Ouden garp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:11 schreef Evertjan het volgende:
Koop ik een IPhone, gaat steve jobs dood, koop ik een Blackberry, gaat ping dood... Ik ga nu voor het album van justin bieber!
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.quote:
Ik vind alles wat Evertjan post niet echt geslaagdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.
nja, tis allemaal wat kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben gehad. aan de andere kant moet je het met een korreltje zout nemen. Persoonlijk vond ik vooral die Semisonic briljant gevonden omdat Timur die zelf ook gebruiktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind zoiets niet echt geslaagd.
voor 3voor12? dat was ze toch al? of is ze iig een tijd geweest in de tijd van Corton.....maar nee, slecht idee! bel ome Rudy maar!quote:
Tja iedereen zal er anders op reageren. Ik vind het weinig met humor te maken hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tis allemaal wat kwetsend voor mensen die met kanker te maken hebben gehad. aan de andere kant moet je het met een korreltje zout nemen. Persoonlijk vond ik vooral die Semisonic briljant gevonden omdat Timur die zelf ook gebruikt
tuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja iedereen zal er anders op reageren. Ik vind het weinig met humor te maken hebben.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tuurlijkhumor is tenslotte heel persoonlijk. Mij kan het niet hard genoeg zijn en vroeger maakte ik ze zelf ook. nu probeer ik iig wat meer op mn omgeving te letten en wat meer rekening te houden met gevoelens van anderen. Wijsheid komt met de jaren zeggen ze, en blijkbaar geldt dat zelfs voor mij....
ik heb iemand laten lachenquote:
Dan hoef je nog maar 9 minuten meerquote:
Welke platen zijn het nog geworden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |