Ja, zit ook wel weer wat in...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh normaal doe ik echt wel mijn mond open, maar ik heb het idee dat hij mij ook niet echt mag en wil geen ruzie maken voor mijn vriend
In het verleden was ik namelijk vaak iets te assertief
Het verdient geen kloot, dan weet je het alvast.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
mocht ik eens om werk verlegen zitten, dan zal ik er aan denken
nu slapies... Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef megamandy het volgende:
Oja ik ben jarig![]()
Maar ik ga ook slapen want morgen weer werken, blegh deze week iedere dag
Truste en beterschap nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
mocht ik eens om werk verlegen zitten, dan zal ik er aan denken
nu slapies... Truste
Lekkerrrrrr!! Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef mirannie het volgende:
Gefeliciteerd megamandy!
populaire dag om jarig te zijn, 2 collega's zijn ook al jarig vandaag
En yeey, vandaag eindelijk op vakantie!!!!
dan moet er lucht uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Al mijn radiatoren tikken, heeft iemand dat hier ook wel eens gehad?
nee er zit geen lucht inquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
dan moet er lucht uit.
@ puckzzz
ik ga naar miami en van daaruit een cruise maken. heb het al meer dan een jaar geboekt, dus heb er inmiddels extreem veel zin in.
Oeh vet ! Welke steden ga je allemaal bezoeken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
dan moet er lucht uit.
@ puckzzz
ik ga naar miami en van daaruit een cruise maken. heb het al meer dan een jaar geboekt, dus heb er inmiddels extreem veel zin in.
verkansiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef mirannie het volgende:
Gefeliciteerd megamandy!
populaire dag om jarig te zijn, 2 collega's zijn ook al jarig vandaag
En yeey, vandaag eindelijk op vakantie!!!!
water zit altijd in de radiatorenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:17 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli MM !
@Sjaan:Water in de radiatoren (of zoiets) Doen de mijne ook !
En ik ben te lui om verder terug te lezen
le coffee op het werk smaakt vandaag extra smerig(Ja extra; want hij is uberhaupt al smerig).
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
als de progressie zo doorzet kan ik morgen weer werken! Moet alleen ff kijken of het verstandig is om naar de kookavonden te gaan donderdag en vrijdag , ik gok van niet
O. Nou... Dan zijn het de aliensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
water zit altijd in de radiatoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |