Zeker, volg de twitter van Michiel, Domien, Elger en Rachid maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef minthy het volgende:
Nou hebben we vorige week een overkill aan iPhone-zeurderij gehad, nu al een paar dagen gezanik over rim/BB (en nog sneuer: het gezeik erop...) en dan vanavond zeker weer gezever over ios5...
De eerste twee volg ik... Is zo'n Apple nu echt zo superieur? Tis een leuk stukje speelgoed waar je veel geld voor moet neerleggen, maar wat is er in hemelsnaam zo belangrijk aan een update?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker, volg de twitter van Michiel, Domien, Elger en Rachid maar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef minthy het volgende:
Nou hebben we vorige week een overkill aan iPhone-zeurderij gehad, nu al een paar dagen gezanik over rim/BB (en nog sneuer: het gezeik erop...) en dan vanavond zeker weer gezever over ios5...
Het is nog erger dan die Beliebersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.
Verbaast me dat het nog niet op het NOS Journaal is geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik zweer je, dit was een jaar geleden nog niet zo, dat gehijg. Moedeloos van te worden. Het is bijna zo erg als Bieber fans.
Dat update gehijg snap ik ook niet zo, maar dat Apple uitstekende producten levert ga ik niet ontkennen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste twee volg ik... Is zo'n Apple nu echt zo superieur? Tis een leuk stukje speelgoed waar je veel geld voor moet neerleggen, maar wat is er in hemelsnaam zo belangrijk aan een update?!
En ja, ik begrijp heel goed dat Apple zijn marketing enz enz goed voor elkaar heeft, maar men... Wat een gezever over een telefoon/computer
ik las net op twitter iets als:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel een andere reden hebben gok ik zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef minthy het volgende:
Volgens mij liggen de servers van Apple net zo aan gruzelementen als die van rim![]()
Titanium
Zo ver reikt mijn verstand van servers ed nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel een andere reden hebben gok ik zo.
Apple heeft nu last van hetzelfde effect als Valve regelmatig heeft met z'n Steam-dienst als er een nieuw spel uitkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat BB-principe is eigenlijk wel behoorlijk gevaarlijk ja. Je bent totaal afhankelijk van de leverancier op deze manier, terwijl andere smartphones (niet alleen iPhone, maar ook Android enzo) gewoon zelfstandig zulke dingen kunnen (en terecht).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Met het verschil dat het Applespul nog gewoon werkt als je de update een dagje uitstelt, terwijl de BB's nog waardelozer zijn dan ze al waren voor de problemen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:50 schreef Evertjan het volgende:
Het is een vis en het praat veelOh, ik dacht Roos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik geloof graag dat het morgen allemaal weer prima gaat werken, Apple heeft zijn zaakjes over het algemeen prima voor elkaar!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Met het verschil dat het Applespul nog gewoon werkt als je de update een dagje uitstelt, terwijl de BB's nog waardelozer zijn dan ze al waren voor de problemen.
Ouden garp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef Evertjan het volgende:
Koop ik een IPhone, gaat steve jobs dood, koop ik een Blackberry, gaat ping dood... Ik ga nu voor het album van justin bieber!
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.quote:
Ik vind alles wat Evertjan post niet echt geslaagdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.
nja, tis allemaal wat kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben gehad. aan de andere kant moet je het met een korreltje zout nemen. Persoonlijk vond ik vooral die Semisonic briljant gevonden omdat Timur die zelf ook gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.
voor 3voor12? dat was ze toch al? of is ze iig een tijd geweest in de tijd van Corton.....maar nee, slecht idee! bel ome Rudy maar!quote:
Tja iedereen zal er anders op reageren. Ik vind het weinig met humor te maken hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tis allemaal wat kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben gehad. aan de andere kant moet je het met een korreltje zout nemen. Persoonlijk vond ik vooral die Semisonic briljant gevonden omdat Timur die zelf ook gebruikt
tuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja iedereen zal er anders op reageren. Ik vind het weinig met humor te maken hebben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tuurlijkhumor is tenslotte heel persoonlijk. Mij kan het niet hard genoeg zijn en vroeger maakte ik ze zelf ook. nu probeer ik iig wat meer op mn omgeving te letten en wat meer rekening te houden met gevoelens van anderen. Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en blijkbaar geldt dat zelfs voor mij....
ik heb iemand laten lachenquote:
Dan hoef je nog maar 9 minuten meerquote:
Welke platen zijn het nog geworden?quote:
Wednesday en Curtain Call.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Welke platen zijn het nog geworden?
Wist dat het zou komen, vond het alleen te laat. Helaas, maar daar hebben ze YouTube voor uitgevondenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wednesday en Curtain Call.
Klonk erg goed
La Raza staat op de eerste cd die ik in m'n bezit kreeg. 1990, wat een jaar...quote:
Het rare is dat het voor mijn gevoel nog helemaal niet zo oud is... Al 21 jaar geledenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
La Raza staat op de eerste cd die ik in m'n bezit kreeg. 1990, wat een jaar...
Daar heb ik dus heel vaak last van... Ach, dat krijg je met onze leeftijdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Het rare is dat het voor mijn gevoel nog helemaal niet zo oud is... Al 21 jaar geleden
Ja, ik baal er nog steeds van dat ik krukken heb gehaald na mijn ongelukje en niet voor een rollator ben gegaan...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb ik dus heel vaak last van... Ach, dat krijg je met onze leeftijd
Een kennis van me (jaartje of 45) heeft na z'n knieoperatie een booster geleend van iemand en nou wil ie 'em nooit meer kwijtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ik baal er nog steeds van dat ik krukken heb gehaald na mijn ongelukje en niet voor een rollator ben gegaan...
Groot gelijk!! Als ik ooit nog eens fatsoenlijk ga leren lopen op die kutkrukken ga ik ze ook houden! Het heeft zo z'n voordelen, andere mensen worden zomaar ineens hoffelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een kennis van me (jaartje of 45) heeft na z'n knieoperatie een booster geleend van iemand en nou wil ie 'em nooit meer kwijt
Oudjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar heb ik dus heel vaak last van... Ach, dat krijg je met onze leeftijd
Ehm... Volgens mij schelen we niet zoveel in leeftijd en maakt dat jou ook een oudjequote:
ja hij doet me denken aan een 90s plaat...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Gabriel track... Wat een bazenplaat.
Gabrielquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
Ik vind het een beetje eng hoe vaak wij het eens zijn wat betreft muziek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Da_Sandman het volgende:
ah, die. Ken het nummer wel, maar titel/artiest niet. Weer wat geleerdquote:
Stomme kakkerlak!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje eng hoe vaak wij het eens zijn wat betreft muziek.
Okquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, we kunnen er weer even tegenaan Paul.
Jij bent oprecht een kutkakkerlak.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent oprecht een kutkakkerlak.
qua voetbal zijn wij het daarentegen weer erg vaak met elkaar eensquote:
hehe, zal ik zo eens de kids voorzetten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Hier: vrolijkheid alom
/via on_air (van vroegâh)
Tof, vrolijkheid!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Sersjee het volgende:
Hier: vrolijkheid alom
/via on_air (van vroegâh)
Jepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Dubbelcheck: het is donderdagmiddag 14.54 uur toch?!
Gelukkig. Dacht even een dag terug in de tijd geworpen te zijn. Zag dat weekend al helemaal uit zicht verdwijnen.quote:
STAMPSTAMPTSTAMPquote:
Nope, morgenmiddag is het weekendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht even een dag terug in de tijd geworpen te zijn. Zag dat weekend al helemaal uit zicht verdwijnen.
Hell yeah, you bet we arequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
STAMPSTAMPTSTAMP
Ok, Nederlanders zijn een stelletje lompe boeren
Voor mij vanmiddag alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope, morgenmiddag is het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |