hoppeteee!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo kjoeeeeet !
Samson kan dat ookGaat ie met zijn kop vol op mijn laptop+handen liggen 'aai mij'
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef princess-a het volgende:
Ik vind deze ook geniaal, dat beest doet het gewoon opzettelijk
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen als zo'n wijf voor me stond! Hahahquote:
hoe vet is dat voor Halloween!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Een hond met pak. Ik zou bang zijn, tot ik zag dat het een hond in pak was
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi, jij hebt straks een hamster en een kat he?
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel eentje. Poes vind 'm niet leuk, gaat er nooit op of in, dus staat ie eigenlijk gewoon in de weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh dankewe zitten idd naar andere soort palen te kijken omdat coons van die enorme beesten zijn. We zijn erg gecharmeerd van deze site: http://shop.petfun.de/
Palen zijn daar compleet aanpasbaar en speciaal voor grote katten (dikkere palen, massief hout, zware voeten etc)
Wat voor een heb je? Heb je een foto?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje. Poes vind 'm niet leuk, gaat er nooit op of in, dus staat ie eigenlijk gewoon in de weg.
ik denk niet dat die coonproof isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje. Poes vind 'm niet leuk, gaat er nooit op of in, dus staat ie eigenlijk gewoon in de weg.
Doe ik als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Heb je een foto?
Tof, ben benieuwdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe ik als ik weer thuis ben.
't is niet zoeen wolkenkrabber hoor
omg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:11 schreef princess-a het volgende:
Steek dat maar lekker waar de zon niet kan schijnen![]()
[ afbeelding ]
Je weet waar monkeys het meest op lijken he?quote:
Teleurstellendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Lindy, ik heb twee paar witte lenzen binnen gekregen
jamaar geen rooie!quote:
I know, I know.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je weet waar monkeys het meest op lijken he?
NOESquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Lindy, ik heb twee paar witte lenzen binnen gekregen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar geen rooie!
ik wacht even af of lin ook OK is met witte, anders bestel ik ff rooie nog.
BEst dom, want ik zie nu ook dat ik het zelf fout heb gedaan
ja, als ik de verpakking dicht laat is er niks aan de hand en het is m'n eigen fout. Dus als jij rood wil bestel ik gewoon roodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ontzettende doos!!
Ik doe het wel met witte dan. Zonde om nog een paar te bestellen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn god, wat voelt dat kut aan je oog als je nog nooit een lens in hebt gehad
heb jij zelf harde lenzen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mijn lens ķver mijn lens gaat voelenKan er me eigenlijk niks bij voorstellen.. Maar laat ze voorlopig nog even dicht voordat ik ze nu al verpest
Zachtequote:
Wel echt stoer trouwensquote:
Over je lens? euhh, kan dat uberhaupt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mijn lens ķver mijn lens gaat voelenKan er me eigenlijk niks bij voorstellen.. Maar laat ze voorlopig nog even dicht voordat ik ze nu al verpest
het schijnt te kunnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Over je lens? euhh, kan dat uberhaupt?
Bij de beschrijving staat:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Over je lens? euhh, kan dat uberhaupt?
Dus het is hun geraden !quote:Contactlens Ice
Lens kan ook over eigen lenzen gedragen worden
Gewoon van elkaar trekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het schijnt te kunnen
ik vraag me alleen af, als je ze er uit haalt, hoe je ze dan "loskoppelt" zeg maar
het is maar voor 2 uurtjes hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:56 schreef Loqi het volgende:
hmm vaag.. lenzen moeten in contact staan met je oogvocht om niet uit te drogen, als je er 2 draagt is de bovenste dus droog lijkt me. En lenzen moeten zuurstof doorlaten voor je oog.. doen 2 dat ook nog genoeg?
hehehe, dat zou bb ook overkomen ja zoietsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:57 schreef buzzwheedle het volgende:
Zal best wel kunnen hoor.
Ik heb wel eens een halve dag met 2 lenzen op elkaar rondgelopen. Was vergeten de oude set weg te gooien voor ik de nieuwe in de schoonmaakvloeistof deed
Denk dat dat best meevalt. Oogvocht zal ook wel helpen en die neplenzen zullen niet zo'n zware dichtheid hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:56 schreef Loqi het volgende:
hmm vaag.. lenzen moeten in contact staan met je oogvocht om niet uit te drogen, als je er 2 draagt is de bovenste dus droog lijkt me. En lenzen moeten zuurstof doorlaten voor je oog.. doen 2 dat ook nog genoeg?
Ja was me toch iets te duurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:00 schreef Loqi het volgende:
Ik hoop tik vind dat altijd eng zo bij je ogen (ik neem dan ook altijd van die kleurlenzen op sterkte, maar die zijn teringduur).
Succes iig, ze zien er tof uit!
Als je iets te donkere ogen hebt dan zie je niet eens dat je ogen een andere kleur hebben door die dingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
die kleurlenzen zijn echt flinterdun, stelt niks voor
Oh das wel minder, die op sterkte zijn goed dik, daar zie je bruine ogen niet doorheen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Als je iets te donkere ogen hebt dan zie je niet eens dat je ogen een andere kleur hebben door die dingen
hehehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige week had vriendlief mijn kostuum iig goedgekeurd
en toen ging de hond er vandoor met mijn nepbijl....
nou, bij deze wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Als je iets te donkere ogen hebt dan zie je niet eens dat je ogen een andere kleur hebben door die dingen
Mijn scherm van laptop was kapot, dus opgestuurd. Krijg ik mail met prijsopgave voor behuizing en scharnieren. Ja hallo is dat dan een scherm of niet?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap niks van spaceinvaders af en toe
Eh? Verwachten ze dat je de behuizing en scharnieren dan zelf gaat betalen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn scherm van laptop was kapot, dus opgestuurd. Krijg ik mail met prijsopgave voor behuizing en scharnieren. Ja hallo is dat dan een scherm of niet?!
Ik moet sowieso zelf betalen want gevallen, maar het gaat erom of het scherm ook gemaakt wordtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Eh? Verwachten ze dat je de behuizing en scharnieren dan zelf gaat betalen?
Maar ht scherm werd zwart want hij was gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef buzzwheedle het volgende:
vaak loopt er veel bedrading door de scharnieren en behuizing waardoor het scherm misschien niet meer functioneert??
ja, dat ligt dus aan de bedrading waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ht scherm werd zwart want hij was gevallen
*hoopt op 75euro*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat ligt dus aan de bedrading waarschijnlijk
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef Lindytje het volgende:
SQ, het is niet erg chick. Je hoeft niet ook nog rode te bestellen. Op 1 voorwaarde: zet mijn mooie zwarte pruik eens op met witte lezenIk ben zo benieuwd hoe het er uit ziet
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
check, dat zal ik straks even doen
troebeling in je oogvocht?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zie zwarte stipjes, nouja.. grijze. Troebeling in mijn oogvocht dus ik wens geen zwarte pixels te zien op mijn electronica hahah!
Daar heb ik een keer een hele documentaire over gekekenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, 8 op de 10 mensen heeft wimperwormen. Wist je dat niet?
Ook jummiequote:Er zijn wel oogaandoeningen waarbij slechte bacteriën voor ontsteking zorgen. Ook kun je schaamluis tussen je wimpers krijgen.
Enge hapjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
ja jij bent daar ook best fanatiek in he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
Geniale hapjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
Ja, die zag ik ook al, maar in die docu zagen ze er zwart uit... Ik zoek nog even verderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, wimpermijten waren het:
http://en.wikipedia.org/wiki/Demodex_folliculorum
Ja, zo zei de huisarts het. Ik denk eerder dat het een beschadiging is maargoed. Ik loop er al jaren mee.quote:
Staar ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, zo zei de huisarts het. Ik denk eerder dat het een beschadiging is maargoed. Ik loop er al jaren mee.
uiteraard. Bedwantsen zijn baas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef Lindytje het volgende:
SQ, in dat pdfje van jou staat ook een hele mooie foto van de bedwants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken is op eigen risicodisclaimer
wait wut...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Ze zijn mijn verstandelijk gehandicapte broer kwijt op z'n werk, de taxi belde net of wij Michael zelf hadden opgehaald
Huisdieren op ons lijfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nog meer wimpermijt:
http://www.worsleyschool.net/science/files/eyelash/creatures.html
Ja, dat dus! Eerst worden ze te laat opgehaald (om 4 uur bij de ophaalplaats, is hij pas om 5 uur thuis!) dus klachten indienen enzo wat allemaal geen hol uitmaakt. De taxicentrale belde dus net of wij n.a.v die klachten Michael misschien zelf hadden opgehaald want de taxichauffeur kan hem niet vinden. Z'n werk is in gesprek.quote:
omg, en nu?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Ze zijn mijn verstandelijk gehandicapte broer kwijt op z'n werk, de taxi belde net of wij Michael zelf hadden opgehaald
Is hij niet om een andere reden eerder naar huis gegaan misschien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef DeltaCephei het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Oogworm:NastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken is op eigen risico![]()
Don't come closer, I might hurt you
Nee, dat kan nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Is hij niet om een andere reden eerder naar huis gegaan misschien?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Eerst worden ze te laat opgehaald (om 4 uur bij de ophaalplaats, is hij pas om 5 uur thuis!) dus klachten indienen enzo wat allemaal geen hol uitmaakt. De taxicentrale belde dus net of wij n.a.v die klachten Michael misschien zelf hadden opgehaald want de taxichauffeur kan hem niet vinden. Z'n werk is in gesprek.
Mooi shitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, dat kan nietMoet met taxi. En dat zou hij niet doen.
heeft ie geen mobiel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij hebben hier een hele 'gemeenschap' met verstandelijk gehandicapten van Amarant, zijn werk is dus daar. Dus hij kan altijd wel ergens terecht daar waar begeleiding is maar toch.
Nu zijn ze hem aan het zoeken denk ik?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En nu? Of zijn ze nu maar wat aan het rondrijden....
Nope! Hij kan niet lezen en bovendien zou hij dan iedereen tot vervelends toe gaan bellenquote:
Je hebt tegenwoordig van die kindermobieltjes, dat je alleen iets van 4 nummers kan inprogrammeren en dat er verder niet mee gebeld kan worden?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nope! Hij kan niet lezen en bovendien zou hij dan iedereen tot vervelends toe gaan bellenHij wast namelijk auto's in z'n vrije tijd, dat is zijn hobby.
ik ben genaaaaaidquote:People with oily skin, or those who use cosmetics heavily and don't wash thoroughly, have the heaviest infestations ...
klopt, maar beesten die in je lijf leven lijken toch engerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef buzzwheedle het volgende:
@delta hij is er tenminste, das toch het belangrijkste
[ afbeelding ]
dit is een ordinaire stofmijt, elk huis zit er helemaal vol mee!! daar hoef je niets voor te doen
das waarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar beesten die in je lijf leven lijken toch enger
lieeeeeef *koetsjiekoetsjie*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef buzzwheedle het volgende:
@delta hij is er tenminste, das toch het belangrijkste
[ afbeelding ]
dit is een ordinaire stofmijt, elk huis zit er helemaal vol mee!! daar hoef je niets voor te doen
luie afvallerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, als iemand trouwen nog een lintworm over heeft: pick me! Ik wil wel een stukje
quote:
helaas.quote:Een lintworm kan wel vijf tot tien meter lang worden en verstopt zich in je darmen. Daar leeft het van de voedingsstoffen die je dagelijks binnenkrijgt. Niet alleen mensen kunnen een lintworm krijgen, vooral dieren hebben last van deze parasiet. Gelukkig komt de lintworm bij mensen in Nederland bijna niet voor.
Misschien heb je vroeger wel eens enge verhalen gehoord over de lintworm. Als je er eenmaal een hebt opgelopen, zou het al jouw voedingsstoffen opeten en raak je hierdoor erg veel gewicht kwijt. Gelukkig is hier niets van waar. Je merkt er eigenlijk helemaal niet zo veel van. Toch is er wel een ander probleem, dat misschien wel net zo erg is.
nomquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef buzzwheedle het volgende:
Als het niet lukt met een lintworm, kun je altijd nog aan de gang met bacteriesnot![]()
http://www.ergogenics.org/vetzucht42.html
omgquote:
Ik ookquote:
dan ben ik meteen klaar manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, ik wil wel bacterie-snot! Gewoon een kwart van je lichaamsgewicht weg! Whoot
Ja, idem! dat is toch briljant!! Ik wil wel proefpersoon zijnquote:
ja maar als het gewichtsverlies niet stopt daarna ben je wel de sjaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idem! dat is toch briljant!! Ik wil wel proefpersoon zijn
Ach, bijzaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als het gewichtsverlies niet stopt daarna ben je wel de sjaak
Dan moet je in leven blijven door elke dag 15 taarten te eten ofzo, coolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo heel dierbaar is mijn leven me ook niet...
Hihihihi..meteen op FB geknaldquote:
ga alsjeblieft snel ff wat AD eten jijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo heel dierbaar is mijn leven me ook niet...
wie is iedereen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zeikt iedereen dat je wel naar het buitenland MOET voor je studie, anders is je leven niet compleet ofzo![]()
Betalen die mensen het dan ook voor mij?
Doe ik netjes!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga alsjeblieft snel ff wat AD eten jij
Die mensen moeten niet zo kwatsen... het zou ook helpen als ze niet bij minstens 1 college per week een 'study abroad'-praatje houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Docenten, studiegenoten, random mensen als je het over je studie hebt
Ik vind het dom dat ze doen alsof je een sukkel bent als je het niet doet ofzo. Sorry maar ik heb geen 10.000 voor het oprapen liggen, en had ik het wel dan zou ik er andere dingen mee doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die mensen moeten niet zo kwatsen... het zou ook helpen als ze niet bij minstens 1 college per week een 'study abroad'-praatje houden
Dat doen ze bij mij al niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die mensen moeten niet zo kwatsen... het zou ook helpen als ze niet bij minstens 1 college per week een 'study abroad'-praatje houden
Blijkbaar wel volgens iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof het bij een studie communicatie iets uithaalt.
No offense.
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof het bij een studie communicatie iets uithaalt.
No offense.
Whehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?
Nee, dat meen je niet... Dat is wel heel karigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:25 schreef Mss het volgende:
Bij mijn vorige studie gingen er wel veel mensen naar het buitenland, en omdat de taal leren verplicht was zat iedereen in oorden als suriname en de antillen. Ga dan gewoon op vakantie
dat hoofdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.makeupforprofessionalasianwomen.com/
Ik krijg de slappe lach van die foto's.
Nu moest ik nog harder lachenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Haar kin staat serieus uit het lood, die buigt af naar rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mist de wangen
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Zulke ontzettende hamsterwangen kan ik niet creeëren met mijn hoofdquote:
pfffrrtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pfffrrt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pfffrrt
Whehehehe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Ik kijk dan altijd maar tussen de ogenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind schele mensen altijd een beetje eng... ik weet dan nooit in welk oog ik moet kijken en dan heb ik steeds het idee dat mijn ogen steeds van links naar rechts gaan om te proberen persoon in kwestie aan te kijken
Oeh, dat is nog best een goeie!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kijk dan altijd maar tussen de ogen
Best vervelend als ze dan ook een rare neus hebben
Die gezichtsvormquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.makeupforprofessionalasianwomen.com/
Ik krijg de slappe lach van die foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef Lindytje het volgende:
Het kan nog scheler, maar dat is een beetje engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow
Ik kan dat niet
Het kan nog scheler, maar dat is een beetje engthat's more like it!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan nog scheler, maar dat is een beetje engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met 2 ogen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan het met 1 oog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met 2 ogen:OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan het met 1 oog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met 2 ogen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op die onderste foto zie je er uit als een heel erg aaibaar debieltje![]()
Verdomd zeg, nu je het zegtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
Die foto van dat blogwijf doet me een beetje denken aan Sylvana, die staat ook altijd met een hele aparte lach op de foto![]()
die kijkt toch een beetje zo:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Mss het volgende:
Die foto van dat blogwijf doet me een beetje denken aan Sylvana, die staat ook altijd met een hele aparte lach op de foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?disclaimer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kijkt toch een beetje zo:Ja!! Haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die kijkt toch een beetje zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ja die heeft geen lippen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
vergeet de dirty talk er niet bij!
Nee, dat was zijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Iell is zij dat ook die die vieze praat in topics deed? Hele topics vol? Of nee.. dat was iemand anders volgens mij.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
ook mooi:Ah, die heeft de Macro nog niet uitgevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze heeft wél het make-up setje gevonden van haar 6jarige nichtjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, die heeft de Macro nog niet uitgevonden.
ik maak nooit gezichtsfoto's met macro anders, dan is alleen je neus scherp en de rest blurryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ah, die heeft de Macro nog niet uitgevonden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ze heeft wél het make-up setje gevonden van haar 6jarige nichtje
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ze heeft wél het make-up setje gevonden van haar 6jarige nichtje
Zoiets heb ik vorig jaar van mijn zusje gehad als kutcadeau met mijn verjaardagquote:
ja ik heb ook een grote fles he. Die wel uitwasbaar is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en het nepbloed dat ik kwijt was, is inmiddels weer terechtDus we kunnen naar hartelust smeren met halloween
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn daar foto's van???????????????????????????????????????????????????
Komt in ordequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik heb ook een grote fles he. Die wel uitwasbaar is.
(bloed op kleding graag pas aanbrengen vlak voor we naar buiten gaan i.v.m. meubels alhier)
Nee, dan nog eerder Bill!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat voor hoofd ze heeft?
Als Joe uit de oude Wie is het (van MB!)
Ja!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Bedoel je niet Sam?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dat doet die van mij ook wel eens, zo cutequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw, onze postbode is lief!
Die kreeg de Catherine Arley lakjes niet door de brievenbus en moest vanavond toch in de buurt zijn dus kwam ze langs brengen. Vind ik echt heel lief!
Jaaa. Was ook wel een beetje verbaasd, maar cute indeed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook wel eens, zo cute
als je die laat spoken met halloween, rent iedereen gillend naar huis, en dan hoeft ze zich niet eens te verkledenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn veel te nieuwsgierige bemoeizuchtige buurvrouw heeft een klacht over mij ingediend bij de verhuurder!!![]()
![]()
Omdat mijn fiets op de gallerij bij mijn deur stond![]()
ACHTERLIJK WIJF
* Puckzzz is nu aan het broeden op een zeer diplomatieke maar oh zo gemene brief naar de verhuurder over de bemoeizieke tot het randje van overtreden van de privacy gedrag van de buuf
En dat ik niet de enige ben die last heeft van haar koninginnegedrag.
Pokkebuurvrouw!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn veel te nieuwsgierige bemoeizuchtige buurvrouw heeft een klacht over mij ingediend bij de verhuurder!!![]()
![]()
ACHTERLIJK WIJF
* Puckzzz is nu aan het broeden op een zeer diplomatieke maar oh zo gemene brief naar de verhuurder over de bemoeizieke tot het randje van overtreden van de privacy gedrag van de buuf
Whaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
ACHTERLIJK WIJF
zulke mensenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
ACHTERLIJK WIJF
tegenwoordig hebben we Priem ook, en debsterr kan dan ook met het OVquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhh!!!!!Laat SQ, IJs en mij maar op het balkon staan
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Belabberd... ik zal na t eten swatches maken
tetten checken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhh!!!!!Laat SQ, IJs en mij maar op het balkon staan
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we Priem ook, en debsterr kan dan ook met het OV
bwehehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dan heeft ze echt iets om brieven over te sturen
uh ohquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en dit briefje prijkt er nu op mijn deur for everyone to see want mijn deur is naast de lift
"Beste Pakketbezorger: in GEEN ENKEL GEVAL pakketten bezorgen bij mijn veel te bemoeizuchtige buurvrouwen. Dank U!"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en dit briefje prijkt er nu op mijn deur for everyone to see want mijn deur is naast de lift
"Beste Pakketbezorger: in GEEN ENKEL GEVAL pakketten bezorgen bij mijn veel te bemoeizuchtige buurvrouwen. Dank U!"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
als je Joysa vol bier giet komt d'r inner aso ook wel naar boven trouwens...
komt helemaal goed op dat balkon!
quote:
Oh dat deed ze juist wel. Ok haar Koninginne toontjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Opvallend aan dat soort lui is dat ze nooit zelf iemand ergens over aanspreken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |