Blijkbaar wel volgens iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof het bij een studie communicatie iets uithaalt.
No offense.
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof het bij een studie communicatie iets uithaalt.
No offense.
Whehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?
Nee, dat meen je niet... Dat is wel heel karigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:25 schreef Mss het volgende:
Bij mijn vorige studie gingen er wel veel mensen naar het buitenland, en omdat de taal leren verplicht was zat iedereen in oorden als suriname en de antillen. Ga dan gewoon op vakantie
dat hoofdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.makeupforprofessionalasianwomen.com/
Ik krijg de slappe lach van die foto's.
Nu moest ik nog harder lachenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Haar kin staat serieus uit het lood, die buigt af naar rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |