hoppeteee!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Zo kjoeeeeet !
Samson kan dat ookGaat ie met zijn kop vol op mijn laptop+handen liggen 'aai mij'
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef princess-a het volgende:
Ik vind deze ook geniaal, dat beest doet het gewoon opzettelijk
[ afbeelding ]
Zou ik ook doen als zo'n wijf voor me stond! Hahahquote:
hoe vet is dat voor Halloween!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Een hond met pak. Ik zou bang zijn, tot ik zag dat het een hond in pak was
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi, jij hebt straks een hamster en een kat he?
[ afbeelding ]
Ik heb er nog wel eentje. Poes vind 'm niet leuk, gaat er nooit op of in, dus staat ie eigenlijk gewoon in de weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Oh dankewe zitten idd naar andere soort palen te kijken omdat coons van die enorme beesten zijn. We zijn erg gecharmeerd van deze site: http://shop.petfun.de/
Palen zijn daar compleet aanpasbaar en speciaal voor grote katten (dikkere palen, massief hout, zware voeten etc)
Wat voor een heb je? Heb je een foto?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje. Poes vind 'm niet leuk, gaat er nooit op of in, dus staat ie eigenlijk gewoon in de weg.
ik denk niet dat die coonproof isquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje. Poes vind 'm niet leuk, gaat er nooit op of in, dus staat ie eigenlijk gewoon in de weg.
Doe ik als ik weer thuis ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Wat voor een heb je? Heb je een foto?
Tof, ben benieuwdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Doe ik als ik weer thuis ben.
't is niet zoeen wolkenkrabber hoor
omg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:11 schreef princess-a het volgende:
Steek dat maar lekker waar de zon niet kan schijnen![]()
[ afbeelding ]
Je weet waar monkeys het meest op lijken he?quote:
Teleurstellendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Lindy, ik heb twee paar witte lenzen binnen gekregen
jamaar geen rooie!quote:
I know, I know.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je weet waar monkeys het meest op lijken he?
NOESquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Lindy, ik heb twee paar witte lenzen binnen gekregen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jamaar geen rooie!
ik wacht even af of lin ook OK is met witte, anders bestel ik ff rooie nog.
BEst dom, want ik zie nu ook dat ik het zelf fout heb gedaan
ja, als ik de verpakking dicht laat is er niks aan de hand en het is m'n eigen fout. Dus als jij rood wil bestel ik gewoon roodquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ontzettende doos!!
Ik doe het wel met witte dan. Zonde om nog een paar te bestellen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
mijn god, wat voelt dat kut aan je oog als je nog nooit een lens in hebt gehad
heb jij zelf harde lenzen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe mijn lens óver mijn lens gaat voelenKan er me eigenlijk niks bij voorstellen.. Maar laat ze voorlopig nog even dicht voordat ik ze nu al verpest
Zachtequote:
Wel echt stoer trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |