quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-Evers-is-beste-dj/
[..]
ik luister nooit naar Evers,maar vroeger bij 3FM was het al duidelijk een toptalent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-Evers-is-beste-dj/
[..]
Vroeger heel vaak naar geluisterd en een tijd terug nog eens een keer maar ik vind het inmiddels echt tenenkrommend. Vooral die 2 sidekicks die om alles zo overdreven lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister nooit naar Evers,maar vroeger bij 3FM was het al duidelijk een toptalent.
Wat kan een magnetron wel en een blackberry niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen zonder gevoel voor humorquote:
Zeker, volg de twitter van Michiel, Domien, Elger en Rachid maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef minthy het volgende:
Nou hebben we vorige week een overkill aan iPhone-zeurderij gehad, nu al een paar dagen gezanik over rim/BB (en nog sneuer: het gezeik erop...) en dan vanavond zeker weer gezever over ios5...
De eerste twee volg ik... Is zo'n Apple nu echt zo superieur? Tis een leuk stukje speelgoed waar je veel geld voor moet neerleggen, maar wat is er in hemelsnaam zo belangrijk aan een update?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, volg de twitter van Michiel, Domien, Elger en Rachid maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef minthy het volgende:
Nou hebben we vorige week een overkill aan iPhone-zeurderij gehad, nu al een paar dagen gezanik over rim/BB (en nog sneuer: het gezeik erop...) en dan vanavond zeker weer gezever over ios5...
Het is nog erger dan die Beliebersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.
Verbaast me dat het nog niet op het NOS Journaal is geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.
Dat update gehijg snap ik ook niet zo, maar dat Apple uitstekende producten levert ga ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste twee volg ik... Is zo'n Apple nu echt zo superieur? Tis een leuk stukje speelgoed waar je veel geld voor moet neerleggen, maar wat is er in hemelsnaam zo belangrijk aan een update?!
En ja, ik begrijp heel goed dat Apple zijn marketing enz enz goed voor elkaar heeft, maar men... Wat een gezever over een telefoon/computer
ik las net op twitter iets als:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een andere reden hebben gok ik zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Volgens mij liggen de servers van Apple net zo aan gruzelementen als die van rim![]()
Titanium
Zo ver reikt mijn verstand van servers ed nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel een andere reden hebben gok ik zo.
Apple heeft nu last van hetzelfde effect als Valve regelmatig heeft met z'n Steam-dienst als er een nieuw spel uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat BB-principe is eigenlijk wel behoorlijk gevaarlijk ja. Je bent totaal afhankelijk van de leverancier op deze manier, terwijl andere smartphones (niet alleen iPhone, maar ook Android enzo) gewoon zelfstandig zulke dingen kunnen (en terecht).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Met het verschil dat het Applespul nog gewoon werkt als je de update een dagje uitstelt, terwijl de BB's nog waardelozer zijn dan ze al waren voor de problemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Het is een vis en het praat veelOh, ik dacht Roos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik geloof graag dat het morgen allemaal weer prima gaat werken, Apple heeft zijn zaakjes over het algemeen prima voor elkaar!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Met het verschil dat het Applespul nog gewoon werkt als je de update een dagje uitstelt, terwijl de BB's nog waardelozer zijn dan ze al waren voor de problemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |