quote:
wat ben je toch wijs, gij barbecuekipquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo zijn ze allemaal joh, gewoon accepteren en vooral niet proberen te veranderen.
Zij hebben zich ook allang neergelegd dat wij een gat in ons hand hebben en emo-bitches zijn.
Leven en laten leven
beterschap met de kopfschmerz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
![]()
Ik heb hoofdpijn, kan wel janken zo erg opeens. Had al een panadol genomen maar dat wilde niet helpen.
Dus nu pak ik er nog twee bij (normaal pak ik eigenlijk nooit meer dan twee op een dag) en nu blijft de laatste helft hangen en die wil niet door.
Vieze panadol die blijft hangen is viez
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
![]()
Ik heb hoofdpijn, kan wel janken zo erg opeens. Had al een panadol genomen maar dat wilde niet helpen.
Dus nu pak ik er nog twee bij (normaal pak ik eigenlijk nooit meer dan twee op een dag) en nu blijft de laatste helft hangen en die wil niet door.
Vieze panadol die blijft hangen is viez
U mag mij opgeven voor een lintje bij Beaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ben je toch wijs, gij barbecuekip
nou, zo lees ik het niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?
Nee, ik neem zelden panadol. Heb juist heel lang mijn hoofdpijn vaak met 1 pil kunnen behelpen en vond het niet fijn toen ik de eerste keer twee moest gebruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?
Ik wel, maar het is laat he... en ik ben erg moequote:
Gelukkig, ik ging me alweer zorgen maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, ik neem zelden panadol. Heb juist heel lang mijn hoofdpijn vaak met 1 pil kunnen behelpen en vond het niet fijn toen ik de eerste keer twee moest gebruiken
Maar nu word ik er gewoon echt gek van.
dan zou er weinig meer te koop zijn in de supermarktenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging me alweer zorgen maken.
Dat doe ik al snel hoor, maar er zijn gewoon veel mensen die niet doorhebben dat vrij verkrijgbaar niet betekent dat het geen schade aan kan richten
Daar ga ik je morgen wel stom voor vindenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En toen had ik driemaal woordwaarde.
Who cares, ik ben toch al getrouwd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
* sq plakt nog even wat pondjes aan Kip
Nee zo ben ik totaal niet. Ook met koorts enzo als mensen zeggen neem dan een pilletje. Uhm nee, koorts zorgt er juist voor dat alles uit mijn lijf gaat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ging me alweer zorgen maken.
Dat doe ik al snel hoor, maar er zijn gewoon veel mensen die niet doorhebben dat vrij verkrijgbaar niet betekent dat het geen schade aan kan richten
true.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Who cares, ik ben toch al getrouwd!
[ afbeelding ]
Mijne was heel lief met glaasjes water en dekentjes enzo toen ik 2 weken geleden ziek was. Maar dat is misschien alleen maar in het beginquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
maar jullie mannen zijn dus ook zo? Ik hoef z'n liefde dus niet in twijfel te trekken? Mannen![]()
Mjaaa, da's waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou er weinig meer te koop zijn in de supermarkten![]()
Datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan zou er weinig meer te koop zijn in de supermarkten![]()
Tuurlijk, dan denken ze nog dat ze van alles kunnen krijgen van je...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne was heel lief met glaasjes water en dekentjes enzo toen ik 2 weken geleden ziek was. Maar dat is misschien alleen maar in het begin
jonge, jij hebt net een maand verkering, dat telt niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mijne was heel lief met glaasjes water en dekentjes enzo toen ik 2 weken geleden ziek was. Maar dat is misschien alleen maar in het begin
En als je het echt uit de hand laat lopen kan je op tv gaan praten over je sekslevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Who cares, ik ben toch al getrouwd!
[ afbeelding ]
Hence dequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge, jij hebt net een maand verkering, dat telt niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |