Ik dacht dat je hem vergeten was, sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuu ik was helemaal bezig met een mooie OP enzo
Nee ik ga wel stil in een hoekje zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem vergeten was, sorry![]()
Anders gooi je hem toch alsnog online, knal ik hem er wel overheen.
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik ga wel stil in een hoekje zitten
Mijn tijd komt welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!
Oe, lekker!quote:
prrrrrrrrrrrrrrrquote:
Oh myquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
over die vent die van 350 naar 90 ging en weer terug, die heb ik al in een handvol docu's voorbij zien komen. Volgens mij verdient hij daar zijn brood friet mee
hij heeft zelfs fitnessvideo's gemaakt in zijn slanke intermezzo
Hij zat inderdaad in zo'n video met die fitness-guru uit de jaren 80/90, ben z'n naam kwijt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
over die vent die van 350 naar 90 ging en weer terug, die heb ik al in een handvol docu's voorbij zien komen. Volgens mij verdient hij daar zijn brood friet mee
hij heeft zelfs fitnessvideo's gemaakt in zijn slanke intermezzo
Ja, precies, maar ik ben 's ochtends wel fris en ga over mijn nek als mensen zo vunzig zijn, blerghquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
@bbq kip, die mensen die rond 8 uur 's morgens naar friet en peuken ruiken, ruiken niet 'al zo vroeg' naar friet en peuken, die ruiken altijd zo. Zullen wel weinig douchen of hun kleding wassen, bijna dagelijks frituren in de keuken zonder afzuiging, en roken als een ketter.
Dat heb ik dus niet 1 x meegemaakt he, ik heb het over 90% van de geamputeerden... de mensen uitgezonderd die hun been eraf gechopt is door trams en dergelijken.quote:
hebben jullie ook van die mensen die vrijwillige amputatie hebben gedaan? Met die gekke hersenafwijking?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet 1 x meegemaakt he, ik heb het over 90% van de geamputeerden... de mensen uitgezonderd die hun been eraf gechopt is door trams en dergelijken.
Trieste gedachte.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet 1 x meegemaakt he, ik heb het over 90% van de geamputeerden... de mensen uitgezonderd die hun been eraf gechopt is door trams en dergelijken.
wacko'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteren iemand die niet wilde revalideren omdat hij op staande voet ontslagen was en nu dus z.s.m. aan een baan moest komen.
Hij bleek opzichter te zijn bij een flat, heeft hij een relatie gekregen met een flatbewoonster, zij heeft het uitgemaakt en toen is hij haar gaan stalken (in werktijd en met zijn werkmail en werktelefoon) en bedreigen. Nu had hij het plan opgevat om een huurmoordenaar in de huren om van het probleem af te zijn, want zij was de reden dat hij ontslagen was
![]()
Ik moet ook gewoon nooit meer doorvragen als iemand zegt niet te willen revalideren en iemand gewoon zonder te vragen uit de planning gooien...
Ja, die heb ik wel gehad, komt overigens meer bij handen voor. Maar niet met die misvorming in je gedachten ziekte (dat je lichaamsschema in de war is en je denkt dat het er niet bij hoort). Meer bij chronische pijn enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben jullie ook van die mensen die vrijwillige amputatie hebben gedaan? Met die gekke hersenafwijking?
Say whutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteren iemand die niet wilde revalideren omdat hij op staande voet ontslagen was en nu dus z.s.m. aan een baan moest komen.
Hij bleek opzichter te zijn bij een flat, heeft hij een relatie gekregen met een flatbewoonster, zij heeft het uitgemaakt en toen is hij haar gaan stalken (in werktijd en met zijn werkmail en werktelefoon) en bedreigen. Nu had hij het plan opgevat om een huurmoordenaar in de huren om van het probleem af te zijn, want zij was de reden dat hij ontslagen was
![]()
Ik moet ook gewoon nooit meer doorvragen als iemand zegt niet te willen revalideren en iemand gewoon zonder te vragen uit de planning gooien...
ja dat bedoel ik inderdaad ja, die mensen die denken dat hun been er niet aan hoort ofzo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel gehad, komt overigens meer bij handen voor. Maar niet met die misvorming in je gedachten ziekte (dat je lichaamsschema in de war is en je denkt dat het er niet bij hoort). Meer bij chronische pijn enzo.
Dattumquote:
Nooit in behandeling gehad helaas. Maar wie weet wie er morgen in de wachtkamer zit, ik heb morgen genoeg intakes, dus wie weet, wie weetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik inderdaad ja, die mensen die denken dat hun been er niet aan hoort ofzo...
De overtuiging van die man dat het ook echt de enige oplossing was en dat dan ook aan mij meedelen was nog het meest sneue...quote:
Waat? Dat is toch te erg...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
dan was het een slechte biefstukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
M'n kaken (en kies) doen pijn van het biefstuk-kauwen.
Of ze eet em rauw ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was het een slechte biefstuk
Dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was het een slechte biefstuk
Of geheel doorbakken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |