ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig vind ik ze allebei lief, dus ben ik altijd blij, wie het ook is![]()
2de laptop aanschaffenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
sorrymaar we zijn beiden FOK!verslaafd... bijna vechten om de laptop alles
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
sorrymaar we zijn beiden FOK!verslaafd... bijna vechten om de laptop alles
whihi dan gaan we tegen over elkaar zitten.. en kan ik via dm vragen om een glaasje ranjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
2de laptop aanschaffenVoor het goeie doel
is mij teveel gesleepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik pakte vroeger altijd mijn laptop mee naar mijn vriend (toen we nog niet samen woonden)Of is dat zo raar dan?
![]()
Ja, maar jullie moesten tegen elkaar gaymen enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ik pakte vroeger altijd mijn laptop mee naar mijn vriend (toen we nog niet samen woonden)Of is dat zo raar dan?
![]()
Ik herhaal: Is dat raar dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:48 schreef JJH het volgende:
[..]
whihi dan gaan we tegen over elkaar zitten.. en kan ik via dm vragen om een glaasje ranja
Lola wat draai je heerlijk trouwens
hoe is het met de enkel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
is mij teveel gesleep
tas met kleren en alles.. en dan stuk lopen vanaf het station en ik ben lui
Meneer DJ Taxi maakt z'n naam niet echt waar dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
is mij teveel gesleep
tas met kleren en alles.. en dan stuk lopen vanaf het station en ik ben lui
Tjah beiden it-ers hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jullie moesten tegen elkaar gaymen enzo.
Die heb ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
check me nieuwe ikea kastje
[ afbeelding ]
En me kat ligt lekker tussen de troep op mijn bureau
[ afbeelding ]
die is nog luier dan ik benquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meneer DJ Taxi maakt z'n naam niet echt waar dan.
quote:
Tof, die beeldjes zo aan de zijkant vastgeplaktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JJH het volgende:
[..]
die is zelf muziek aan het maken geloof ikbons bons bons
Perfecte combiquote:
ik ging lopen vanaf station.. en laatste stuk liep ik redelijk hard door vanwege guppy dus deed giga pijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Kusje ergens anders op dan
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]inmiddels al wat meer nummers?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ging lopen vanaf station.. en laatste stuk liep ik redelijk hard door vanwege guppy dus deed giga pijnwas dan ook boos toen bleek dat ik niet hard had hoeven doorlopen
leen bakker soms... ikea soms... is goed opletten maar licht er ook aan wat je wil, wat jij mooi vindtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wie weet waar je een mooi bed kunt kopen?
ik ben op zoek naar een bed van 160x220, maar ik ben nog geen enkel bed tegen gekomen waarvan ik zoiets had van, "ja dat is 'm"
Allemaal muziek uit de periode 1987 - 1994. En dan vooral mijn favoriete muziekquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat ga je draaien? thema of zomaar gewoon wat bij elkaar geraapt?
omdat lolaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]waarom doe je dat dan ook?
Bambiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
En me kat ligt lekker tussen de troep op mijn bureau
[ afbeelding ]
bel mij danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
omdat loladie ging eindelijk draaien.. nou dan moest die wel op tijd kunnen beginnen... en khad de bus gemist
quote:
vinnut wel lief maar wist niet dat er mensen achter de schermen aan het meelezen warenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
omdat loladie ging eindelijk draaien.. nou dan moest die wel op tijd kunnen beginnen... en khad de bus gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |