Nee hoor. Het is gewoon stom dat ie hier nog nooit geweest is ook. Ik ken em ruim een jaar nu, spreken elkaar dagelijks, zien elkaar een keer of 4 per week, zijn ondertussen samen op vakantie geweest, en vorige maand ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest en vanavond voor het eerst andersomquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het raar dat mijn nieuwsgierigheid nu opborrelt als een stijve?
Wat betreft haar, of wat betreft iedereen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me voorgenomen geen persoonlijke dingen meer te vragen
Daarom! Komt vanzelf goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Da's waar. En hij kent me wel een beetje ondertussen
Haarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat betreft haar, of wat betreft iedereen?
Love is in the air?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon stom dat ie hier nog nooit geweest is ook. Ik ken em ruim een jaar nu, spreken elkaar dagelijks, zien elkaar een keer of 4 per week, zijn ondertussen samen op vakantie geweest, en vorige maand ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest en vanavond voor het eerst andersom
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon stom dat ie hier nog nooit geweest is ook. Ik ken em ruim een jaar nu, spreken elkaar dagelijks, zien elkaar een keer of 4 per week, zijn ondertussen samen op vakantie geweest, en vorige maand ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest en vanavond voor het eerst andersom
Op de meet zal ik al uw vragen beantwoordenquote:
Mmm.... Ok en vanwaar de zenuwachtigheid dan? Ik snap het niet; vrees ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen is mijn advies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg naat, wat is je favoriete standje?
Ach, opgeruimd is ook niet bepaald glimmend bij mij. Maar niet opgeruimd kan je hier gewoon geen stap zetten, vraag maar aan WTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als je hem al zo lang kent dan hoeft alles toch niet glimmend te zijn, ik bedoel hij kent je wel ondertussen?
Ik dacht een liedje met veul hammond orgel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij weet heul niet wat ik daar mee bedoel
Wat is jóúw favo standje (Ik ga lekker nog wel dingen aan jou vragenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeg naat, wat is je favoriete standje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |