SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kenner.quote:
Dirk Lollerkuyt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Akwasi het volgende:
Haten op De Blonde God is niet koel trouwens
Heeft die gozer een bakkes zeg? Niet meer normaal. Als ik zou zou zeggen dat hij een kop als een grindtegel heeft zou ik er nog grindtegels mee beledigen ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft die gozer een bakkes zeg? Niet meer normaal. Als ik zou zou zeggen dat hij een kop als een grindtegel heeft zou ik er nog grindtegels mee beledigen ook.
Oh, en kakkerlak natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef McFearless het volgende:
Lekker topic en zelden zo'n terechte klacht gezien. Volgende keer Dirk kapot schrijven, want die is nog erger.
Inderdaad. Topverdediger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:53 schreef Seam het volgende:
Gelukkig speelt hij bij Ajax wel goed op het moment
Ja dat was zo slecht dat het gewoon 2-2 werd in Eindhovenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Topverdediger.
Vooral dat verdedigen tegen Mertens
Salarisstrook van beiden graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Chillerd het volgende:
Greg verdient anders wel 50x zoveel als TS
Spelen zal hij bij VVV niet veel doen, ik schat Ferry de Regt toch hoger in.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Confetti het volgende:
Beste topic ooit![]()
Blackcard is een ongelooflijke kut speler die hoort te spelen bij VVV Venlo.
Zijn twitter. Stond ie ooit op te pronken met zijn blackcard. D'n homo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Akwasi het volgende:
Waar komt die bijnaam Blackcard vandaan?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Akwasi het volgende:
Waar komt die bijnaam Blackcard vandaan?
Ted van de Pavert is een centrale verdediger, de natuurlijke opvolger van Mathijsen. Als we dan toch een speler van De Graafschap rechtsback gaan zetten, pleit ik voor Ties Evers.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Akwasi het volgende:
Kunnen we Ted van de Pavert niet rechtsback zetten?
Een creditcard voor negers met geldquote:
Lul nou niet, want vd Wiel was dramatisch in Eindhoven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat was zo slecht dat het gewoon 2-2 werd in Eindhoven
Verder terechte klacht ondanks dat ts een vieze kutkakkerlak is
Purrel is een koning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Purrel Frankel naar het EK is toch de beste optie.
Purrel ademt Jamaica.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Purrel is een koning.
Purrel Fränkel, hoe kun je 'm eigenlijk niet chill vinden?
- Hij heet Purrel.
- Hij heeft een broer.
- Hij heeft werkelijk iets te vertellen.
- Hij is begaan met de natuur en de medemens
- Hij beweegt zich zeer redelijk chill voort over het voetbalveld.
- Bij corners staat hij chill tegen de
doelpaal.
Hoe kan ik die boy vergetenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Purrel Frankel naar het EK is toch de beste optie.
Zou zeker een topduo zijn met Cijntje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoe kan ik die boy vergeten![]()
Da's zo'n baas
Harrie Gommans en Ratko Vansimpsen dan toch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso dat Martin Drent en Geert den Ouden daar het spitsenduo zijn
Ratko Vansimpsen? WTFquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Harrie Gommans en Ratko Vansimpsen dan toch.
Maar hey, dat is een andere discussie.
Is iedereen het over eens, behalve onze 410 hooligan van KLB.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef msnk het volgende:
Goed geschreven!
Ik was altijd een grote fan, maar 'Greg' is inderdaad niet meer de speler die hij ooit was.
Ik mag geertje wel. Heb hem een keer gesproken in den haag toen ik 15 was, stond ik daar met mijn mond vol tanden te zwijmelen als een klein kind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso dat Martin Drent en Geert den Ouden daar het spitsenduo zijn
Ergeren is nogal een understatement trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:45 schreef leppeh het volgende:
Elk weekend erger ik me weer als ik moet aanzien hoe deze man Ajax in de problemen brengt
ik kan er wel van genieten als ajacieden zich ergeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef Chloroform het volgende:
Ja, absoluut terechte klacht. En dit:
[..]
Ergeren is nogal een understatement trouwens.
Het ontbreekt hem inderdaad aan schwalbe's en een enorm ego.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk Lollerkuyt.
Serieus, dat kan echt niet. Alles wat een voetballer moet hebben ontbreekt bij Dirk Kuyt.
Teamspeler, wat een ontzettend loze term man. Kan mij het schelen dat hij hard werkt, hij verliest zoveel ballen, creëert haast niets, doet wel een poging om te verdedigen maar dat faalt bijna altijd. Teamspeler, een van de meest onzinnige termen ooit. Lazer op met je teamspeler. Als hij niet kan voetballen heb je er gewoon geen reet aan, zeker op zijn positie hoeft hij helemaal geen teamspeler te zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Asic het volgende:
[..]
Het ontbreekt hem inderdaad aan schwalbe's en een enorm ego.
kuyt is de enige echte teamspeler in het NL-elftal.
punt
Deze man heeft wel een punt. Al denk ik dat Elia met wat meer (en betere!) aanvoer ook een aardige speler kan zijn voor oranje. Maar die gozer die achter Elia speelde (uhm.. Help me even), die kon hem nog geen bal in de benen spelen. Echt jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Asic het volgende:
[..]
Het ontbreekt hem inderdaad aan schwalbe's en een enorm ego.
kuyt is de enige echte teamspeler in het NL-elftal.
punt
okay, meneer positivo, wie was er dan vandaag wel goed? Helemaal niemand, ze waren allemaal uberfuckingslecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Teamspeler, wat een ontzettend loze term man. Kan mij het schelen dat hij hard werkt, hij verliest zoveel ballen, creëert haast niets, doet wel een poging om te verdedigen maar dat faalt bijna altijd. Teamspeler, een van de meest onzinnige termen ooit. Lazer op met je teamspeler. Als hij niet kan voetballen heb je er gewoon geen reet aan, zeker op zijn positie hoeft hij helemaal geen teamspeler te zijn.
Punt.
het ergste is nog dat iedereen hem Greg noemt, wat overkomt als een bazennaam, maar dan zie je plots zo'n imbiciel over het veld heen lopen..quote:
Total fail.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:55 schreef Caland het volgende:
Helemaal eens met TS.
En dat terwijl er zo'n simpele oplossing voor dit, toch al tijdenlang, schrijnende probleem is. Tuurlijk, die oplossing is reeds genoemd in de vorm van Angelo Cijntje. Een man die moeiteloos mee zou kunnen met het niveau Barcelona, maar dan zonder de lelijke schwalbes en matennaaierij. Helaas ziet Bert dit niet, dus zullen we over moeten gaan op 'de next best'.
Een speler die de hongersnood heeft meegemaakt, daarna in de oerwouden van Burkina Faso als kind heeft rondgelopen met een AK 47 in zijn hand, alwaar hij zijn biologische ouders een kogel door hun kop jaagde. Of is het joeg. Een man die dus wel weet wat vallen en opstaan is en wel degelijk zijn mannetje staat op de rechtsback-positie.
Starving Kelvin.
[ afbeelding ]
Liever twitter dan die vueze kakkerlakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:55 schreef Caland het volgende:
Helemaal eens met TS.
En dat terwijl er zo'n simpele oplossing voor dit, toch al tijdenlang, schrijnende probleem is. Tuurlijk, die oplossing is reeds genoemd in de vorm van Angelo Cijntje. Een man die moeiteloos mee zou kunnen met het niveau Barcelona, maar dan zonder de lelijke schwalbes en matennaaierij. Helaas ziet Bert dit niet, dus zullen we over moeten gaan op 'de next best'.
Een speler die de hongersnood heeft meegemaakt, daarna in de oerwouden van Burkina Faso als kind heeft rondgelopen met een AK 47 in zijn hand, alwaar hij zijn biologische ouders een kogel door hun kop jaagde. Of is het joeg. Een man die dus wel weet wat vallen en opstaan is en wel degelijk zijn mannetje staat op de rechtsback-positie.
Starving Kelvin.
[ afbeelding ]
-edit-quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Liever twitter dan die vueze kakkerlak
Vandaar dit anti vd Wiel topic of niet?quote:
slavernij met kindsoldaatjes ftwquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:55 schreef Caland het volgende:
Helemaal eens met TS.
Starving Kelvin.
[ afbeelding ]
ABN ja een beetjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
Greg had de potentie om het VWO af te maken en wil nu perse op een opleidingloze wigger lijken.
Wat een mongool inderdaad.
Rept hij dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
ABN ja een beetje
Spreek hem beter dan de meeste
Heb me VWO gedaan maar ik trek te veel op met me negers
Doorfeesten maak kratjes bier
Mense roepen naar me: 'Dat is dom!'
Dom? Ik ben je vader niet!
Haat me niet want ik ben de BOM
the oppositea niet kennenquote:
Ferry in Oranje!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spelen zal hij bij VVV niet veel doen, ik schat Ferry de Regt toch hoger in.
wie is dat¿ want zijn lippen zitten in de weg.quote:
Harrie Gommans ook meteen, Huntelaar kan er toch niets van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef postmortum het volgende:
Rick Geenen in oranje
[ afbeelding ]
Toornstraquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef n00b13 het volgende:
Nu we toch allemaal namen noemen voor mensen die eigenlijk in oranje hadden moeten staan.
Als die van Marwijk toch half Nederland B erin zet. Had 'ie Toornstra ook wel even mogen polsen van mij.
Die jongen verdient gewoon een plek in oranje, met die werklust van hem.
Moet jij eens opletten, volgend jaar dat koopt feyenoord Toornstra en dan staat hij ineens in de basis. Zo gaat het altijd: Den Haag heeft een goede speler, die wordt gekocht, en dan ineens staat ie in Oranje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toornstra
Die kan dus echt niet tippen aan een baas als John de Jong
Wacht wut?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, volgend jaar dat koopt feyenoord Toornstra en dan staat hij ineens in de basis. Zo gaat het altijd: Den Haag heeft een goede speler, die wordt gekocht, en dan ineens staat ie in Oranje.
dit,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat hij Ajax de afgrond inhelpt is tot daaraan toe, maar van Oranje moet ie afblijven!
Jij wilt Den Haag de credits geven voor zijn ontwikkeling? Elia heeft ook nog bij Ajax rondgelopen.quote:
Als RR zijn naam en adres in OP zet is het goed?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef dikkedaniel het volgende:
ik vind gregory van der wiel geen topverdediger maar als je hem een mongool noemt op internet lekker anoniem vanuit je kamertje ben je zelf een klapmongool vind ik.
bovendien get hij chicks dus TS is jaloers
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Jij wilt Den Haag de credits geven voor zijn ontwikkeling? Elia heeft ook nog bij Ajax rondgelopen.
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Piep piep.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Vanaf nu ben je van het voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik ben niet zo van het voetbal, maar dit vond ik leuk weglezen. Vanaf nu vind ik ts een baas!
Je hebt gelijk. Sorry. Ik kan niet lezen en ik ben blind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.
Als je onder 21 bedoeld. Daar werd hij in 2006 al voor opgeroepen. toen hij nog bij Den Haag speelde.
quote:
Ik vind het echt zielig voor Greg dat hij blank is. Echt waar.quote:
Hij werkt tenminste wel hard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk Lollerkuyt.
Serieus, dat kan echt niet. Alles wat een voetballer moet hebben ontbreekt bij Dirk Kuyt.
Ik heb hem al eens op zijn irritante gedrag aangesproken, kreeg ik allemaal haat tweets van neuzenvreugd supporters terugquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
Gekkeng profielfoto heeft die boi ook op z'n twittert.
[ afbeelding ]
Lauwe mooiboy dat die is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we weer een neger diggerquote:
Eerst zat ie nog in een blank lichaam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben we weer een neger digger
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Gregory in zijn natuurlijke habitat. Chillend met zijn homeboys al zuigend aan een waterijsje.
Dunno? Ik houd mij niet echt bezig met de onderkant van de maatschappij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Eerst zat ie nog in een blank lichaam.
Soort zoekt soort héquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
Verder kan Blackcard Greg inderdaad niet voetballen.
En de assist voor de 2-2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Topverdediger.
Vooral dat verdedigen tegen Mertens
Van der Wiel -> rolstoelers . Wiel -> Rolstoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
quote:
Lollereinsz!1@33quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van der Wiel -> rolstoelers . Wiel -> Rolstoel.
HAHAHAHAHAHAHAHSHAHAHJWROJAHHAJAHAHA.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef spierbal het volgende:
Maar TS is zo goed in voetbal,
Hij speelt alleen niet voor oranje.
Tuurlijk gaat twitter die uitgebreid bedanken. Aan de andere zijde zitten de fanatieke supporters en die kotsen op twitter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef MouzurX het volgende:
verschrikkelijk om aan te zien elke wedstrijd.
quote:
Deed ie ook al toen dat volk aan de overkant hem nog op handen droeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat twitter die uitgebreid bedanken. Aan de andere zijde zitten de fanatieke supporters en die kotsen op twitter.
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
hij ziet er best lekkr uit
check die naaval mang van die boy, zo groot man, niet normaal jonguh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Blackcard Greg hosselt wel die chimeids zie ik hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
hij ziet er best lekkr uit
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Het gaat er toch niet om hoe hij er uitziet domme wijven hij moet presteren godverdomme
Vandaar de hoerige fotoboek foto's?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftal![]()
[ afbeelding ]
Dit daarentegen vind ik heel interessant om te zien.
Die zijn inderdaad erg hoerig jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaar de hoerige fotoboek foto's?
Gelijk gekeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg hoerig jaVerder zijn mijn foto's totaal niet relevant voor dit topic.
Zo zie ik ook uit, maar dan ben ik geen bruintje of post pictures op facebook en doe alsof ik van de straat komquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftal![]()
[ afbeelding ]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het WK zelf volg ik dan juist weer wel om die reden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...![]()
als Dirk al 3e werd; http://www.thesun.co.uk/s(...)s/article2281604.ecequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Akwasi het volgende:
Als jullie Greg al lekker vinden kijk deze hunk dan eens.
Hij schijnt Strootman te heten.
[ afbeelding ]
Als je op het zelfde niveau zit wel ja, want nou geeft ie kritiek op iets waar die zelf ver onder zit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]dan mag je nog wel kritiek hebben op zo'n slappe lul.
Wat een flikker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een sixpack in de koelkast én in hun shirtje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een flikker.
Echte mannen hebben een sixpack in de koelkast, niet in die shirtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu opgetieft. Dit is nu weer een mannentopic.
Greg is dit jaar echt fucking dramatisch.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef Afwazig het volgende:
Voor de vrouwen;Kan toch niet tippen aan de Stroot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu opgetieft. Dit is nu weer een mannentopic.
Greg is dit jaar echt fucking dramatisch.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
idd, Stroot beste speler in NLquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Kan toch niet tippen aan de Stroot.
Jouw OP daarentegen is een staaltje humoristische literatuur van de bovenste plank.quote:Lachwekkend is het echter ook niet, ik ga eerder huilen van pure ellende dan dat het grappig is.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Gregory in zijn natuurlijke habitat. Chillend met zijn homeboys al zuigend aan een waterijsje.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je op het zelfde niveau zit wel ja, want nou geeft ie kritiek op iets waar die zelf ver onder zit.
Kritiek geven is altijd makkelijk, en ipv dit topic te starten kan ts beter hard gaan trainen om in oranje te komen en het zo verder te schoppen in voetbal land.
Maarja daar hebben ze dan weer geen discipline voor en zitten ze liever met chips en een biertje voor de tv een buikje te kweken.
Maar ach dit zul je altijd blijven houden.
Ciaaoooo
Ik geef niks om voetbalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
![]()
ipv zo te reageren ga je zelf maar trainen, want van der Wiel is waardeloos en zal nooit iets worden.
Dan hebben we het over Greg, overigens klacht terecht, maar deze gast is net zo gestoord als danny 'dwang'buys. Wat een dolle stier is dit dan met zn mongolenkop? Alsof hij met een dergelijke grimmas angst weet in te boezemen bij zijn tegenstanders? eerder een keiharde lach.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Akwasi het volgende:
Als jullie Greg al lekker vinden kijk deze hunk dan eens.
Hij schijnt Strootman te heten.
[ afbeelding ]
Valt over te discussieren. Dat gozertje moet zich gaan realiseren dat het niet vanzelf gaat. Het kan best wat worden want hij heb best talent om te voetballen. Alleen denkt het mannetje dat hij er al is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
![]()
ipv zo te reageren ga je zelf maar trainen, want van der Wiel is waardeloos en zal nooit iets worden.
Wat zit je hier dan te jankenquote:
Resultaten behaald in het verleden......quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Apekoek het volgende:
Greg is anders wel 2e geworden op het grootste mondiale toernooi! Onterechte klacht.
Dat is wel sneu, maandsalaris?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zolang als Greg z'n 40.000 maar binnenkrijgt.
[ afbeelding ]
Charisteas is Europees kampioen geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Apekoek het volgende:
Greg is anders wel 2e geworden op het grootste mondiale toernooi! Onterechte klacht.
Dat is dan ook een baas eerste klas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Charisteas is Europees kampioen geworden.
Hij bedoelde daarmee zijn followers op Twitters droeftoetersquote:
Ja leuk man, al die inhoudsloze mongolen die je volgen. Veelal 13 jarige meisjes die smachten om die negerlul in zich te hebben. Nee, dan zou ik liever 10 volgers hebben. Maar ja, het is swag toch om kleine meisjes te ballen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee zijn followers op Twitters droeftoeters.
Ow haha zie t nu pas. Nou zijn salaris zal niet veel minder zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee zijn followers op Twitters droeftoeters.
wat een simpele ziel ben jijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je op het zelfde niveau zit wel ja, want nou geeft ie kritiek op iets waar die zelf ver onder zit.
Kritiek geven is altijd makkelijk, en ipv dit topic te starten kan ts beter hard gaan trainen om in oranje te komen en het zo verder te schoppen in voetbal land.
Maarja daar hebben ze dan weer geen discipline voor en zitten ze liever met chips en een biertje voor de tv een buikje te kweken.
Maar ach dit zul je altijd blijven houden.
Ciaaoooo
Vond het zielig voor van der wiel, wou hem even steunen.quote:
Lees de tweede zin van de OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Is vd Wiel trouwens een neger? hoe kan je hem classificeren?
Gewoon mongool? niet meer, niet minder?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lees de tweede zin van de OP.
Enorm zielig, 2 miljoen per jaar pakken, de wereld aan je voeten, meer chicks dan je ooit kan ballen om zich heen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:09 schreef spierbal het volgende:
[..]
Vond het zielig voor van der wiel, wou hem even steunen.
Echt hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm zielig, 2 miljoen per jaar pakken, de wereld aan je voeten, meer chicks dan je ooit kan ballen om zich heen.
Ga toch weg, mooiste leven dat er is voor een 23 jarige, die gast moet niet zo mekkeren en zijn dikbetaalde werk doen.
Wat dacht je van het feit dat conform jouw beredenering er niemand ooit kritiek mag hebben op het functioneren van een leidinggevende?quote:
en nog geen een chick gebald hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meer chicks dan je ooit kan ballen om zich heen.
Ellen Hoog tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef Bonkers. het volgende:
Heeft Gregory niet trouwens met zo'n hockeychick?
Daar dacht ik ook al aan ja. Of hij ontkende het later weer.quote:
Denken dat dat zo isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
en nog geen een chick gebald hebben...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan ja. Of hij ontkende het later weer.
Dan vervallen alle klachten ook meteen tot jaloezie. Ellen Hoog
Voetbal is pure kanker, maar dezequote:Dat is natuurlijk lariekoek, 'Greg' zou bij SC Veendam nog op de bank zitten, want daar speelt natuurlijk Angelo 'baas' Cijntje, de beste rechtsback van heel Europa, hoewel Angelo helaas wel erg ondergewaardeerd is.
Ws. omdat zijn matties van het 'bruin' cafe het niet accepteerden dat hij zich met een vrouw ophield.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef Bonkers. het volgende:
Daar dacht ik ook al aan ja. Of hij ontkende het later weer.
Nu je geen blauwe kleur meer hebt praat je wel anders he!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ws. omdat zijn matties van het 'bruin' cafe het niet accepteerden dat hij zich met een vrouw ophield.
idd, bowa doet nu minder stoer dan voorheenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nu je geen blauwe kleur meer hebt praat je wel anders he!!!!
ga je nog zagreb uit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
idd, bowa doet nu minder stoer dan voorheen
Nee jij wel?quote:
Dinsdag heen, donderdag terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij wel?
Zagreb thuis ben ik sowieso vrij de hele dag en de 2 dagen erna ook
Baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dinsdag heen, donderdag terug.
2 dagen erna vrij...hm
Dacht dat BBB ook thuis nog niet meteen naar stadion ging ondanks dat staking voorbij is? Hoop het wel uiteraard maar zie het wel. Sowieso zijn ze wel in de stad te vinden. Nquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Baas![]()
de BBB is wel nog steeds in staking dus hoop wel dat ze richting Amsterdam komen
Thuiswedstrijden doen ze weer maar uit nog niet.
Vlieg je heen?
Ik was laatste keer met de bus heengeen aanrader
Wij gingen met een bus die we zelf geregeld hadden, leek ons wel gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat BBB ook thuis nog niet meteen naar stadion ging ondanks dat staking voorbij is? Hoop het wel uiteraard maar zie het wel. Sowieso zijn ze wel in de stad te vinden. N
Bus is gekkenwerk, ga vliegen. Jodenvlucht.
Zou ook kunnen inderdaad:') Stad zal interessant worden..lekker terrasje, ajax kleding aan en genieten van het zonnetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen met een bus die we zelf geregeld hadden, leek ons wel gezellig
Tyfus end heen en na 20uurtjes heb je het wel gehad en de BBB zijn de enige die in het stadion zitten nu heb ik vernomen
En in de binnestad zullen ze genoeg zijn ja, vorige keer was gekkehuis man daar haha
Daarom hoop ik ook echt dat ze komen hierheen.
is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop dat die beter kan rappen dan voetballen, wat een nerd zeg.
Zagreb is nog best een mooie stad overigens en genoeg te doen hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou ook kunnen inderdaad:') Stad zal interessant worden..lekker terrasje, ajax kleding aan en genieten van het zonnetje.![]()
Hoop ook dat ze naar NL komen.
Twijfelde jij ooit daar aan dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
Steven die Amsterdammers hebben wel humor trouwens
Nou meestal lachen ze het hardst om hun eigen grappen he. Zoals die Tom Ojen, wat een kankermongooltje is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twijfelde jij ooit daar aan dan?
Hij is geweldig man hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou meestal lachen ze het hardst om hun eigen grappen he. Zoals die Tom Ojen, wat een kankermongooltje is dat eigenlijk
iets met kat en muisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zagreb is nog best een mooie stad overigens en genoeg te doen haha
BBB laat zich niet opjagen in zijn eigen stad en zal zeerzeker zelf gaan jagen.quote:
Hij is fucking zielig man. Met zn kutkop, vieze haren en domme grappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is geweldig man haha
Voirge keer ging ie Johan Derksen afzeiken in nhtv sport nadat Derksen commentaar op hem had
En het is Ton Ojers
Jullie willen gaan rellen in zagrebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BBB laat zich niet opjagen in zijn eigen stad en zal zeerzeker zelf gaan jagen.
Ik heb serieus zwaar respect voor die gasten zeker nadat ze in 2008 gewoon in 1 groep op het home afgingen
Vies haar heeft Derksen ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is fucking zielig man. Met zn kutkop, vieze haren en domme grappen.
Check deze:
interviewster op de markt: Het kabinet Rutte is vandaag 1 jaar geworden mevrouw!
reactie mevrouw: Ja leuk voor jeman ! Laat hem vallen of zo![]()
sterker nog, heb het gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie willen gaan rellen in zagreb
Ja, eens. Ken ze alleen van 2009 thuis meen ik. Volgens mij toen niks gebeurd aangezien de politie er bovenop zat.. Maar 2008 respect ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BBB laat zich niet opjagen in zijn eigen stad en zal zeerzeker zelf gaan jagen.
Ik heb serieus zwaar respect voor die gasten zeker nadat ze in 2008 gewoon in 1 groep op het home afgingen
haha lul nou weer nietquote:
Zeg toch nergens dat wij gewonnen hebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha lul nou weer niet
die gasten maken je af daar
Politie zal er dit jaar weer bovenop zitten, hoorde al dat Amsterdam alcoholvrij zal zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, eens. Ken ze alleen van 2009 thuis meen ik. Volgens mij toen niks gebeurd aangezien de politie er bovenop zat.. Maar 2008 respect ja.
in amsterdam jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat wij gewonnen hebben?
Het was gewoon een zeer hete nacht,dag en avond
Zagreb ookquote:
Heb je wat filmpjes?quote:
Zelf gemaakt niet neequote:
Zo triest altijd datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Politie zal er dit jaar weer bovenop zitten, hoorde al dat Amsterdam alcoholvrij zal zijn
Nee gewoon algemene filmpjes nerd !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt niet nee
Op dat moment had ik heel iets anders aan mijn hoofd dan mijn telefoon te pakken en te filmen
Wij gaan in Zaandam beginnen met drinken en dan rond uurtje of 14uur richting stadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo triest altijd datEn dan nog bonnen schrijven ook als je met blikje op straat loopt.
Ik zal eens voor je rondkijken en je per pm sturen vandaag of morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon algemene filmpjes nerd !
wat pm stuur gewoon hier man ben je schatje nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je rondkijken en je per pm sturen vandaag of morgen
omdat dit niet een reltopic is misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat pm stuur gewoon hier man ben je schatje niet
vanaf nu wel:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat dit niet een reltopic is misschien
Nee het maasgebouw bestormen is idd beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk hoe fucking zielig dit is:
Rellen op zn amsterdams![]()
![]()
![]()
Maasgebouw had nog enige betekenis vriend. Supporters van dezelfde club die elkaar aanvallen is helemaal kk kansloosquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee het maasgebouw bestormen is idd beter
Het erge is dat ik die gozer in korte broek ken!!!!!!!!!
Nee man, ik stond netjes aan de zijkant met wat biertjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maasgebouw had nog enige betekenis vriend. Supporters van dezelfde club die elkaar aanvallen is helemaal kk kansloos
Was jij ook daarbij?
Nah ken niet manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik stond netjes aan de zijkant met wat biertjes
Sowieso onderling vechten is het trieste van het trieste
Maar ga je nou serieus goedpraten wat er bij jullie gebeurd is nee toch?
hahahaha hoe is ie dan ouwequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Whut gaat dit over 15mei ik en stevenmac represente foshow
hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Whut gaat dit over 15mei ik en stevenmac represente foshow
En ze geven meteen stadionverboden van 6jaar las ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah ken niet man
Maar die Gudde en andere mongooltjes moeten wel echt weg gewoon. Aangezien ze daar geen zin in hebben uiten sommige mensen zich op deze manier
Als ze zelf op waren gestapt was dit niet gebeurd![]()
Maar idd rellen kan niet meer in 2011 omdat alles geflimd wordt
Nou nou, ik was met hem die dag in Amsterdamquote:
had hem ook gewoon geklapt danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou, ik was met hem die dag in Amsterdam
quote:
+ een beroemdheid in je stadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ze geven meteen stadionverboden van 6jaar las ik
Lekker op bilboards staan met je hoofd iddquote:
ja lekker man kan alleen niet pittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaha hoe is ie dan ouwe
Was een mooie dag of niet
ja een marokkaanse amsterdammer als burgermeester he. krijg je datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker op bilboards staan met je hoofd idd
Ja kom naar Amsterdam dan voor Ajax-Zagreb, gaat een gekke dag worden denk ik zomaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja lekker man kan alleen niet pittenBinnekort weer ff meeten man
Jaloerse haters laten me alleen maar meer shinenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
Buffalo Soldier kan echt me anus uitzuigen met zijn dikke lippen vieze tjap
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja een marokkaanse amsterdammer als burgermeester he. krijg je dat
tegelijk :")quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Aboutaleb blijft een Amsterdammer iig hahahah
je moeders lipgloss laat me shinen tjappiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaloerse haters laten me alleen maar meer shinen
Ik ga sowieos naar die wedstrijd ouwequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kom naar Amsterdam dan voor Ajax-Zagreb, gaat een gekke dag worden denk ik zomaar
Kom dan vroeg naar de stad!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ga sowieos naar die wedstrijd ouween Aboutaleb jood van Amsterdam jwz
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:10 schreef Juminelle het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Meer beeldmateriaal van Gregory en minder relgezeur graag.
Vandaar da dr op de kontgat lipgloss zat wist niet dat je van baffen houdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je moeders lipgloss laat me shinen tjappie
vd Laan is goed in het verpesten van alles jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
gelukkig is die van der laan al net zo achterlijk
kun je nog beter tom ojen de stad laten besturen
Ik laat je weten Oké nog steeds zelfde 06?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom dan vroeg naar de stad!
En waar zit je?
OMG GOEIEN GARP MANquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vandaar da dr op de kontgat lipgloss zat wist niet dat je van baffen houd
Ja man, en kom wel op tijd he die dag hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik laat je weten Oké nog steeds zelfde 06?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |