Je bent zenuwachtig als er een vriend op bezoek komt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een vriend
Maar ik denk zomaar niet dat er geknuffeld gaat worden
En ik ben er al de hele avond stikzenuwachtig voor.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zou der gebruiken als mount in WoW
[..]![]()
![]()
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is het vast niet zomaar een vriend, en niet knuffelen?
Gelijk keiharde neukseks?
O zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..
Een mount in World of Wacraft man.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens geen idee waar je het over hebt.
De interesse hier is gewekt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, het is een gewoon een goede vriend. En we gaan het over een voor mij gevoelig onderwerp hebben. Iets wat helemaal niemand van mijn 'vrienden van nu' van mij weet..
En dat ga je zeker niet delen hier of in DM?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sollywollytrollyquote:
Klein kind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
LOLA ZEI NEUKEN.
Kom dan !
KOM DAN !
Begrijpelbaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef SiIk het volgende:
Nee, absoluut niet. Ik vind het al heel eng dat ik het straks aan hem ga vertellen.
Priemiequote:
Het zal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Een mount in World of Wacraft man.
D'uhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |