Over je lens? euhh, kan dat uberhaupt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mijn lens óver mijn lens gaat voelenKan er me eigenlijk niks bij voorstellen.. Maar laat ze voorlopig nog even dicht voordat ik ze nu al verpest
het schijnt te kunnenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Over je lens? euhh, kan dat uberhaupt?
Bij de beschrijving staat:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:52 schreef Loqi het volgende:
[..]
Over je lens? euhh, kan dat uberhaupt?
Dus het is hun geraden !quote:Contactlens Ice
Lens kan ook over eigen lenzen gedragen worden
Gewoon van elkaar trekkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het schijnt te kunnen
ik vraag me alleen af, als je ze er uit haalt, hoe je ze dan "loskoppelt" zeg maar
het is maar voor 2 uurtjes hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:56 schreef Loqi het volgende:
hmm vaag.. lenzen moeten in contact staan met je oogvocht om niet uit te drogen, als je er 2 draagt is de bovenste dus droog lijkt me. En lenzen moeten zuurstof doorlaten voor je oog.. doen 2 dat ook nog genoeg?
hehehe, dat zou bb ook overkomen ja zoietsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:57 schreef buzzwheedle het volgende:
Zal best wel kunnen hoor.
Ik heb wel eens een halve dag met 2 lenzen op elkaar rondgelopen. Was vergeten de oude set weg te gooien voor ik de nieuwe in de schoonmaakvloeistof deed
Denk dat dat best meevalt. Oogvocht zal ook wel helpen en die neplenzen zullen niet zo'n zware dichtheid hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:56 schreef Loqi het volgende:
hmm vaag.. lenzen moeten in contact staan met je oogvocht om niet uit te drogen, als je er 2 draagt is de bovenste dus droog lijkt me. En lenzen moeten zuurstof doorlaten voor je oog.. doen 2 dat ook nog genoeg?
Ja was me toch iets te duurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:00 schreef Loqi het volgende:
Ik hoop tik vind dat altijd eng zo bij je ogen (ik neem dan ook altijd van die kleurlenzen op sterkte, maar die zijn teringduur).
Succes iig, ze zien er tof uit!
Als je iets te donkere ogen hebt dan zie je niet eens dat je ogen een andere kleur hebben door die dingenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
die kleurlenzen zijn echt flinterdun, stelt niks voor
Oh das wel minder, die op sterkte zijn goed dik, daar zie je bruine ogen niet doorheen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Als je iets te donkere ogen hebt dan zie je niet eens dat je ogen een andere kleur hebben door die dingen
hehehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
Vorige week had vriendlief mijn kostuum iig goedgekeurd
en toen ging de hond er vandoor met mijn nepbijl....
nou, bij deze wel hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:04 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Als je iets te donkere ogen hebt dan zie je niet eens dat je ogen een andere kleur hebben door die dingen
Mijn scherm van laptop was kapot, dus opgestuurd. Krijg ik mail met prijsopgave voor behuizing en scharnieren. Ja hallo is dat dan een scherm of niet?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap niks van spaceinvaders af en toe
Eh? Verwachten ze dat je de behuizing en scharnieren dan zelf gaat betalen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn scherm van laptop was kapot, dus opgestuurd. Krijg ik mail met prijsopgave voor behuizing en scharnieren. Ja hallo is dat dan een scherm of niet?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |