Niet mokken, lekker Fok!enquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:44 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik zit te wachten hier, heb om half 5 een afspraak met een docent, maar heb nu eigenlijk geen zin meer om nog te werken en ook niet echt meer iets te doen...
Ik haat het zo op iemands vingers te kijken om te kijken of alles wel goed gaat, maar bij BArt ben ik op het punt op iedere slak zout te leggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zou het Bart deze keer foutloos lukken ?
Dat lukt idd vrij aardigquote:
Ik zet er nu speciaal de radio voor aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik haat het zo op iemands vingers te kijken om te kijken of alles wel goed gaat, maar bij BArt ben ik op het punt op iedere slak zout te leggen.
Je doelt op het popduel? was toch niet echt zijn fout gister?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
Zou het Bart deze keer foutloos lukken ?
Ik zou ook zeggen dat die fragmenten zijn omgedraaid als ik de verkeerde zou hebben ingestartquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je doelt op het popduel? was toch niet echt zijn fout gister?
Tsja, wie zal het zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou ook zeggen dat die fragmenten zijn omgedraaid als ik de verkeerde zou hebben ingestart.
De held die ook dit zong:quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
OMG! moet je dat horen @ 5.50 krijg je toch gewoon kippenvel van!![]()
![]()
Jij luisterd liever Neophyte?quote:
Deadmau5 in zn achteruit dan?quote:
Ook niet.quote:
dankjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:43 schreef themauster het volgende:
[..]
De mensen die ook echt van 19.00 tot 7 uur gaan luisteren verklaar ik hierbij al tot gek
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ook niet.
Ghosts n Stuff van hem vond ik wel aardig.
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 12-10-2011 om 12:59:33X-jes van Pony St. Claire! http://t.co/qUavNhy0 reageer retweet
Nou inderdaad...quote:
Windesheim volgt de academische, hogeschoolvakanties.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, gewoon in Zwolle. 't Schijnt dat alle middelbare scholen een week later vakantie hebben, ik weet niet precies waarom.
eckte academici hebben geen herfstvakantiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Windesheim volgt de academische, hogeschoolvakanties.
moet gelijk denken destijds in mijn derde jaar. kwam een verbaasd kijkende prof langs lopen. wij vragen wat er is. hij: ik zou drie uur college geven, maar ik zie helemaal geen 1ste jaars studentenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
eckte academici hebben geen herfstvakantie
Heb een studieweek vanaf maandagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
eckte academici hebben geen herfstvakantie
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet gelijk denken destijds in mijn derde jaar. kwam een verbaasd kijkende prof langs lopen. wij vragen wat er is. hij: ik zou drie uur college geven, maar ik zie helemaal geen 1ste jaars studenten
raar idd, want op het rooster stond toch echt college.
uiteindelijk 1 van de actievere 1ste jaars thuis gebeld. Zijn antwoord: college? maar het is toch herfstvakantie![]()
quote:Radio-dj's vinden Edwin Evers de beste dj. Dat blijkt uit een rondgang van Nieuwe Revu onder vijftien dj's. Bij de lezers van het weekblad heeft Patrick Kicken de voorkeur.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-Evers-is-beste-dj/
[..]
ik luister nooit naar Evers,maar vroeger bij 3FM was het al duidelijk een toptalent.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)n-Evers-is-beste-dj/
[..]
Vroeger heel vaak naar geluisterd en een tijd terug nog eens een keer maar ik vind het inmiddels echt tenenkrommend. Vooral die 2 sidekicks die om alles zo overdreven lachen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik luister nooit naar Evers,maar vroeger bij 3FM was het al duidelijk een toptalent.
Wat kan een magnetron wel en een blackberry niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mensen zonder gevoel voor humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |