Geen idee, ik weet alleen dat ze allemaal ernstig plat zijn van vorenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
driekwart komt toch uit roemenie, bulgarije of belarus?
ja net als dat je tegen een buurtman loopt te bleren dat je je zo ergert aan verkeerd gespelde engelse voornamen en dat ie dan vertelt dat de naam van zijn zoon als y o r d i is geschrevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat zaterdag tegen de kapster te brallen over My Big Fat Gypsy Wedding. Zij helemaal mee praten, begint ze opeens over reizigers enzo en roma. Blijkt ze zelf in een woonwagen te zijn geboren....
Maar haar familie was allemaal eerlijk en werkte enzo![]()
Ik was best ver gegaan in wat ik zei, dus ik zat daar een beetje te falenOEPS
daar krijgen ze medicijnen voor, groeiremmersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat ze allemaal ernstig plat zijn van voren
Herkenbaar...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja net als dat je tegen een buurtman loopt te bleren dat je je zo ergert aan verkeerd gespelde engelse voornamen en dat ie dan vertelt dat de naam van zijn zoon als y o r d i is geschreven
En terecht!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar krijgen ze medicijnen voor, groeiremmers
Ja maar, die doen vaak ook irritant. Dat je gelooft wil niet zeggen dat je niet mag leven ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik heb dat vaak met stagiairs. Dan loop ik te gillen dat ik van die gelovige hypocriete figuren zo irritant vind. En dan zie ik later dan ze elke dag in rok lopen en bedenk ik me dat ze geen enkele film of tv programma kennen waar ik het over heb...
Oeps...
Russische bezighedenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
van toen ze nog op kermissen acrobatiek deden
Net zoals dat meisje waar het Amber Alert voor was. Jenneferquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja net als dat je tegen een buurtman loopt te bleren dat je je zo ergert aan verkeerd gespelde engelse voornamen en dat ie dan vertelt dat de naam van zijn zoon als y o r d i is geschreven
lol ja, zo had ik eens een collega die vond dat ik altijd vette shirts aan had (onder mijn werkoutfit) en dat hij zelf ook van die shirts droeg. Mijn shirts waren van de meest godonterende metalbands. Toen hij zijn shirt liet zien stond jezus er opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik heb dat vaak met stagiairs. Dan loop ik te gillen dat ik van die gelovige hypocriete figuren zo irritant vind. En dan zie ik later dan ze elke dag in rok lopen en bedenk ik me dat ze geen enkele film of tv programma kennen waar ik het over heb...
Oeps...
Die ik nu heb rondwandelen mocht niet naar de disco want "dat was niet wat God voor haar voor ogen had".quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, die doen vaak ook irritant. Dat je gelooft wil niet zeggen dat je niet mag leven ofzo.
met zo'n turnrussin kun je wel de hele kama sutra met gemak afwerkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Russische bezigheden
[ afbeelding ]
[..]
Net zoals dat meisje waar het Amber Alert voor was. Jennefer![]()
Stond in de nrc-next een stukje over wat die zus allemaal op facebook had gezet, ja het is natuurlijk allemaal heel erg wat er gebeurd is, maar die spelfouten
6 piemels tegelijkertijd in je muts. Ja hoor, no problem. Huup huup, barbatruuk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met zo'n turnrussin kun je wel de hele kama sutra met gemak afwerken
Ik dacht ik hou het even in de tijdsgeest waar zij in opgegroeid is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
de disco is ook wel heel 1987, ik snap best dat ze liever naar de kroeg of de coffeeshop gaat
ik lolde en dat deed pijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht ik hou het even in de tijdsgeest waar zij in opgegroeid is...
Dorp in Zeeland met 3 straten, waar iedereen (zowel mens als dier) familie van elkaar is in de eerste- of tweedegraad.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Stormqueen het volgende:
de disco is ook wel heel 1987, ik snap best dat ze liever naar de kroeg of de coffeeshop gaat
Ze woont in hardcore Biblebelt. Heeft 13 broertjes en zusjes... en moeders is begin 40...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
misschien naar een fuif dan?
In zeeland heb je trouwens zat ranzige feestoorden waar ik mijn dochter ook uit zou trappen
Ik heb niks tegen gelovigen hoor, vind ik wel mooi voor die mensen, geeft rust en houvast in moeilijke tijden. Maar ik hou er niet van als mensen het als excuus gebruiken om niet te hoeven nadenken en om elkaar op te leggen dat je niet mag leven. Erfzonde enzo, wtf...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar BBQ-kip, dat dus. Prima dat je ergens voor staat, maar dan vind ik wel dat je het moet kunnen verantwoorden en niet doen/laten "omdat het zo hoort".
Enneh, ik ga slapen! Hoog tijd, morgen weer stage lopen enzo. En hopleijk met nieuwe lakjes m'n nagels lakken morgen. Anders ben ik boos op PostNL. Truste!
Da's een indonesisch gerechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
ontzettend stuk duivelsgebroed! Vanaf nu noem ik je Duivelse-kip!
en als je naar de disco gaat sta je dus tussen enkel neven/broers/ooms/halfooms etc. Nee, dat heeft god idd niet zo bedoeld!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze woont in hardcore Biblebelt. Heeft 13 broertjes en zusjes... en moeders is begin 40...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |