Ik heb de laatste tijd weer erg vaak, en dan vooral in het weekend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo rond het eind van m'n puberteit heb ik er heel wat dingen voor moeten afzeggen. Tegenwoordig heb ik het niet zo vaak meer, maar als het komt...Maar goed, weer genoeg geklaagd voor vandaag
De hele week drukdrukdruk, vliegen van hot naar her, bezig zijn en dan in het weekend ontspanning en BAM? Herkenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weer erg vaak, en dan vooral in het weekend.
En mijn vader precies hetzelfde, maar gek genoeg zelden op hetzelfde moment.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
De hele week drukdrukdruk, vliegen van hot naar her, bezig zijn en dan in het weekend ontspanning en BAM? Herkenbaar.
Ik heb een voordeel, alleen duurt dat nog even. Over flink wat jaren kom ik namelijk in de overgangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En mijn vader precies hetzelfde, maar gek genoeg zelden op hetzelfde moment.
Komt dat niet gewoon door het voetbal van Feyenoord?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sowieso Migraine![]()
Heeft al heel wat dagen verpest in mijn leven.
Soms wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:38 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon door het voetbal van Feyenoord?
Voortaan roomboter gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sowieso Migraine![]()
Heeft al heel wat dagen verpest in mijn leven.
twitter:Domien twitterde op donderdag 13-10-2011 om 23:14:04En dan vergeet ik het hoogtepunt van @giel3fm nog. Man, wat een avond! reageer retweet
Ik heb een tijdje clusterhoofdpijn gehad, je weet niet waar je kruipen moet van de pijn... Komt alleen opzetten bij extreme stress, gelukkig hanteer ik dat een beetje beter tegenwoordigquote:
Oh, dat heb ik met migraine ook. Ik ga meestal ook zitten janken van de pijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje clusterhoofdpijn gehad, je weet niet waar je kruipen moet van de pijn... Komt alleen opzetten bij extreme stress, gelukkig hanteer ik dat een beetje beter tegenwoordig
Janken gaat bij mij dan automatisch, tranen rollen spontaan van de pijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik met migraine ook. Ik ga meestal ook zitten janken van de pijnEn ik wil dan altijd de haren uit m'n hoofd trekken.
Bewegen? Ik wil he-le-maal niks. Geen licht, geen geluid, geen beweging. Liefst ook nog even geen gevoel, uiteraardquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Janken gaat bij mij dan automatisch, tranen rollen spontaan van de pijn![]()
En ik heb extreme drang om te bewegen en alles zo donker mogelijk te hebben... Foei, als ik naar de keuken liep en in de waakvlam keek
Ik kreeg Pammetjes om rustig te worden, hielpen binnen een paar minutenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bewegen? Ik wil he-le-maal niks. Geen licht, geen geluid, geen beweging. Liefst ook nog even geen gevoel, uiteraardAltijd in bed liggen met de dekens over me heen en dan zo verkrampt liggen dat ik standaard erna last van m'n schouders en nek heb. Zoals nu. Nouja, tijd om te slapen. Bijna weekend!
Dat hielp bij mij helaas niet... Diep in het donker wegkruipen en hopen dat het weg gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb 1x een aanval van hoofdpijn gehad dat ik een soort tunnelvisie kreeg en geen licht meer kon verdragen. maar dat leek te komen door te weinig suiker. van mijn moeder moest ik toen een bak yoghurt met veel suikel eten en daarna ging het beter. kan me dus een beetje voorstellen hoe migraine en clusterhoofdpijn moeten voelen. ik ben nog nooit zo blij geweest met rolluiken op mijn slaapkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |