Dat is toch lief..?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck dit is toch erg?? Ik zit gewoon heel de tijd te kijken hoe laat het is wantis bijna klaar met zijn dienst
Cuteness!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck dit is toch erg?? Ik zit gewoon heel de tijd te kijken hoe laat het is wantis bijna klaar met zijn dienst
Heb ook wel beetje zwakke tanden en kiezen, dus dat helpt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Jij faalt wel als carnivoor zeg![]()
Maar bambi's zijn dan ook planteneters
Dat lag aan de biefstuk dan en niet aan de bereiding want mamsjelief heeft een prachtig medium doorbakken biefstuk afgeleverd wat heus heel lekker was. Maar mijn gebit faalt altijd een beetje bij zulk soort dingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was het een slechte biefstuk
Ik had hertenbiefstuk vanavond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ook wel beetje zwakke tanden en kiezen, dus dat helpt niet.
[..]
Dat lag aan de biefstuk dan en niet aan de bereiding want mamsjelief heeft een prachtig medium doorbakken biefstuk afgeleverd wat heus heel lekker was. Maar mijn gebit faalt altijd een beetje bij zulk soort dingen.
maak me gekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah da's jammer. Heerlijk gebakken biefstuk is zoooo lekker!
Anderhalve week geleden de laatste BBQ van het jaar gehad, lekker entrecootjes gemaakt, die op de BBQ, da's het lekkerst wat er is, beetje peper en een beetje zout, knapperig gebakken vetrandje, omnomnom!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, daar hebben we onze topicvreetbeer!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja hoor, daar hebben we onze topicvreetbeer!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Volgende topictitel: Met topicvreetberen
Ik heb chocola maar daar doet m'n kies pijn van.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar even kruidnoten scoren. Meneer hier zou een bakje yoghurt maken maar ik heb niks gezien![]()
* BBQ-kip zeeeer zielig is
Ik had vanochtend karamelkruidnoten op, heerlijk! Maar was wel misselijk half uur laterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga maar even kruidnoten scoren. Meneer hier zou een bakje yoghurt maken maar ik heb niks gezien![]()
* BBQ-kip zeeeer zielig is
Lekkahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb te weinig gedronken vandaag.
Ben benieuwd of ik weer een zweetnacht vol koortsdromen tegemoet ga
ohnee, kotsen doe ik alleen na minimaal 30 bier, of als ik een schelpdier heb gegetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Lekkahhou de kotsemmer en de koude washandjes maar paraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |