Ja, bij een stoplicht, dus dat ging heel zachtjesquote:
ze hadden ook kastanje-ijsquote:
ja, maar soms vraag ik me af waarom ik dit in godsnaam nog doe. Daar heeft meneer toch geen oor voor, dus ik slik alles lekker aan. Alles gaat prima.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je nog verkering met naat?
ik moest hem heel hard uitlachenquote:
Na twaalven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
Kastanje ijs?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, bij een stoplicht, dus dat ging heel zachtjes
[..]
ze hadden ook kastanje-ijs
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moest hem heel hard uitlachen![]()
toen ik doorhad dat er niets aan de hand was verder![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, maar soms vraag ik me af waarom ik dit in godsnaam nog doe. Daar heeft meneer toch geen oor voor, dus ik slik alles lekker aan. Alles gaat prima.
Dat is dan wel weer lekker.quote:
Nakend fietsen, dat kan toch ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat was het dus wel een beetje
Klinkt als een droomrelatie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja, maar soms vraag ik me af waarom ik dit in godsnaam nog doe. Daar heeft meneer toch geen oor voor, dus ik slik alles lekker aan. Alles gaat prima.
toch geen muziek tekort?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet nog een half uur en ik heb niet veel muziekjes meer
Oeiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg realistische films waarin het gebeurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nakend fietsen, dat kan toch ook niet.
Smaakt naar bijzondere hazelnotenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker.
Maar dat ijs trekt me niet echt, ik heb ook nog nooit kastanjes op.
Ik zat heel hard mee te zingen in een ouwe Suzuki met een Nijntje-zonnescherm, echt de seks droop er vanafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nakend fietsen, dat kan toch ook niet.
Hazelnoten met een chromosoompje teveel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Smaakt naar bijzondere hazelnoten
[..]
Ik zat heel hard mee te zingen in een ouwe Suzuki met een Nijntje-zonnescherm, echt de seks droop er vanaf
Zouden ze dan niet "speciaal" zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Hazelnoten met een chromosoompje teveel?
Dat wel inderdaad. Maar ik vond het zelf zo grappig dat ik toch maar postte.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zouden ze dan niet "speciaal" zijn?![]()
Maar goed, je wilt toch koffietaartje
Arme jij * Whiskers2009 geeft Faye knufquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je doorhebt dat ik nu serieus ben. Ik zit te huilen
Ik ben ook heel serieus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Whahaa, ik zie je 'ik vind mezelf grappig-hoofd' er al bij ook gewoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. Maar ik vond het zelf zo grappig dat ik toch maar postte.
En ja.
okequote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk dat ik even uit tune, ik heb even geen zin in radio
Lievie, is dit wel slim om dit op het forum te gooien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wellicht kun je naat hem even bellen ipv dit hier neer te zetten..... just a thought.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dring niet tot hem door.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht kun je naat hem even bellen ipv dit hier neer te zetten..... just a thought.
Dat zou je iets moeten zeggenquote:
Waarom ben je er dan nog bij ?quote:
Niet om lullig te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |