Dinsdag heen, donderdag terug.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee jij wel?
Zagreb thuis ben ik sowieso vrij de hele dag en de 2 dagen erna ook
Baasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dinsdag heen, donderdag terug.
2 dagen erna vrij...hm
Dacht dat BBB ook thuis nog niet meteen naar stadion ging ondanks dat staking voorbij is? Hoop het wel uiteraard maar zie het wel. Sowieso zijn ze wel in de stad te vinden. Nquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Baas![]()
de BBB is wel nog steeds in staking dus hoop wel dat ze richting Amsterdam komen
Thuiswedstrijden doen ze weer maar uit nog niet.
Vlieg je heen?
Ik was laatste keer met de bus heengeen aanrader
Wij gingen met een bus die we zelf geregeld hadden, leek ons wel gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht dat BBB ook thuis nog niet meteen naar stadion ging ondanks dat staking voorbij is? Hoop het wel uiteraard maar zie het wel. Sowieso zijn ze wel in de stad te vinden. N
Bus is gekkenwerk, ga vliegen. Jodenvlucht.
Zou ook kunnen inderdaad:') Stad zal interessant worden..lekker terrasje, ajax kleding aan en genieten van het zonnetje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij gingen met een bus die we zelf geregeld hadden, leek ons wel gezellig
Tyfus end heen en na 20uurtjes heb je het wel gehad en de BBB zijn de enige die in het stadion zitten nu heb ik vernomen
En in de binnestad zullen ze genoeg zijn ja, vorige keer was gekkehuis man daar haha
Daarom hoop ik ook echt dat ze komen hierheen.
is niet zo moeilijk hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ik hoop dat die beter kan rappen dan voetballen, wat een nerd zeg.
Zagreb is nog best een mooie stad overigens en genoeg te doen hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zou ook kunnen inderdaad:') Stad zal interessant worden..lekker terrasje, ajax kleding aan en genieten van het zonnetje.![]()
Hoop ook dat ze naar NL komen.
Twijfelde jij ooit daar aan dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:37 schreef Stokstaart het volgende:
Steven die Amsterdammers hebben wel humor trouwens
Nou meestal lachen ze het hardst om hun eigen grappen he. Zoals die Tom Ojen, wat een kankermongooltje is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twijfelde jij ooit daar aan dan?
Hij is geweldig man hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou meestal lachen ze het hardst om hun eigen grappen he. Zoals die Tom Ojen, wat een kankermongooltje is dat eigenlijk
iets met kat en muisquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zagreb is nog best een mooie stad overigens en genoeg te doen haha
BBB laat zich niet opjagen in zijn eigen stad en zal zeerzeker zelf gaan jagen.quote:
Hij is fucking zielig man. Met zn kutkop, vieze haren en domme grappen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij is geweldig man haha
Voirge keer ging ie Johan Derksen afzeiken in nhtv sport nadat Derksen commentaar op hem had
En het is Ton Ojers
Jullie willen gaan rellen in zagrebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BBB laat zich niet opjagen in zijn eigen stad en zal zeerzeker zelf gaan jagen.
Ik heb serieus zwaar respect voor die gasten zeker nadat ze in 2008 gewoon in 1 groep op het home afgingen
Vies haar heeft Derksen ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is fucking zielig man. Met zn kutkop, vieze haren en domme grappen.
Check deze:
interviewster op de markt: Het kabinet Rutte is vandaag 1 jaar geworden mevrouw!
reactie mevrouw: Ja leuk voor jeman ! Laat hem vallen of zo![]()
sterker nog, heb het gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie willen gaan rellen in zagreb
Ja, eens. Ken ze alleen van 2009 thuis meen ik. Volgens mij toen niks gebeurd aangezien de politie er bovenop zat.. Maar 2008 respect ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BBB laat zich niet opjagen in zijn eigen stad en zal zeerzeker zelf gaan jagen.
Ik heb serieus zwaar respect voor die gasten zeker nadat ze in 2008 gewoon in 1 groep op het home afgingen
haha lul nou weer nietquote:
Zeg toch nergens dat wij gewonnen hebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha lul nou weer niet
die gasten maken je af daar
Politie zal er dit jaar weer bovenop zitten, hoorde al dat Amsterdam alcoholvrij zal zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, eens. Ken ze alleen van 2009 thuis meen ik. Volgens mij toen niks gebeurd aangezien de politie er bovenop zat.. Maar 2008 respect ja.
in amsterdam jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg toch nergens dat wij gewonnen hebben?
Het was gewoon een zeer hete nacht,dag en avond
Zagreb ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |