wacko'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteren iemand die niet wilde revalideren omdat hij op staande voet ontslagen was en nu dus z.s.m. aan een baan moest komen.
Hij bleek opzichter te zijn bij een flat, heeft hij een relatie gekregen met een flatbewoonster, zij heeft het uitgemaakt en toen is hij haar gaan stalken (in werktijd en met zijn werkmail en werktelefoon) en bedreigen. Nu had hij het plan opgevat om een huurmoordenaar in de huren om van het probleem af te zijn, want zij was de reden dat hij ontslagen was
![]()
Ik moet ook gewoon nooit meer doorvragen als iemand zegt niet te willen revalideren en iemand gewoon zonder te vragen uit de planning gooien...
Ja, die heb ik wel gehad, komt overigens meer bij handen voor. Maar niet met die misvorming in je gedachten ziekte (dat je lichaamsschema in de war is en je denkt dat het er niet bij hoort). Meer bij chronische pijn enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hebben jullie ook van die mensen die vrijwillige amputatie hebben gedaan? Met die gekke hersenafwijking?
Say whutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had gisteren iemand die niet wilde revalideren omdat hij op staande voet ontslagen was en nu dus z.s.m. aan een baan moest komen.
Hij bleek opzichter te zijn bij een flat, heeft hij een relatie gekregen met een flatbewoonster, zij heeft het uitgemaakt en toen is hij haar gaan stalken (in werktijd en met zijn werkmail en werktelefoon) en bedreigen. Nu had hij het plan opgevat om een huurmoordenaar in de huren om van het probleem af te zijn, want zij was de reden dat hij ontslagen was
![]()
Ik moet ook gewoon nooit meer doorvragen als iemand zegt niet te willen revalideren en iemand gewoon zonder te vragen uit de planning gooien...
ja dat bedoel ik inderdaad ja, die mensen die denken dat hun been er niet aan hoort ofzo...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel gehad, komt overigens meer bij handen voor. Maar niet met die misvorming in je gedachten ziekte (dat je lichaamsschema in de war is en je denkt dat het er niet bij hoort). Meer bij chronische pijn enzo.
Dattumquote:
Nooit in behandeling gehad helaas. Maar wie weet wie er morgen in de wachtkamer zit, ik heb morgen genoeg intakes, dus wie weet, wie weetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik inderdaad ja, die mensen die denken dat hun been er niet aan hoort ofzo...
De overtuiging van die man dat het ook echt de enige oplossing was en dat dan ook aan mij meedelen was nog het meest sneue...quote:
Waat? Dat is toch te erg...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
dan was het een slechte biefstukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
M'n kaken (en kies) doen pijn van het biefstuk-kauwen.
Of ze eet em rauw ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was het een slechte biefstuk
Dat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of geheel doorbakken?quote:
Dat is toch lief..?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck dit is toch erg?? Ik zit gewoon heel de tijd te kijken hoe laat het is wantis bijna klaar met zijn dienst
Cuteness!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh fuck dit is toch erg?? Ik zit gewoon heel de tijd te kijken hoe laat het is wantis bijna klaar met zijn dienst
Heb ook wel beetje zwakke tanden en kiezen, dus dat helpt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Jij faalt wel als carnivoor zeg![]()
Maar bambi's zijn dan ook planteneters
Dat lag aan de biefstuk dan en niet aan de bereiding want mamsjelief heeft een prachtig medium doorbakken biefstuk afgeleverd wat heus heel lekker was. Maar mijn gebit faalt altijd een beetje bij zulk soort dingen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had hertenbiefstuk vanavond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heb ook wel beetje zwakke tanden en kiezen, dus dat helpt niet.
[..]
Dat lag aan de biefstuk dan en niet aan de bereiding want mamsjelief heeft een prachtig medium doorbakken biefstuk afgeleverd wat heus heel lekker was. Maar mijn gebit faalt altijd een beetje bij zulk soort dingen.
maak me gekquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah da's jammer. Heerlijk gebakken biefstuk is zoooo lekker!
Anderhalve week geleden de laatste BBQ van het jaar gehad, lekker entrecootjes gemaakt, die op de BBQ, da's het lekkerst wat er is, beetje peper en een beetje zout, knapperig gebakken vetrandje, omnomnom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |