Dat doet die van mij ook wel eens, zo cutequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw, onze postbode is lief!
Die kreeg de Catherine Arley lakjes niet door de brievenbus en moest vanavond toch in de buurt zijn dus kwam ze langs brengen. Vind ik echt heel lief!
Jaaa. Was ook wel een beetje verbaasd, maar cute indeed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook wel eens, zo cute
als je die laat spoken met halloween, rent iedereen gillend naar huis, en dan hoeft ze zich niet eens te verkledenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn veel te nieuwsgierige bemoeizuchtige buurvrouw heeft een klacht over mij ingediend bij de verhuurder!!![]()
![]()
Omdat mijn fiets op de gallerij bij mijn deur stond![]()
ACHTERLIJK WIJF
* Puckzzz is nu aan het broeden op een zeer diplomatieke maar oh zo gemene brief naar de verhuurder over de bemoeizieke tot het randje van overtreden van de privacy gedrag van de buuf
En dat ik niet de enige ben die last heeft van haar koninginnegedrag.
Pokkebuurvrouw!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn veel te nieuwsgierige bemoeizuchtige buurvrouw heeft een klacht over mij ingediend bij de verhuurder!!![]()
![]()
ACHTERLIJK WIJF
* Puckzzz is nu aan het broeden op een zeer diplomatieke maar oh zo gemene brief naar de verhuurder over de bemoeizieke tot het randje van overtreden van de privacy gedrag van de buuf
Whaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
ACHTERLIJK WIJF
zulke mensenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
![]()
ACHTERLIJK WIJF
tegenwoordig hebben we Priem ook, en debsterr kan dan ook met het OVquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhh!!!!!Laat SQ, IJs en mij maar op het balkon staan
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Belabberd... ik zal na t eten swatches maken
tetten checken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joahhh!!!!!Laat SQ, IJs en mij maar op het balkon staan
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tegenwoordig hebben we Priem ook, en debsterr kan dan ook met het OV
bwehehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dan heeft ze echt iets om brieven over te sturen
uh ohquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en dit briefje prijkt er nu op mijn deur for everyone to see want mijn deur is naast de lift
"Beste Pakketbezorger: in GEEN ENKEL GEVAL pakketten bezorgen bij mijn veel te bemoeizuchtige buurvrouwen. Dank U!"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en dit briefje prijkt er nu op mijn deur for everyone to see want mijn deur is naast de lift
"Beste Pakketbezorger: in GEEN ENKEL GEVAL pakketten bezorgen bij mijn veel te bemoeizuchtige buurvrouwen. Dank U!"
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Stormqueen het volgende:
als je Joysa vol bier giet komt d'r inner aso ook wel naar boven trouwens...
komt helemaal goed op dat balkon!
quote:
Oh dat deed ze juist wel. Ok haar Koninginne toontjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Opvallend aan dat soort lui is dat ze nooit zelf iemand ergens over aanspreken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |