Dat was wel een baasje ja. Draaide echt 15x per week en altijd Neil Youngquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat een held was dat hehWerd ook niet echt gewaardeerd toen
kom maarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:47 schreef Insomnium het volgende:
Lekker nummer.![]()
Nu wil ik knuffelen met iemand
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook knuffelen
Ik krijg straks mannelijk bezoek![]()
Ik moest heel hard HUUUUUUU zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef Insomnium het volgende:
Ik moest zo hard lachen toen ik dit net zag
[ afbeelding ]
Dan knuffel je toch met je mannelijke bezoek straks ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef SiIk het volgende:
Ik wil ook knuffelen
Ik krijg straks mannelijk bezoek![]()
Is dat fout? Als ik iedereen die ik wil zien elke week in het weekend moet proppen lukt dat niet hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
wat is dat toch met bezoek door de weeks![]()
* LovelyLady duitk op Sol en geeft een fijne knuffelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef Solique het volgende:
* Solique voelt zich alleen met dit soort muziek
Een vriendquote:
ik zit in een oudere doelgroep he? dan werkt iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat fout? Als ik iedereen die ik wil zien elke week in het weekend moet proppen lukt dat niet hoor.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady duitk op Sol en geeft een fijne knuffel
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een vriend
Maar ik denk zomaar niet dat er geknuffeld gaat worden
En ik ben er al de hele avond stikzenuwachtig voor.
Niet 's avonds toch? Mijn school/werkweek is meer dan 40 uur hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zit in een oudere doelgroep he? dan werkt iedereen
Ik zou der gebruiken als mount in WoWquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?
Gelijk keiharde neukseks?
zie mijn editquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niet 's avonds toch? Mijn school/werkweek is meer dan 40 uur hoor
Je bent zenuwachtig als er een vriend op bezoek komt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een vriend
Maar ik denk zomaar niet dat er geknuffeld gaat worden
En ik ben er al de hele avond stikzenuwachtig voor.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou der gebruiken als mount in WoW
[..]![]()
![]()
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?
Gelijk keiharde neukseks?
O zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..
Een mount in World of Wacraft man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens geen idee waar je het over hebt.
De interesse hier is gewekt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..
En dat ga je zeker niet delen hier of in DM?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sollywollytrollyquote:
Klein kind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
LOLA ZEI NEUKEN.
Kom dan !
KOM DAN !
Begrijpelbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef SiIk het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik vind het al heel eng dat ik het straks aan hem ga vertellen.
Priemiequote:
Het zal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een mount in World of Wacraft man.
D'uhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |