Hij viert het zondag, de prutserquote:
Dat bedacht ik me ook ja, het is niet de eerste keer dat ze (online) te kennen geven dat er iets niet lekker loopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.
Maar waarom ben je dan nog bij hem als het zo gaat?
En vaker zo gaat ?
Ik ken de situatie natuurlijk niet
Maar echt lekker zit het niet denk ik dan zo.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij viert het zondag, de prutser
Liefde misschienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen.
Maar waarom ben je dan nog bij hem als het zo gaat?
Datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ja, het is niet de eerste keer dat ze (online) te kennen geven dat er iets niet lekker loopt.
Verder word ik er een beetje ongemakkelijk van als relaties, of relatieproblemen, in een topic "besproken" worden / passief agressief behandeld worden. Dan denk ik, houd het lekker privé. Maar dat ben ik dan weer.
Daar heb je een goed punt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liefde misschien
En toch vind ik het niet slim om je relatieproblemen hier te bespreken
Faye je moet het zelf weten, maar dit is niet slim
Ik hoop dat het goed komt
ze kennen elkaar via fokquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook ja, het is niet de eerste keer dat ze (online) te kennen geven dat er iets niet lekker loopt.
Verder word ik er een beetje ongemakkelijk van als relaties, of relatieproblemen, in een topic "besproken" worden / passief agressief behandeld worden. Dan denk ik, houd het lekker privé. Maar dat ben ik dan weer.
ik open er een topic overquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze kennen elkaar via fok
ik bespreek ook altijd mijn problemen met mijn lief op het forum
Dat mag altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarmee ik niet wil zeggen dat je niet je hart mag luchten, trouwens.
Jouw verjaardag, accountkaapsterquote:
Ja dat weet ikquote:
Dat is jouw keuze, ik zeg alleen dat ik (en vooral als het er zo aan toe gaat als tussen Faye en Naatje) er ongemakkelijk van word. Alsof ik een privégesprek bijwoon wat niet voor mij bedoeld is.quote:ik bespreek ook altijd mijn problemen met mijn lief op het forum
ik ga toch niet met mijn fok geliefde dat opeen forum besprekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
[..]
Dat is jouw keuze, ik zeg alleen dat ik (en vooral als het er zo aan toe gaat als tussen Faye en Naatje) er ongemakkelijk van word. Alsof ik een privégesprek bijwoon wat niet voor mij bedoeld is.
ik ben degene die zonder hoofdletters en punten postquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw verjaardag, accountkaapster
Oh pardon, ik had mijn sarcasme-antenne nog ingetrokkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga toch niet met mijn fok geliefde dat opeen forum bespreken
het was sarcasme
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga toch niet met mijn fok geliefde dat opeen forum bespreken
het was sarcasme
geeft nietsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had mijn sarcasme-antenne nog ingetrokken![]()
.
Flink naar sarcasme kijken, dan groeit-ie vanzelf tot indrukwekkende grootte!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had mijn sarcasme-antenne nog ingetrokken![]()
.
hou daar nou eens mee op jongens, ik raak in de warquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef JJH het volgende:
[..]
ik ben degene die zonder hoofdletters en punten post
jij ook alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hou daar nou eens mee op jongens, ik raak in de war
gelukkig vind ik ze allebei lief, dus ben ik altijd blij, wie het ook isquote:
sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hou daar nou eens mee op jongens, ik raak in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |