm.
Juist niet dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef SiIk het volgende:
Echt hoor, het gaat over mannen en zwanger, en dus is het meteen een kutfilm.
Ik ken alleen Gothic Meisje van zequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de dagen van Oktober van Nou En
cd heet parel en de zwijnen
Nooit gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hebt moeten lachen om die film?
volgens mij is het parel van de zwijnen ipv enquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen Gothic Meisje van ze
Hééé gothic meisje, wat doe je chagrijnig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken alleen Gothic Meisje van ze
Ninja edit?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hééé gothic meisje, wat doe je chagrijnig.
Jaquote:
DJVT: Parels voor de zwijnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij is het parel van de zwijnen ipv en
jeugd van tegenwoordig had toch parelS van de zwijnen als album titel?
Zullen we hem samen kieken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nooit gezien
Ben wel nieuwsgierig nu.
Toepasselijk nummer dusquote:
oh lol voor de zwijnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DJVT: Parels voor de zwijnen
Nou en: Parel voor de zwijnen.
Wil je zóóó'n slechte film wel nog een keer zien?quote:
Beetje zonde ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh lol voor de zwijnen
je gaat de zwijnen toch geen parels geven
De meeste parels hebben bijna geen waarde, het is maar een selecte hoeveelheid die geld waard is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh lol voor de zwijnen
je gaat de zwijnen toch geen parels geven
kusjekroelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
Stomme stream deed het niet.... Ik ben hier.. nu
20 minuten van lola gemist
* PriemGirl gaat in een hoekje zich gaan schamen....
Als het met jou kan wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wil je zóóó'n slechte film wel nog een keer zien?
quote:Vijf kwalitatieve factoren en de grootte bepalen de prijs van een gekweekte zoutwater parel. De kwalitatieve factoren zijn: vorm, kleur, luster (glans), oppervlakte kenmerken en dikte van de bovenlaag (Precieze informatie vindt u onder het kopje: Waardebepalende factoren voor parels en gekweekte parels). De beste kwaliteit van de enkele factoren wordt telkens op 100% gezet. Perfect rond is ook 100%. Als de gekweekte parel niet geheel rond is, is hij dus van middelbare kwaliteit en heeft hij nog maar een waarde van 50% in vergelijking met de top, sterk barokvormige nog maar 10%. Aflopend in steeds stappen van 10% is denkbaar.
De meest zeldzame kleur is rose en is 100%. Intensievere kleuren zoals crem verminderen de prijs tot 60%, extreem intensieve kleuren tot 25%.
De luster van een gekweekte zoutwaterparel moet bijna een metalen karakter hebben. Dan is de waarde 100%. Een middelmatige glans komt vaker voor bij gekweekte Zuidzee parels en zijn ongeveer 50%, een doffe luster hooguit 25%.
De kleur en de luster van een gekweekte parel is zonder vergelijkingsmateriaal het moeilijkst te schatten. De kenmerken van de oppervlakte moet men met een afstand van 30 a 40 centimeter bekijken. Alleen de kenmerken van de oppervlakte zoals uitgroeingen, platte vlekken of fabricage vlekken die je van deze afstand kunt, zien worden minder waard.
Nu worden alle procenten met elkaar vermenigvuldigd. Kreeg een gekweekte parel op vier criteria 100% en op een 50%, dan zou het procenttotaal voor de gehele kwaliteit nog maar bij 50% liggen.
Kwaliteit is de ene kant. Grootte speelt verder nog een rol. Ook een bepaalde grootte kan men een waarde van 100% geven, bijvoorbeeld bij een diameter van 7,5mm. In relatie daarmee krijgen 4,0mm 10%, 5.5mm 20%, 6,5mm 40%, 8,1mm 180% en 8,5mm 300%. De waarde van de parel stijgt boven proportie met de grootte.
Nu heeft met nog de huidige vervangingsprijs = verkoopprijs in detailhandel van een gekweekt parel met een doorsnede van 7,5mm, die een topkwaliteit heeft, dus een kwaliteitstotaal van 100% bezit. Deze prijs ligt bijvoorbeeld bij 75 euro.
Een eenvoudige berekening levert u het eindresultaat op. Een gekweekte parel van 7,5mm heeft door haar grootte een waarde van 100%, bij 7,8mm is dan nog maar 60%, dus 45 euro. Als deze gekweekte parel van 6,5mm een totaal kwaliteitspercentage van 50 hebben, dan ligt de uiteindelijke prijs voor een parel bij 22,50 euro.
Deze berekeningsmogelijkheid kan met tevens bij de beoordeling van een gehele parelketting gebruiken. Men neemt een gekweekte parel van middelmatige kwaliteit over de gehele ketting en voert de bovenstaande waardebepaling uit. Deze prijs vermenigvuldigt men met het aantal parels. Ten slotte moet de zo verkregen waarde gehalveerd worden. Lossen gekweekte parels zijn duidelijk duurder dan vergelijkbare kwaliteit van een hele ketting. Deze werkwijze leidt tot prijzen in overeenstemming met de markt en geeft u een grove voorstelling van de waarde van uw gekweekte parels.
Ja joh.quote:
ja het is zo'n mooi nummer en ik hou niet zo van U2quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef ValHallen het volgende:
Oh LoLa
Dit nummer is goud, en zo onbekend
Ik ga me een beetje inhouden. Ik wind me teveel op over een meisje dat ik nog nooit heb gezienquote:
Ja, ik dus ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja het is zo'n mooi nummer en ik hou niet zo van U2
Heldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ga me een beetje inhouden. Ik wind me teveel op over een meisje dat ik nog nooit heb gezien
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
Woohoo heb de eerst faal iig niet gemist![]()
![]()
![]()
en is het wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben achtergrondinfo van de bandjes die je draait aan het lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit aan de witte wijnLekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit aan de witte wijnZuiperd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ja leuk is dat he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel onbekend spul voor meMaar daarom luister ik ook naar Radio49
Inderdaad, ik probeer ook altijd om sowieso een paar 'onbekende' nummers per show te doen. Zo blijf je ontdekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja leuk is dat he?
ik hou er van om onbekende meuk te luisteren en andere te laten horen wat ik leuk vind
Ja zo ontdek je nog eens watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik probeer ook altijd om sowieso een paar 'onbekende' nummers per show te doen. Zo blijf je ontdekken
Kijk..... ben ik toch nog ergens goed voor geweest!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Zo heb ik dankzij Sinterklaaskapoentje Breakcore leren waarderen en dankzij Melting de Rock 'n Lol.
Ik kan best lief zijn. ben best lief.quote:
punk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
En dan ga ik eens muziek draaien uit mijn favoriete periode
Over 2,5 week vooral engquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan best lief zijn. ben best lief.
Mooie tieten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
Ik luister nog steeds, maar heb vrouwelijk bezoek!
oh ? vertel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
Moeders op visite?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
25 minuten. Sufjan Stevens - Impossible Soulquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is jouw langst gedraaide nummer op den radio?
Kut, mijn langste is maar 18 minutenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
25 minuten. Sufjan Stevens - Impossible Soul
WACHT WAT ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
Kan ze nog mooie tieten hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit was nog in de periode van ONZ Radio, en het was overdag, ik heb toen niet veel vrienden gemaakt. Volgens mij heb ik het nummer ook na Sufjan Stevens concert gedraaid hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kut, mijn langste is maar 18 minuten
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ze nog mooie tieten hebbenMoeders kunnen fucking sexy zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk naar Lola en Suikertaartje.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Wat een held was dat hehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef ValHallen het volgende:
Good ol' days met Dagoduck die live nummers van Neil Young draaide van 3 kwartier
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moeders kunnen fucking sexy zijn.
Kijk naar Lola en Suikertaartje.
Ik eergister nog die van 18 minutenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit was nog in de periode van ONZ Radio, en het was overdag, ik heb toen niet veel vrienden gemaakt. Volgens mij heb ik het nummer ook na Sufjan Stevens concert gedraaid hier
Dat was wel een baasje ja. Draaide echt 15x per week en altijd Neil Youngquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een held was dat hehWerd ook niet echt gewaardeerd toen
kom maarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
Lekker nummer.![]()
Nu wil ik knuffelen met iemand
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook knuffelen
Ik krijg straks mannelijk bezoek![]()
Ik moest heel hard HUUUUUUU zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Insomnium het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen ik dit net zag
[ afbeelding ]
Dan knuffel je toch met je mannelijke bezoek straks ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook knuffelen
Ik krijg straks mannelijk bezoek![]()
Is dat fout? Als ik iedereen die ik wil zien elke week in het weekend moet proppen lukt dat niet hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
wat is dat toch met bezoek door de weeks![]()
* LovelyLady duitk op Sol en geeft een fijne knuffelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef Solique het volgende:
* Solique voelt zich alleen met dit soort muziek
Een vriendquote:
ik zit in een oudere doelgroep he? dan werkt iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat fout? Als ik iedereen die ik wil zien elke week in het weekend moet proppen lukt dat niet hoor.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady duitk op Sol en geeft een fijne knuffel
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een vriend
Maar ik denk zomaar niet dat er geknuffeld gaat worden
En ik ben er al de hele avond stikzenuwachtig voor.
Niet 's avonds toch? Mijn school/werkweek is meer dan 40 uur hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit in een oudere doelgroep he? dan werkt iedereen
Ik zou der gebruiken als mount in WoWquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?
Gelijk keiharde neukseks?
zie mijn editquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet 's avonds toch? Mijn school/werkweek is meer dan 40 uur hoor
Je bent zenuwachtig als er een vriend op bezoek komt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een vriend
Maar ik denk zomaar niet dat er geknuffeld gaat worden
En ik ben er al de hele avond stikzenuwachtig voor.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou der gebruiken als mount in WoW
[..]![]()
![]()
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?
Gelijk keiharde neukseks?
O zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..
Een mount in World of Wacraft man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens geen idee waar je het over hebt.
De interesse hier is gewekt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..
En dat ga je zeker niet delen hier of in DM?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sollywollytrollyquote:
Klein kind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
LOLA ZEI NEUKEN.
Kom dan !
KOM DAN !
Begrijpelbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef SiIk het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik vind het al heel eng dat ik het straks aan hem ga vertellen.
Priemiequote:
Het zal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een mount in World of Wacraft man.
D'uhquote:
Ik twijfelde waar ik aan het posten wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef JJH het volgende:
Was ik niet trouwens, maar ik hoor hier positieve commentaren over je stem en je boobies Lola.jullie zijn een lekker stelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verwarrend maar wel lief
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 20:55:51 ]
niet mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
De ene helft is een stuk lekkerder dan de andere.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jullie zijn beide leuk lief en lekker
Ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik twijfelde waar ik aan het posten was![]()
quote:
errug jammer want hij is tofquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
Je hoort tegenwoordig ook helemaal niks meer over Paolo Nutini
echt nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij zingt alleen een beetje jammer.
Hij heeft één hit gehad volgens mij, over zijn nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef ValHallen het volgende:
Je hoort tegenwoordig ook helemaal niks meer over Paolo Nutini
Ik vind het wel iets hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij zingt alleen een beetje jammer.
quote:
Jenny don't be hasty was ook nog een bescheiden hitje (en veeeeel leuker dan New Shoes)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Hij heeft één hit gehad volgens mij, over zijn nieuwe schoenen.
En daarna niets meer inderdaad.
Klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jenny don't be hasty was ook nog een bescheiden hitje (en veeeeel leuker dan New Shoes)
Ik vond je leuker toen je een ban hadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Geile Gerrie is Lola
Geile Gerrie is knetter
--------------------------------------
knetter is lola
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je een ban had
Eum.. wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Geile Gerrie is Lola
Geile Gerrie is knetter
knetter is lola
Bijna jongen, bijna.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef naatje_1 het volgende:
Geile Gerrie is Lola
Geile Gerrie is knetter
knetter is lola
Welke, de eerste, de tweede of de derde?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je een ban had
Denk eraan..... hij is ook maar gewoon mens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:03 schreef SiIk het volgende:
Hij is ook gewoon nog nooit hier geweest
Ik loop echt als een gek op te ruimen.
Da's waar. En hij kent me wel een beetje ondertussenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Denk eraan..... hij is ook maar gewoon mens.
Is het raar dat mijn nieuwsgierigheid nu opborrelt als een stijve?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar. En hij kent me wel een beetje ondertussen
Nee, maar ik heb me voorgenomen geen persoonlijke dingen meer te vragenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het raar dat mijn nieuwsgierigheid nu opborrelt als een stijve?
Nee hoor. Het is gewoon stom dat ie hier nog nooit geweest is ook. Ik ken em ruim een jaar nu, spreken elkaar dagelijks, zien elkaar een keer of 4 per week, zijn ondertussen samen op vakantie geweest, en vorige maand ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest en vanavond voor het eerst andersomquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het raar dat mijn nieuwsgierigheid nu opborrelt als een stijve?
Wat betreft haar, of wat betreft iedereen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me voorgenomen geen persoonlijke dingen meer te vragen
Daarom! Komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar. En hij kent me wel een beetje ondertussen
Haarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat betreft haar, of wat betreft iedereen?
Love is in the air?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon stom dat ie hier nog nooit geweest is ook. Ik ken em ruim een jaar nu, spreken elkaar dagelijks, zien elkaar een keer of 4 per week, zijn ondertussen samen op vakantie geweest, en vorige maand ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest en vanavond voor het eerst andersom
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon stom dat ie hier nog nooit geweest is ook. Ik ken em ruim een jaar nu, spreken elkaar dagelijks, zien elkaar een keer of 4 per week, zijn ondertussen samen op vakantie geweest, en vorige maand ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest en vanavond voor het eerst andersom
Op de meet zal ik al uw vragen beantwoordenquote:
Mmm.... Ok en vanwaar de zenuwachtigheid dan? Ik snap het niet; vrees ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen is mijn advies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg naat, wat is je favoriete standje?
Ach, opgeruimd is ook niet bepaald glimmend bij mij. Maar niet opgeruimd kan je hier gewoon geen stap zetten, vraag maar aan WTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je hem al zo lang kent dan hoeft alles toch niet glimmend te zijn, ik bedoel hij kent je wel ondertussen?
Ik dacht een liedje met veul hammond orgel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij weet heul niet wat ik daar mee bedoel
Wat is jóúw favo standje (Ik ga lekker nog wel dingen aan jou vragenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee. Op zijn hondjes in ieder geval niet, te onpersoonlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach..... ik wens je veel succes/plezier vanaaf!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, opgeruimd is ook niet bepaald glimmend bij mij. Maar niet opgeruimd kan je hier gewoon geen stap zetten, vraag maar aan WT
En nee, geen love.
Dat had ik vroeger ook, dat je werkelijk nergens bij kon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, opgeruimd is ook niet bepaald glimmend bij mij. Maar niet opgeruimd kan je hier gewoon geen stap zetten, vraag maar aan WT
En nee, geen love.
Doggystyle.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is jóúw favo standje (Ik ga lekker nog wel dingen aan jou vragen)
Bullshitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee. Op zijn hondjes in ieder geval niet, te onpersoonlijk.
Het probleem is ook dat m'n kamer gewoon heel klein is. Als m'n wasrek bijvoorbeeld staat kan het verder nog zo netjes zijn, maar kan je gewoon geen kant opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, dat je werkelijk nergens bij kon.
Maar dan is een beetje ruimte om te lopen en te zitten inderdaad wel prettig.
quote:
Zeg je dat omdat ik er ben?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doggystyle isquote:
Ik vind het wel jammer dat je dan geen gezicht kunt zien, maar onpersoonlijk, nèh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spiegel mijn waarde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je dan geen gezicht kunt zien, maar onpersoonlijk, nèh.
Of gewoon lekker stevig beetpakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doggystyle isEn je kunt variëren enzulks. Handen op de bips, handen op de boeps, haar handen op de rug enz. enz.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spiegel mijn waarde.
Dan is het probleem opgelost.
Ik heb één spieegel in huis, en die hangt in mijn douche.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spiegel mijn waarde.
Dan is het probleem opgelost.
Rechtstaan... op iets zitten en man staan...... Voor spiegel kan je het erg persoonlijk makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doggystyle isEn je kunt variëren enzulks. Handen op de bips, handen op de boeps, haar handen op de rug enz. enz.
Ook focussen op knetter der gezichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb één spieegel in huis, en die hangt in mijn douche.
Tevens kijk ik daar nooit in omdat ie dan barst.
Ik ben nog nooit klaargekomen voor een spiegel, of tenminste, dat ik er bewust in keek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ook focussen op knetter der gezicht![]()
Niet je eigen.
Want de bekken die je trekt als je klaarkomt of überhaupt tijdens de seks zijn best apart
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Erg eng hoe ik soms als insom denk over sommige dingen
U heeft ook een sick & twisted mind?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Erg eng hoe ik soms als insom denk over sommige dingen
Erhm.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit klaargekomen voor een spiegel, of tenminste, dat ik er bewust in keek.
En dat ga ik ook maar zo houden denk ik.
quote:
quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn favoriete doggystyle is met 2 handen op de zijkant van de buik
He? wat? seks?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat over seks, ga naar bed
Lekkere muziek.quote:
Wist ik ook wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Erhm.
Ik ook niet.
Maar erhm .. common knowledge denk ik ?
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn favoriete doggystyle is met 2 handen op de zijkant van de buik
seksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lekkere muziek.
Gezellige praat over seks.
Top dus.
Ik had echt een koffietaartjequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Solique het volgende:
Geen last van de NS, daarom rijd ik in een auto rond
Nooit gedaan, maar lijkt me ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
Reverse cowgirl is ook heet trouwens. Met dank aan Scrubs.
*gaat weg doeiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
rot op, het is 16+ hier nu. SEKS JONGETJE SEKS
Dat zei ik ook toen ik 11 was.quote:
en hoe gaat die?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef ValHallen het volgende:
Reverse cowgirl is ook heet trouwens. Met dank aan Scrubs.
Zo, inderdaad, ik ben nu een en al zoet en kleverigsquote:
OHMYGAWD I'M SO STARTLEDquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
Ben een vrachtlading aan panfluit muziek aan het binnenharken
Binnenkort dus een uurtje of 2 met panfluit.
Dan ga ik sowieso luisteren !quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
Ben een vrachtlading aan panfluit muziek aan het binnenharken
Binnenkort dus een uurtje of 2 met panfluit.
nou het gaat over seks... komdermaarin!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo, inderdaad, ik ben nu een en al zoet en kleverigs
Waarmee moet zij erin komen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou het gaat over seks... komdermaarin!
er was een ongelukje op weg naar huisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou het gaat over seks... komdermaarin!
* Insomnium likt suikertaartjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo, inderdaad, ik ben nu een en al zoet en kleverigs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |