Wij willen ook koffietaartje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had echt een koffietaartje![]()
Insomniumquote:
LoLaquote:
Dank je, blijf vooral luisterenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Insomnium
[..]
LoLa
goede muziek
Via een torrent ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
2,5 GB aan panfluit muziek, ben echt benieuwd
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Zokunen het volgende:
2,5 GB aan panfluit muziek, ben echt benieuwd
quote:
nieuwsgroepquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Via een torrent ?
DM mij dat even
Dan moet je ook maar niet zo mooi zijn dat je alles en iedereen om je heen afleidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Klein zacht ongelukje dus op weg naar huis![]()
Jongeman reed zo boem tegen de meneer voor zich aan omdat ie afgeleid was![]()
Meneer voor hem merkte dat niet eens...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie?quote:
heb je nog verkering met naat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet zo mooi zijn dat je alles en iedereen om je heen afleid
Een kusje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
Ja zeg ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef gewoonfaye het volgende:
VH, ik heb even iemand nodig die wél naar mijn verhaal wil luisteren en aangezien naat weer eens met vlag en wimpel faalt, zou ik het echt heel erg kunnen waarderen als ik even mijn hart mag uitstorten bij je op msn
Gaan we daar een keertje eten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie?
Moet je even naar Weekends gaan, ze draaien ook erg leuke radio49-muziek daar
Ik weet hoe dat gaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat was het dus wel een beetje
als jij goede muziek blijft draaienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je, blijf vooral luisteren
ik moet nog een half uur en ik heb niet veel muziekjes meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als jij goede muziek blijft draaien
maar dat zal wel goed komen met rocktober
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |