omgquote:
Ik ookquote:
dan ben ik meteen klaar manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Oeh, ik wil wel bacterie-snot! Gewoon een kwart van je lichaamsgewicht weg! Whoot
Ja, idem! dat is toch briljant!! Ik wil wel proefpersoon zijnquote:
ja maar als het gewichtsverlies niet stopt daarna ben je wel de sjaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idem! dat is toch briljant!! Ik wil wel proefpersoon zijn
Ach, bijzaakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar als het gewichtsverlies niet stopt daarna ben je wel de sjaak
Dan moet je in leven blijven door elke dag 15 taarten te eten ofzo, coolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo heel dierbaar is mijn leven me ook niet...
Hihihihi..meteen op FB geknaldquote:
ga alsjeblieft snel ff wat AD eten jijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo heel dierbaar is mijn leven me ook niet...
wie is iedereen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom zeikt iedereen dat je wel naar het buitenland MOET voor je studie, anders is je leven niet compleet ofzo![]()
Betalen die mensen het dan ook voor mij?
Doe ik netjes!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga alsjeblieft snel ff wat AD eten jij
Die mensen moeten niet zo kwatsen... het zou ook helpen als ze niet bij minstens 1 college per week een 'study abroad'-praatje houdenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Docenten, studiegenoten, random mensen als je het over je studie hebt
Ik vind het dom dat ze doen alsof je een sukkel bent als je het niet doet ofzo. Sorry maar ik heb geen 10.000 voor het oprapen liggen, en had ik het wel dan zou ik er andere dingen mee doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die mensen moeten niet zo kwatsen... het zou ook helpen als ze niet bij minstens 1 college per week een 'study abroad'-praatje houden
Dat doen ze bij mij al niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die mensen moeten niet zo kwatsen... het zou ook helpen als ze niet bij minstens 1 college per week een 'study abroad'-praatje houden
Blijkbaar wel volgens iedereenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof het bij een studie communicatie iets uithaalt.
No offense.
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
net alsof het bij een studie communicatie iets uithaalt.
No offense.
Whehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De voornaamste reden dat ik het nooit gedaan heb: ik studeer Nederlands, waar zou ik dan heen moeten, België?
Nee, dat meen je niet... Dat is wel heel karigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:25 schreef Mss het volgende:
Bij mijn vorige studie gingen er wel veel mensen naar het buitenland, en omdat de taal leren verplicht was zat iedereen in oorden als suriname en de antillen. Ga dan gewoon op vakantie
dat hoofdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.makeupforprofessionalasianwomen.com/
Ik krijg de slappe lach van die foto's.
Nu moest ik nog harder lachenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Haar kin staat serieus uit het lood, die buigt af naar rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |