Geen idee. Op zijn hondjes in ieder geval niet, te onpersoonlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg naat, wat is je favoriete standje?
Ach..... ik wens je veel succes/plezier vanaaf!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, opgeruimd is ook niet bepaald glimmend bij mij. Maar niet opgeruimd kan je hier gewoon geen stap zetten, vraag maar aan WT
En nee, geen love.
Dat had ik vroeger ook, dat je werkelijk nergens bij kon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, opgeruimd is ook niet bepaald glimmend bij mij. Maar niet opgeruimd kan je hier gewoon geen stap zetten, vraag maar aan WT
En nee, geen love.
Doggystyle.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is jóúw favo standje (Ik ga lekker nog wel dingen aan jou vragen)
Bullshitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen idee. Op zijn hondjes in ieder geval niet, te onpersoonlijk.
Het probleem is ook dat m'n kamer gewoon heel klein is. Als m'n wasrek bijvoorbeeld staat kan het verder nog zo netjes zijn, maar kan je gewoon geen kant opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook, dat je werkelijk nergens bij kon.
Maar dan is een beetje ruimte om te lopen en te zitten inderdaad wel prettig.
quote:
Zeg je dat omdat ik er ben?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doggystyle isquote:
Ik vind het wel jammer dat je dan geen gezicht kunt zien, maar onpersoonlijk, nèh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Spiegel mijn waarde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je dan geen gezicht kunt zien, maar onpersoonlijk, nèh.
Of gewoon lekker stevig beetpakken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doggystyle isEn je kunt variëren enzulks. Handen op de bips, handen op de boeps, haar handen op de rug enz. enz.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spiegel mijn waarde.
Dan is het probleem opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |