Ik ben pas na de tvp-periode wat meer gaan Fok!en, was wel irritant toen... 150 van de 300 posts in sommige topics was een tvpquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
ja en dat terwijl TVP's allang overbodig zijnMaar ja, old-school
Vroegah was alles beter
Daar doe ik niet aan want het topic staat toch al in mijn active topicsquote:
Ja dat werkt nu goed jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben pas na de tvp-periode wat meer gaan Fok!en, was wel irritant toen... 150 van de 300 posts in sommige topics was een tvp![]()
Ik vind dat autorefresh wel aardig werken
Vroegahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat werkt nu goed ja
Ik heb voornamelijk gefok!t in m'n studententijd, toen had je idd topics vol TVP's en vooral verkapte TVP's (die soms best leuk waren). Memory Lane
Oh ja, myat gebruik ik ook pas sinds alles er automatisch in komt te staan, handig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan want het topic staat toch al in mijn active topics
Ik gebruikte eerst altijd 3FMfan om hier te komen maar toen gebeurde het steeds dat topics niet werden toegevoegd en toen ben ik maar gewoon via Fok! hier naar het topic gegaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, myat gebruik ik ook pas sinds alles er automatisch in komt te staan, handig!
Die site zie ik hier vaak langs komen, nog nooit op gekeken...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik gebruikte eerst altijd 3FMfan om hier te komen maar toen gebeurde het steeds dat topics niet werden toegevoegd en toen ben ik maar gewoon via Fok! hier naar het topic gegaan.
Tof!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:26 schreef CindieY het volgende:
Joehoe, de komende 4 weken geen intervisie
Ik nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!
Ik kwam er gisteren pas achter dat we komende week herfstvakantie hebben...
Loop je stage in Gelderland dan? Dat is vaak vaag: had op het mbo klasgenoten die net over de IJsselbrug woonden. Hadden zelf vakantie en hun kinderen pas een week laterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik nietIk heb een week later, ik hoor me te houden aan de vakanties van de stageschool. Maar in ieder geval de week voor de tentamenweken, alle tijd om te leren.
Nee, gewoon in Zwolle. 't Schijnt dat alle middelbare scholen een week later vakantie hebben, ik weet niet precies waarom.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Loop je stage in Gelderland dan? Dat is vaak vaag: had op het mbo klasgenoten die net over de IJsselbrug woonden. Hadden zelf vakantie en hun kinderen pas een week later
Dat is helemaal vaag...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Zwolle. 't Schijnt dat alle middelbare scholen een week later vakantie hebben, ik weet niet precies waarom.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:50 schreef Dos37 het volgende:
Is het de Homo 100 vandaag? Elton John en George Michael in één uur is te veel van het goede.
quote:
quote:
Afgaande op de titel, ik vrees ook van nietquote:
De zon schijnt hier al de hele dag,uniek in nederlandquote:
Het wordt nogal eens afgezeken, maar het noorden is zo gek nog niet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:38 schreef themauster het volgende:
[..]
De zon schijnt hier al de hele dag,uniek in nederland
Hier ook, geloof dat het vanaf morgen ietsje beter gaat wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef CindieY het volgende:
Pff, hier is het de hele dag al grijs en grauw en regen
Niet mokken, lekker Fok!enquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:44 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik zit te wachten hier, heb om half 5 een afspraak met een docent, maar heb nu eigenlijk geen zin meer om nog te werken en ook niet echt meer iets te doen...
Ik haat het zo op iemands vingers te kijken om te kijken of alles wel goed gaat, maar bij BArt ben ik op het punt op iedere slak zout te leggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zou het Bart deze keer foutloos lukken ?
Dat lukt idd vrij aardigquote:
Ik zet er nu speciaal de radio voor aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik haat het zo op iemands vingers te kijken om te kijken of alles wel goed gaat, maar bij BArt ben ik op het punt op iedere slak zout te leggen.
Je doelt op het popduel? was toch niet echt zijn fout gister?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zou het Bart deze keer foutloos lukken ?
Ik zou ook zeggen dat die fragmenten zijn omgedraaid als ik de verkeerde zou hebben ingestartquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je doelt op het popduel? was toch niet echt zijn fout gister?
Tsja, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat die fragmenten zijn omgedraaid als ik de verkeerde zou hebben ingestart.
De held die ook dit zong:quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
OMG! moet je dat horen @ 5.50 krijg je toch gewoon kippenvel van!![]()
![]()
Jij luisterd liever Neophyte?quote:
Deadmau5 in zn achteruit dan?quote:
Ook niet.quote:
dankjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:43 schreef themauster het volgende:
[..]
De mensen die ook echt van 19.00 tot 7 uur gaan luisteren verklaar ik hierbij al tot gek
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook niet.
Ghosts n Stuff van hem vond ik wel aardig.
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 12-10-2011 om 12:59:33X-jes van Pony St. Claire! http://t.co/qUavNhy0 reageer retweet
Nou inderdaad...quote:
Windesheim volgt de academische, hogeschoolvakanties.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Zwolle. 't Schijnt dat alle middelbare scholen een week later vakantie hebben, ik weet niet precies waarom.
eckte academici hebben geen herfstvakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Windesheim volgt de academische, hogeschoolvakanties.
moet gelijk denken destijds in mijn derde jaar. kwam een verbaasd kijkende prof langs lopen. wij vragen wat er is. hij: ik zou drie uur college geven, maar ik zie helemaal geen 1ste jaars studentenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
eckte academici hebben geen herfstvakantie
Heb een studieweek vanaf maandagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
eckte academici hebben geen herfstvakantie
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet gelijk denken destijds in mijn derde jaar. kwam een verbaasd kijkende prof langs lopen. wij vragen wat er is. hij: ik zou drie uur college geven, maar ik zie helemaal geen 1ste jaars studenten
raar idd, want op het rooster stond toch echt college.
uiteindelijk 1 van de actievere 1ste jaars thuis gebeld. Zijn antwoord: college? maar het is toch herfstvakantie![]()
quote:Radio-dj's vinden Edwin Evers de beste dj. Dat blijkt uit een rondgang van Nieuwe Revu onder vijftien dj's. Bij de lezers van het weekblad heeft Patrick Kicken de voorkeur.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-Evers-is-beste-dj/
[..]
ik luister nooit naar Evers,maar vroeger bij 3FM was het al duidelijk een toptalent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-Evers-is-beste-dj/
[..]
Vroeger heel vaak naar geluisterd en een tijd terug nog eens een keer maar ik vind het inmiddels echt tenenkrommend. Vooral die 2 sidekicks die om alles zo overdreven lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister nooit naar Evers,maar vroeger bij 3FM was het al duidelijk een toptalent.
Wat kan een magnetron wel en een blackberry niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen zonder gevoel voor humorquote:
Zeker, volg de twitter van Michiel, Domien, Elger en Rachid maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef minthy het volgende:
Nou hebben we vorige week een overkill aan iPhone-zeurderij gehad, nu al een paar dagen gezanik over rim/BB (en nog sneuer: het gezeik erop...) en dan vanavond zeker weer gezever over ios5...
De eerste twee volg ik... Is zo'n Apple nu echt zo superieur? Tis een leuk stukje speelgoed waar je veel geld voor moet neerleggen, maar wat is er in hemelsnaam zo belangrijk aan een update?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, volg de twitter van Michiel, Domien, Elger en Rachid maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef minthy het volgende:
Nou hebben we vorige week een overkill aan iPhone-zeurderij gehad, nu al een paar dagen gezanik over rim/BB (en nog sneuer: het gezeik erop...) en dan vanavond zeker weer gezever over ios5...
Het is nog erger dan die Beliebersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.
Verbaast me dat het nog niet op het NOS Journaal is geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.
Dat update gehijg snap ik ook niet zo, maar dat Apple uitstekende producten levert ga ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste twee volg ik... Is zo'n Apple nu echt zo superieur? Tis een leuk stukje speelgoed waar je veel geld voor moet neerleggen, maar wat is er in hemelsnaam zo belangrijk aan een update?!
En ja, ik begrijp heel goed dat Apple zijn marketing enz enz goed voor elkaar heeft, maar men... Wat een gezever over een telefoon/computer
ik las net op twitter iets als:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een andere reden hebben gok ik zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Volgens mij liggen de servers van Apple net zo aan gruzelementen als die van rim![]()
Titanium
Zo ver reikt mijn verstand van servers ed nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel een andere reden hebben gok ik zo.
Apple heeft nu last van hetzelfde effect als Valve regelmatig heeft met z'n Steam-dienst als er een nieuw spel uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat BB-principe is eigenlijk wel behoorlijk gevaarlijk ja. Je bent totaal afhankelijk van de leverancier op deze manier, terwijl andere smartphones (niet alleen iPhone, maar ook Android enzo) gewoon zelfstandig zulke dingen kunnen (en terecht).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Met het verschil dat het Applespul nog gewoon werkt als je de update een dagje uitstelt, terwijl de BB's nog waardelozer zijn dan ze al waren voor de problemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Het is een vis en het praat veelOh, ik dacht Roos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik geloof graag dat het morgen allemaal weer prima gaat werken, Apple heeft zijn zaakjes over het algemeen prima voor elkaar!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Met het verschil dat het Applespul nog gewoon werkt als je de update een dagje uitstelt, terwijl de BB's nog waardelozer zijn dan ze al waren voor de problemen.
Ouden garp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef Evertjan het volgende:
Koop ik een IPhone, gaat steve jobs dood, koop ik een Blackberry, gaat ping dood... Ik ga nu voor het album van justin bieber!
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.quote:
Ik vind alles wat Evertjan post niet echt geslaagdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.
nja, tis allemaal wat kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben gehad. aan de andere kant moet je het met een korreltje zout nemen. Persoonlijk vond ik vooral die Semisonic briljant gevonden omdat Timur die zelf ook gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.
voor 3voor12? dat was ze toch al? of is ze iig een tijd geweest in de tijd van Corton.....maar nee, slecht idee! bel ome Rudy maar!quote:
Tja iedereen zal er anders op reageren. Ik vind het weinig met humor te maken hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tis allemaal wat kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben gehad. aan de andere kant moet je het met een korreltje zout nemen. Persoonlijk vond ik vooral die Semisonic briljant gevonden omdat Timur die zelf ook gebruikt
tuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja iedereen zal er anders op reageren. Ik vind het weinig met humor te maken hebben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tuurlijkhumor is tenslotte heel persoonlijk. Mij kan het niet hard genoeg zijn en vroeger maakte ik ze zelf ook. nu probeer ik iig wat meer op mn omgeving te letten en wat meer rekening te houden met gevoelens van anderen. Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en blijkbaar geldt dat zelfs voor mij....
ik heb iemand laten lachenquote:
Dan hoef je nog maar 9 minuten meerquote:
Welke platen zijn het nog geworden?quote:
Wednesday en Curtain Call.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke platen zijn het nog geworden?
Wist dat het zou komen, vond het alleen te laat. Helaas, maar daar hebben ze YouTube voor uitgevondenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wednesday en Curtain Call.
Klonk erg goed
La Raza staat op de eerste cd die ik in m'n bezit kreeg. 1990, wat een jaar...quote:
Het rare is dat het voor mijn gevoel nog helemaal niet zo oud is... Al 21 jaar geledenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
La Raza staat op de eerste cd die ik in m'n bezit kreeg. 1990, wat een jaar...
Daar heb ik dus heel vaak last van... Ach, dat krijg je met onze leeftijdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het rare is dat het voor mijn gevoel nog helemaal niet zo oud is... Al 21 jaar geleden
Ja, ik baal er nog steeds van dat ik krukken heb gehaald na mijn ongelukje en niet voor een rollator ben gegaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb ik dus heel vaak last van... Ach, dat krijg je met onze leeftijd
Een kennis van me (jaartje of 45) heeft na z'n knieoperatie een booster geleend van iemand en nou wil ie 'em nooit meer kwijtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik baal er nog steeds van dat ik krukken heb gehaald na mijn ongelukje en niet voor een rollator ben gegaan...
Groot gelijk!! Als ik ooit nog eens fatsoenlijk ga leren lopen op die kutkrukken ga ik ze ook houden! Het heeft zo z'n voordelen, andere mensen worden zomaar ineens hoffelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een kennis van me (jaartje of 45) heeft na z'n knieoperatie een booster geleend van iemand en nou wil ie 'em nooit meer kwijt
Oudjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb ik dus heel vaak last van... Ach, dat krijg je met onze leeftijd
Ehm... Volgens mij schelen we niet zoveel in leeftijd en maakt dat jou ook een oudjequote:
ja hij doet me denken aan een 90s plaat...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Gabriel track... Wat een bazenplaat.
Gabrielquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
Ik vind het een beetje eng hoe vaak wij het eens zijn wat betreft muziek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
ah, die. Ken het nummer wel, maar titel/artiest niet. Weer wat geleerdquote:
Stomme kakkerlak!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng hoe vaak wij het eens zijn wat betreft muziek.
Okquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, we kunnen er weer even tegenaan Paul.
Jij bent oprecht een kutkakkerlak.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent oprecht een kutkakkerlak.
qua voetbal zijn wij het daarentegen weer erg vaak met elkaar eensquote:
hehe, zal ik zo eens de kids voorzetten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Hier: vrolijkheid alom
/via on_air (van vroegâh)
Tof, vrolijkheid!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Hier: vrolijkheid alom
/via on_air (van vroegâh)
Jepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Dubbelcheck: het is donderdagmiddag 14.54 uur toch?!
Gelukkig. Dacht even een dag terug in de tijd geworpen te zijn. Zag dat weekend al helemaal uit zicht verdwijnen.quote:
STAMPSTAMPTSTAMPquote:
Nope, morgenmiddag is het weekendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht even een dag terug in de tijd geworpen te zijn. Zag dat weekend al helemaal uit zicht verdwijnen.
Hell yeah, you bet we arequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
STAMPSTAMPTSTAMP
Ok, Nederlanders zijn een stelletje lompe boeren
Voor mij vanmiddag alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, morgenmiddag is het weekend
Daar heb ik geen drank voor nodig, ik vind sowieso iedereen lief hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ik ben er weer, had lunch met iemand uit onze fabriek. Fransman dus die drinken wijn... Dat ben ik niet gewend, in de middag drinken
Ik vind jullie allemaal lief
*hik*
Wie zegt dat de drank aan het woord was toen ik dat zei?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb ik geen drank voor nodig, ik vind sowieso iedereen lief hier
Oh, dat kwam uit jezelf?! Wat een liefde... Ik word er warm vanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie zegt dat de drank aan het woord was toen ik dat zei?
Maar ik wil helemaal niet dat de summer over is...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef Sersjee het volgende:
Ondertussen draait Freddie S. Summer is over op KX. Mensenlief, wat een pracht!
Het is half oktober, deal with it.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet dat de summer over is...
Eerste dag weer he. Vond ze gister ook niet onverdeeld moeilijk eigenlijk voor de laatste dag.quote:
Ah ik had even gemist dat dit de eerste dag was.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eerste dag weer he. Vond ze gister ook niet onverdeeld moeilijk eigenlijk voor de laatste dag.
Owkeej...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is half oktober, deal with it.
Haha, dat dacht ik dus ook. Die vraag van Gary Lightbody... Nog nooit van The Reindeer Project gehoord ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:47 schreef Paul-89 het volgende:
Deze vraag past dan weer niet echt bij een eerste dag.
is het ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik iets meer een jongensnaam...
Doe je mee Sersj? [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is half oktober, deal with it.
mmm, ik hem em maar even gebookmarkt. wellicht ga ik er ook nog mee aan de slag. een Top100 zal het niet worden, maar ook geen Top10...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe je mee Sersj? [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011
Ik ben al 3 dagen bezig met een lijst maken en pas halverwege
Een Top50 moet te produceren zijn... Ga ik mee aan de slag!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe je mee Sersj? [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011
Ik ben al 3 dagen bezig met een lijst maken en pas halverwege
9 dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:13 schreef borisz het volgende:
Onze paper voor een vak is uitgeroepen tot het beste paper van deze jaargang. Altijd leuk dit soort opmerkingen. Morgen het resultaat.
Netjesquote:
Was nu ook geen 10 waardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:38 schreef alors het volgende:
[..]
NetjesMaar ook echt typisch Nederlands dat een 9 blijkbaar de max is
'een tien is voor God'
twitter:Domien twitterde op donderdag 13-10-2011 om 18:01:22Moeha. Ik ben een poster. Ik kan wel huilen van geluk! #Hitkrant #shirtless http://t.co/1uDPTGCD reageer retweet
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef themauster het volgende:
Nou dames:twitter:Domien twitterde op donderdag 13-10-2011 om 18:01:22Moeha. Ik ben een poster. Ik kan wel huilen van geluk! #Hitkrant #shirtless http://t.co/1uDPTGCD reageer retweet
Serieus? Bestaat die echt?!quote:
Roar!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef themauster het volgende:
Nou dames:twitter:Domien twitterde op donderdag 13-10-2011 om 18:01:22Moeha. Ik ben een poster. Ik kan wel huilen van geluk! #Hitkrant #shirtless http://t.co/1uDPTGCD reageer retweet
Domienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:41 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Domien, ik zou nog een knoopje open doen!
Nee lol ook al zo nostalgischquote:
ISOS6 blijft 't best!quote:
Ik heb 1,2,3,6 en 7 eerste 3 eigenlijk nooit geluisterd maar ooit is gekocht, nr. 6 veel geluisterd en 7 ook wel..quote:
twitter:giel3fm twitterde op donderdag 13-10-2011 om 21:05:58@Domien lekker hoor;) http://t.co/VBUhdPVv reageer retweet
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:giel3fm twitterde op donderdag 13-10-2011 om 21:05:58@Domien lekker hoor;) http://t.co/VBUhdPVv reageer retweet
Sowieso Migrainequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef CindieY het volgende:
Bah, de naweeën van een migraine-aanvalRadio nog altijd maar zachtjes aan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef hole1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:giel3fm twitterde op donderdag 13-10-2011 om 21:05:58@Domien lekker hoor;) http://t.co/VBUhdPVv reageer retweet
Zo rond het eind van m'n puberteit heb ik er heel wat dingen voor moeten afzeggen. Tegenwoordig heb ik het niet zo vaak meer, maar als het komt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sowieso Migraine![]()
Heeft al heel wat dagen verpest in mijn leven.
Ik heb de laatste tijd weer erg vaak, en dan vooral in het weekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo rond het eind van m'n puberteit heb ik er heel wat dingen voor moeten afzeggen. Tegenwoordig heb ik het niet zo vaak meer, maar als het komt...Maar goed, weer genoeg geklaagd voor vandaag
De hele week drukdrukdruk, vliegen van hot naar her, bezig zijn en dan in het weekend ontspanning en BAM? Herkenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weer erg vaak, en dan vooral in het weekend.
En mijn vader precies hetzelfde, maar gek genoeg zelden op hetzelfde moment.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
De hele week drukdrukdruk, vliegen van hot naar her, bezig zijn en dan in het weekend ontspanning en BAM? Herkenbaar.
Ik heb een voordeel, alleen duurt dat nog even. Over flink wat jaren kom ik namelijk in de overgangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En mijn vader precies hetzelfde, maar gek genoeg zelden op hetzelfde moment.
Komt dat niet gewoon door het voetbal van Feyenoord?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sowieso Migraine![]()
Soms wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon door het voetbal van Feyenoord?
Voortaan roomboter gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sowieso Migraine![]()
twitter:Domien twitterde op donderdag 13-10-2011 om 23:14:04En dan vergeet ik het hoogtepunt van @giel3fm nog. Man, wat een avond! reageer retweet
Ik heb een tijdje clusterhoofdpijn gehad, je weet niet waar je kruipen moet van de pijn... Komt alleen opzetten bij extreme stress, gelukkig hanteer ik dat een beetje beter tegenwoordigquote:
Oh, dat heb ik met migraine ook. Ik ga meestal ook zitten janken van de pijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje clusterhoofdpijn gehad, je weet niet waar je kruipen moet van de pijn... Komt alleen opzetten bij extreme stress, gelukkig hanteer ik dat een beetje beter tegenwoordig
Janken gaat bij mij dan automatisch, tranen rollen spontaan van de pijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met migraine ook. Ik ga meestal ook zitten janken van de pijnEn ik wil dan altijd de haren uit m'n hoofd trekken.
Bewegen? Ik wil he-le-maal niks. Geen licht, geen geluid, geen beweging. Liefst ook nog even geen gevoel, uiteraardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Janken gaat bij mij dan automatisch, tranen rollen spontaan van de pijn![]()
En ik heb extreme drang om te bewegen en alles zo donker mogelijk te hebben... Foei, als ik naar de keuken liep en in de waakvlam keek
Ik kreeg Pammetjes om rustig te worden, hielpen binnen een paar minutenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bewegen? Ik wil he-le-maal niks. Geen licht, geen geluid, geen beweging. Liefst ook nog even geen gevoel, uiteraardAltijd in bed liggen met de dekens over me heen en dan zo verkrampt liggen dat ik standaard erna last van m'n schouders en nek heb. Zoals nu. Nouja, tijd om te slapen. Bijna weekend!
Dat hielp bij mij helaas niet... Diep in het donker wegkruipen en hopen dat het weg gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb 1x een aanval van hoofdpijn gehad dat ik een soort tunnelvisie kreeg en geen licht meer kon verdragen. maar dat leek te komen door te weinig suiker. van mijn moeder moest ik toen een bak yoghurt met veel suikel eten en daarna ging het beter. kan me dus een beetje voorstellen hoe migraine en clusterhoofdpijn moeten voelen. ik ben nog nooit zo blij geweest met rolluiken op mijn slaapkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |