Euuuuwh. Maar wat kipje zegt: klok ff nog wat water naar binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, kotsen doe ik alleen na minimaal 30 bier, of als ik een schelpdier heb gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Foei! Water drinken, of groene thee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb te weinig gedronken vandaag.
Ben benieuwd of ik weer een zweetnacht vol koortsdromen tegemoet ga
Ik ben ook altijd geirriteerd alsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
en zo vaak ben ik niet ziek. Een a twee keer per jaar een kort griepje van 3 tot 5 dagen. Maar voor iemand die in 5 jaar tijd 2 dagen ziek is geweest is dat misschien wel bizar veel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
jullie zijn altijd zo liefJa en als meneer zeker zelf ziek is dan is de wereld te klein ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij bent heul niet vaak ziek.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ja maar mannen hebben de neiging om zichzelf dan opeens suuuuuperzielig te vinden. Terwijl ze tegen de zieke vriendin roepen dat die zich niet zo aan moet stellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd geirriteerd alsziek is.. Maar dat komt omdat ik een verwend nest ben en dan ineens moet koken
jij bent ook gewoon de mannelijke helftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd geirriteerd alsziek is.. Maar dat komt omdat ik een verwend nest ben en dan ineens moet koken
Van dattum!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Foei! Water drinken, of groene thee!
oh ik zou dat ook doen. dan komt alles er uit enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
en ondanks dat ik dat weeeet moet ik toch janken als ie zo doet
quote:
wat ben je toch wijs, gij barbecuekipquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo zijn ze allemaal joh, gewoon accepteren en vooral niet proberen te veranderen.
Zij hebben zich ook allang neergelegd dat wij een gat in ons hand hebben en emo-bitches zijn.
Leven en laten leven
beterschap met de kopfschmerz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
![]()
Ik heb hoofdpijn, kan wel janken zo erg opeens. Had al een panadol genomen maar dat wilde niet helpen.
Dus nu pak ik er nog twee bij (normaal pak ik eigenlijk nooit meer dan twee op een dag) en nu blijft de laatste helft hangen en die wil niet door.
Vieze panadol die blijft hangen is viez
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:11 schreef megamandy het volgende:
![]()
Ik heb hoofdpijn, kan wel janken zo erg opeens. Had al een panadol genomen maar dat wilde niet helpen.
Dus nu pak ik er nog twee bij (normaal pak ik eigenlijk nooit meer dan twee op een dag) en nu blijft de laatste helft hangen en die wil niet door.
Vieze panadol die blijft hangen is viez
U mag mij opgeven voor een lintje bij Beaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat ben je toch wijs, gij barbecuekip
nou, zo lees ik het niet hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je neemt toch niet structureel 2 panadol per dag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |