quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ze heeft wél het make-up setje gevonden van haar 6jarige nichtje
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ze heeft wél het make-up setje gevonden van haar 6jarige nichtje
Zoiets heb ik vorig jaar van mijn zusje gehad als kutcadeau met mijn verjaardagquote:
ja ik heb ook een grote fles he. Die wel uitwasbaar is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en het nepbloed dat ik kwijt was, is inmiddels weer terechtDus we kunnen naar hartelust smeren met halloween
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zijn daar foto's van???????????????????????????????????????????????????
Komt in ordequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik heb ook een grote fles he. Die wel uitwasbaar is.
(bloed op kleding graag pas aanbrengen vlak voor we naar buiten gaan i.v.m. meubels alhier)
Nee, dan nog eerder Bill!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
weet je wat voor hoofd ze heeft?
Als Joe uit de oude Wie is het (van MB!)
Ja!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Bedoel je niet Sam?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dat doet die van mij ook wel eens, zo cutequote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Aaaw, onze postbode is lief!
Die kreeg de Catherine Arley lakjes niet door de brievenbus en moest vanavond toch in de buurt zijn dus kwam ze langs brengen. Vind ik echt heel lief!
Jaaa. Was ook wel een beetje verbaasd, maar cute indeed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook wel eens, zo cute
als je die laat spoken met halloween, rent iedereen gillend naar huis, en dan hoeft ze zich niet eens te verkledenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn veel te nieuwsgierige bemoeizuchtige buurvrouw heeft een klacht over mij ingediend bij de verhuurder!!![]()
![]()
Omdat mijn fiets op de gallerij bij mijn deur stond![]()
ACHTERLIJK WIJF
* Puckzzz is nu aan het broeden op een zeer diplomatieke maar oh zo gemene brief naar de verhuurder over de bemoeizieke tot het randje van overtreden van de privacy gedrag van de buuf
En dat ik niet de enige ben die last heeft van haar koninginnegedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |