Ja, die zag ik ook al, maar in die docu zagen ze er zwart uit... Ik zoek nog even verderquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, wimpermijten waren het:
http://en.wikipedia.org/wiki/Demodex_folliculorum
Ja, zo zei de huisarts het. Ik denk eerder dat het een beschadiging is maargoed. Ik loop er al jaren mee.quote:
Staar ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, zo zei de huisarts het. Ik denk eerder dat het een beschadiging is maargoed. Ik loop er al jaren mee.
uiteraard. Bedwantsen zijn baas.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef Lindytje het volgende:
SQ, in dat pdfje van jou staat ook een hele mooie foto van de bedwants
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken is op eigen risicodisclaimer
wait wut...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Ze zijn mijn verstandelijk gehandicapte broer kwijt op z'n werk, de taxi belde net of wij Michael zelf hadden opgehaald
Huisdieren op ons lijfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
Nog meer wimpermijt:
http://www.worsleyschool.net/science/files/eyelash/creatures.html
Ja, dat dus! Eerst worden ze te laat opgehaald (om 4 uur bij de ophaalplaats, is hij pas om 5 uur thuis!) dus klachten indienen enzo wat allemaal geen hol uitmaakt. De taxicentrale belde dus net of wij n.a.v die klachten Michael misschien zelf hadden opgehaald want de taxichauffeur kan hem niet vinden. Z'n werk is in gesprek.quote:
omg, en nu?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef DeltaCephei het volgende:
Ze zijn mijn verstandelijk gehandicapte broer kwijt op z'n werk, de taxi belde net of wij Michael zelf hadden opgehaald
Is hij niet om een andere reden eerder naar huis gegaan misschien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef DeltaCephei het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Oogworm:NastySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken is op eigen risico![]()
Don't come closer, I might hurt you
Nee, dat kan nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:18 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Is hij niet om een andere reden eerder naar huis gegaan misschien?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:18 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja, dat dus! Eerst worden ze te laat opgehaald (om 4 uur bij de ophaalplaats, is hij pas om 5 uur thuis!) dus klachten indienen enzo wat allemaal geen hol uitmaakt. De taxicentrale belde dus net of wij n.a.v die klachten Michael misschien zelf hadden opgehaald want de taxichauffeur kan hem niet vinden. Z'n werk is in gesprek.
Mooi shitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, dat kan nietMoet met taxi. En dat zou hij niet doen.
heeft ie geen mobiel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef DeltaCephei het volgende:
Wij hebben hier een hele 'gemeenschap' met verstandelijk gehandicapten van Amarant, zijn werk is dus daar. Dus hij kan altijd wel ergens terecht daar waar begeleiding is maar toch.
Nu zijn ze hem aan het zoeken denk ik?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]En nu? Of zijn ze nu maar wat aan het rondrijden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |