en is het wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben achtergrondinfo van de bandjes die je draait aan het lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit aan de witte wijnLekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit aan de witte wijnZuiperd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
ja leuk is dat he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Veel onbekend spul voor meMaar daarom luister ik ook naar Radio49
Inderdaad, ik probeer ook altijd om sowieso een paar 'onbekende' nummers per show te doen. Zo blijf je ontdekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja leuk is dat he?
ik hou er van om onbekende meuk te luisteren en andere te laten horen wat ik leuk vind
Ja zo ontdek je nog eens watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Inderdaad, ik probeer ook altijd om sowieso een paar 'onbekende' nummers per show te doen. Zo blijf je ontdekken
Kijk..... ben ik toch nog ergens goed voor geweest!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:39 schreef ValHallen het volgende:
Zo heb ik dankzij Sinterklaaskapoentje Breakcore leren waarderen en dankzij Melting de Rock 'n Lol.
Ik kan best lief zijn. ben best lief.quote:
punk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef ValHallen het volgende:
En dan ga ik eens muziek draaien uit mijn favoriete periode
Over 2,5 week vooral engquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan best lief zijn. ben best lief.
Mooie tieten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
Ik luister nog steeds, maar heb vrouwelijk bezoek!
oh ? vertel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
Moeders op visite?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
25 minuten. Sufjan Stevens - Impossible Soulquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is jouw langst gedraaide nummer op den radio?
Kut, mijn langste is maar 18 minutenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
25 minuten. Sufjan Stevens - Impossible Soul
WACHT WAT ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef ToT het volgende:
Kan ze nog mooie tieten hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit was nog in de periode van ONZ Radio, en het was overdag, ik heb toen niet veel vrienden gemaakt. Volgens mij heb ik het nummer ook na Sufjan Stevens concert gedraaid hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kut, mijn langste is maar 18 minuten
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kan ze nog mooie tieten hebbenMoeders kunnen fucking sexy zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk naar Lola en Suikertaartje.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Wat een held was dat hehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef ValHallen het volgende:
Good ol' days met Dagoduck die live nummers van Neil Young draaide van 3 kwartier
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moeders kunnen fucking sexy zijn.
Kijk naar Lola en Suikertaartje.
Ik eergister nog die van 18 minutenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit was nog in de periode van ONZ Radio, en het was overdag, ik heb toen niet veel vrienden gemaakt. Volgens mij heb ik het nummer ook na Sufjan Stevens concert gedraaid hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |