quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze woont in hardcore Biblebelt. Heeft 13 broertjes en zusjes... en moeders is begin 40...
Ik heb geen idee wat God bedoeld heeft, ik was er rond die tijd nog niet...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en als je naar de disco gaat sta je dus tussen enkel neven/broers/ooms/halfooms etc. Nee, dat heeft god idd niet zo bedoeld!
Erfzonde vind ik moeilijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen gelovigen hoor, vind ik wel mooi voor die mensen, geeft rust en houvast in moeilijke tijden. Maar ik hou er niet van als mensen het als excuus gebruiken om niet te hoeven nadenken en om elkaar op te leggen dat je niet mag leven. Erfzonde enzo, wtf...
Zij komt dus uit één van die übergereformeerde dorpen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Mijn vriend komt uit Zeeuws-Vlaanderen (:')) maar hij komt net uit een katholieke stad, maar daarnaast heb je inderdaad al die griffo-dorpen waar je echt mensen hebt wonen die helemaal doorgeslagen zijn in die leefregels.
Hoewel bij hem in het dorp ook nog hele rare "regels" gelden. Dus het zal ook wel gewoon aan de omgeving liggen. Vorig jaar wilde ik samen met hem, alleen, in Eindhoven oud-op-nieuw vieren. Vonden zijn ouders raar, als het nou bij mijn ouders was ok. Maar helemaal alleen? Waarom dat!
Voor de duidelijkheid, hij was toen 20 en woont gewoon in Eindhoven op kamers.
Ik ben een afvallige Katholiek, dus ik doe niet zo moeilijk daaroverquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Erfzonde vind ik moeilijk.Geloof zelf ook, maar blijf dat een hele lastige vinden, hoe dat dan zou moeten werken enzo. Daar kan ik gewoon niet bij.
Maaaar, slaap! *moet streng zijn voor mezelf* Welterusten!
Hier in de buurt viert iedereen vanaf hun 15e ongeveer al geen oud-op-nieuw bij de ouders meer. Het jaar daarvoor zaten we bij zijn vader. Gezellig tot 1u ons te vervelen en daarna gingen de cafe's ook pas open.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
@ mandy, dat zouden mijn ouders ook raar vinden, maar dat heeft meer met familietraditie dan met religie te maken
Vooral als ik een patiënt heb die zwaar ontremd is in zijn gedrag door zijn hersentumor en continue zit te schelden en het steeds over sex heeft en dat gelovigen idioten zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
overigens zijn er nog maar weinig van die grefo's over, ze zijn een kostelijke bron van vermaak, dus laat gaan, laat gaan
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
tot 1 uur thuis en daarna de kroeg in, hier ook. Kei gezellig, bij mijn ouders zit de kiet vol met mensen, drank en hapjes. Vaak zijn we om 12 uur al katsbezopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hier in de buurt viert iedereen vanaf hun 15e ongeveer al geen oud-op-nieuw bij de ouders meer. Het jaar daarvoor zaten we bij zijn vader. Gezellig tot 1u ons te vervelen en daarna gingen de cafe's ook pas open.
Maar wel ieder weekend tot 6u in het cafe hangen
Carnaval?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Hier in de stad is het alleen hoeren en snoeren natuurlijk. Iedereen blowt, neukt elkaar af, steelt en gaat vreemd.
24/7, 365 days a year baby!quote:
hehehe... Dat soort dingen heb ik nou nooit op m'n werkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vooral als ik een patiënt heb die zwaar ontremd is in zijn gedrag door zijn hersentumor en continue zit te schelden en het steeds over sex heeft en dat gelovigen idioten zijn![]()
Het is dan echt een bang vogeltje wat voor het eerst uit het nest komt
Mocht je er toch uitgegooid worden, kom bij mij werken! Ik ben toch senior dus i bepaal wie er aangenomen wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehehe... Dat soort dingen heb ik nou nooit op m'n werk
ik ben ongeschikt, ik ben niet echt empathischquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mocht je er toch uitgegooid worden, kom bij mij werken! Ik ben toch senior dus i bepaal wie er aangenomen wordt
En ik wel?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ongeschikt, ik ben niet echt empathisch
Dat moet je juist ook niet zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben ongeschikt, ik ben niet echt empathisch
Leerdoel dit jaar: je muiltje open trekken en zeggen dat je het niet lekker vindtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef megamandy het volgende:
Met kerstmis is mijn oma jarig dus dan eten we altijd met de hele familie
Normaal vierde ik ook oud&nieuw met vrienden bij iemand thuis, maar toen ik bij de vader van mijn vriend thuis zat was ik al lang blij dat we naar het cafe gingen
Ik moet die man niet echtHij maakt ook altijd eten wat ik gewoon niet lekker vind en dan ben ik weer te beleeft om dat te zeggen en vreet ik het maar op
Maakt je een perfecte ergotherapeutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we zijn iig qua lompheid en onverantwoorde humor zeer aan elkaar gewaagd
Ooh normaal doe ik echt wel mijn mond open, maar ik heb het idee dat hij mij ook niet echt mag en wil geen ruzie maken voor mijn vriendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leerdoel dit jaar: je muiltje open trekken en zeggen dat je het niet lekker vindt![]()
Of gewoon zelf koken, doe ik ook altijd bij mijn moeder, maar die kan dan ook echt niet koken, vindt zelf van wel en luistert niet als ik zeg het niet te vreten te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |