Ik heb één spieegel in huis, en die hangt in mijn douche.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Spiegel mijn waarde.
Dan is het probleem opgelost.
Rechtstaan... op iets zitten en man staan...... Voor spiegel kan je het erg persoonlijk makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doggystyle isEn je kunt variëren enzulks. Handen op de bips, handen op de boeps, haar handen op de rug enz. enz.
Ook focussen op knetter der gezichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb één spieegel in huis, en die hangt in mijn douche.
Tevens kijk ik daar nooit in omdat ie dan barst.
Ik ben nog nooit klaargekomen voor een spiegel, of tenminste, dat ik er bewust in keek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ook focussen op knetter der gezicht![]()
Niet je eigen.
Want de bekken die je trekt als je klaarkomt of überhaupt tijdens de seks zijn best apart
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Erg eng hoe ik soms als insom denk over sommige dingen
U heeft ook een sick & twisted mind?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
Erg eng hoe ik soms als insom denk over sommige dingen
Erhm.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit klaargekomen voor een spiegel, of tenminste, dat ik er bewust in keek.
En dat ga ik ook maar zo houden denk ik.
quote:
quote:
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn favoriete doggystyle is met 2 handen op de zijkant van de buik
He? wat? seks?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat over seks, ga naar bed
Lekkere muziek.quote:
Wist ik ook wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Erhm.
Ik ook niet.
Maar erhm .. common knowledge denk ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |