Ik moet sowieso zelf betalen want gevallen, maar het gaat erom of het scherm ook gemaakt wordtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Eh? Verwachten ze dat je de behuizing en scharnieren dan zelf gaat betalen?
Maar ht scherm werd zwart want hij was gevallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef buzzwheedle het volgende:
vaak loopt er veel bedrading door de scharnieren en behuizing waardoor het scherm misschien niet meer functioneert??
ja, dat ligt dus aan de bedrading waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ht scherm werd zwart want hij was gevallen
*hoopt op 75euro*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat ligt dus aan de bedrading waarschijnlijk
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:51 schreef Lindytje het volgende:
SQ, het is niet erg chick. Je hoeft niet ook nog rode te bestellen. Op 1 voorwaarde: zet mijn mooie zwarte pruik eens op met witte lezenIk ben zo benieuwd hoe het er uit ziet
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
check, dat zal ik straks even doen
troebeling in je oogvocht?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:54 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik zie zwarte stipjes, nouja.. grijze. Troebeling in mijn oogvocht dus ik wens geen zwarte pixels te zien op mijn electronica hahah!
Daar heb ik een keer een hele documentaire over gekekenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja, 8 op de 10 mensen heeft wimperwormen. Wist je dat niet?
Ook jummiequote:Er zijn wel oogaandoeningen waarbij slechte bacteriën voor ontsteking zorgen. Ook kun je schaamluis tussen je wimpers krijgen.
Enge hapjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
ja jij bent daar ook best fanatiek in he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
Geniale hapjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:08 schreef buzzwheedle het volgende:
Halloween vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |