wie is dat¿ want zijn lippen zitten in de weg.quote:
Harrie Gommans ook meteen, Huntelaar kan er toch niets van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef postmortum het volgende:
Rick Geenen in oranje
[ afbeelding ]
Toornstraquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef n00b13 het volgende:
Nu we toch allemaal namen noemen voor mensen die eigenlijk in oranje hadden moeten staan.
Als die van Marwijk toch half Nederland B erin zet. Had 'ie Toornstra ook wel even mogen polsen van mij.
Die jongen verdient gewoon een plek in oranje, met die werklust van hem.
Moet jij eens opletten, volgend jaar dat koopt feyenoord Toornstra en dan staat hij ineens in de basis. Zo gaat het altijd: Den Haag heeft een goede speler, die wordt gekocht, en dan ineens staat ie in Oranje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toornstra
Die kan dus echt niet tippen aan een baas als John de Jong
Wacht wut?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, volgend jaar dat koopt feyenoord Toornstra en dan staat hij ineens in de basis. Zo gaat het altijd: Den Haag heeft een goede speler, die wordt gekocht, en dan ineens staat ie in Oranje.
dit,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat hij Ajax de afgrond inhelpt is tot daaraan toe, maar van Oranje moet ie afblijven!
Jij wilt Den Haag de credits geven voor zijn ontwikkeling? Elia heeft ook nog bij Ajax rondgelopen.quote:
Als RR zijn naam en adres in OP zet is het goed?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef dikkedaniel het volgende:
ik vind gregory van der wiel geen topverdediger maar als je hem een mongool noemt op internet lekker anoniem vanuit je kamertje ben je zelf een klapmongool vind ik.
bovendien get hij chicks dus TS is jaloers
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Jij wilt Den Haag de credits geven voor zijn ontwikkeling? Elia heeft ook nog bij Ajax rondgelopen.
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Piep piep.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Vanaf nu ben je van het voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik ben niet zo van het voetbal, maar dit vond ik leuk weglezen. Vanaf nu vind ik ts een baas!
Je hebt gelijk. Sorry. Ik kan niet lezen en ik ben blind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.
Als je onder 21 bedoeld. Daar werd hij in 2006 al voor opgeroepen. toen hij nog bij Den Haag speelde.
quote:
Ik vind het echt zielig voor Greg dat hij blank is. Echt waar.quote:
Hij werkt tenminste wel hard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk Lollerkuyt.
Serieus, dat kan echt niet. Alles wat een voetballer moet hebben ontbreekt bij Dirk Kuyt.
Ik heb hem al eens op zijn irritante gedrag aangesproken, kreeg ik allemaal haat tweets van neuzenvreugd supporters terugquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
Gekkeng profielfoto heeft die boi ook op z'n twittert.
[ afbeelding ]
Lauwe mooiboy dat die is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben we weer een neger diggerquote:
Eerst zat ie nog in een blank lichaam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben we weer een neger digger
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Gregory in zijn natuurlijke habitat. Chillend met zijn homeboys al zuigend aan een waterijsje.
Dunno? Ik houd mij niet echt bezig met de onderkant van de maatschappij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Eerst zat ie nog in een blank lichaam.
Soort zoekt soort héquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
Verder kan Blackcard Greg inderdaad niet voetballen.
En de assist voor de 2-2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Topverdediger.
Vooral dat verdedigen tegen Mertens
Van der Wiel -> rolstoelers . Wiel -> Rolstoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
quote:
Lollereinsz!1@33quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van der Wiel -> rolstoelers . Wiel -> Rolstoel.
HAHAHAHAHAHAHAHSHAHAHJWROJAHHAJAHAHA.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef spierbal het volgende:
Maar TS is zo goed in voetbal,
Hij speelt alleen niet voor oranje.
Tuurlijk gaat twitter die uitgebreid bedanken. Aan de andere zijde zitten de fanatieke supporters en die kotsen op twitter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef MouzurX het volgende:
verschrikkelijk om aan te zien elke wedstrijd.
quote:
Deed ie ook al toen dat volk aan de overkant hem nog op handen droeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat twitter die uitgebreid bedanken. Aan de andere zijde zitten de fanatieke supporters en die kotsen op twitter.
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
hij ziet er best lekkr uit
check die naaval mang van die boy, zo groot man, niet normaal jonguh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Blackcard Greg hosselt wel die chimeids zie ik hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
hij ziet er best lekkr uit
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Het gaat er toch niet om hoe hij er uitziet domme wijven hij moet presteren godverdomme
Vandaar de hoerige fotoboek foto's?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftal![]()
[ afbeelding ]
Dit daarentegen vind ik heel interessant om te zien.
Die zijn inderdaad erg hoerig jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaar de hoerige fotoboek foto's?
Gelijk gekeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg hoerig jaVerder zijn mijn foto's totaal niet relevant voor dit topic.
Zo zie ik ook uit, maar dan ben ik geen bruintje of post pictures op facebook en doe alsof ik van de straat komquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftal![]()
[ afbeelding ]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het WK zelf volg ik dan juist weer wel om die reden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...![]()
als Dirk al 3e werd; http://www.thesun.co.uk/s(...)s/article2281604.ecequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Akwasi het volgende:
Als jullie Greg al lekker vinden kijk deze hunk dan eens.
Hij schijnt Strootman te heten.
[ afbeelding ]
Als je op het zelfde niveau zit wel ja, want nou geeft ie kritiek op iets waar die zelf ver onder zit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]dan mag je nog wel kritiek hebben op zo'n slappe lul.
Wat een flikker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een sixpack in de koelkast én in hun shirtje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een flikker.
Echte mannen hebben een sixpack in de koelkast, niet in die shirtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu opgetieft. Dit is nu weer een mannentopic.
Greg is dit jaar echt fucking dramatisch.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef Afwazig het volgende:
Voor de vrouwen;Kan toch niet tippen aan de Stroot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu opgetieft. Dit is nu weer een mannentopic.
Greg is dit jaar echt fucking dramatisch.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
idd, Stroot beste speler in NLquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:49 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Kan toch niet tippen aan de Stroot.
Jouw OP daarentegen is een staaltje humoristische literatuur van de bovenste plank.quote:Lachwekkend is het echter ook niet, ik ga eerder huilen van pure ellende dan dat het grappig is.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Gregory in zijn natuurlijke habitat. Chillend met zijn homeboys al zuigend aan een waterijsje.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je op het zelfde niveau zit wel ja, want nou geeft ie kritiek op iets waar die zelf ver onder zit.
Kritiek geven is altijd makkelijk, en ipv dit topic te starten kan ts beter hard gaan trainen om in oranje te komen en het zo verder te schoppen in voetbal land.
Maarja daar hebben ze dan weer geen discipline voor en zitten ze liever met chips en een biertje voor de tv een buikje te kweken.
Maar ach dit zul je altijd blijven houden.
Ciaaoooo
Ik geef niks om voetbalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
![]()
ipv zo te reageren ga je zelf maar trainen, want van der Wiel is waardeloos en zal nooit iets worden.
Dan hebben we het over Greg, overigens klacht terecht, maar deze gast is net zo gestoord als danny 'dwang'buys. Wat een dolle stier is dit dan met zn mongolenkop? Alsof hij met een dergelijke grimmas angst weet in te boezemen bij zijn tegenstanders? eerder een keiharde lach.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Akwasi het volgende:
Als jullie Greg al lekker vinden kijk deze hunk dan eens.
Hij schijnt Strootman te heten.
[ afbeelding ]
Valt over te discussieren. Dat gozertje moet zich gaan realiseren dat het niet vanzelf gaat. Het kan best wat worden want hij heb best talent om te voetballen. Alleen denkt het mannetje dat hij er al is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:08 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
![]()
ipv zo te reageren ga je zelf maar trainen, want van der Wiel is waardeloos en zal nooit iets worden.
Wat zit je hier dan te jankenquote:
Resultaten behaald in het verleden......quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Apekoek het volgende:
Greg is anders wel 2e geworden op het grootste mondiale toernooi! Onterechte klacht.
Dat is wel sneu, maandsalaris?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zolang als Greg z'n 40.000 maar binnenkrijgt.
[ afbeelding ]
Charisteas is Europees kampioen geworden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:29 schreef Apekoek het volgende:
Greg is anders wel 2e geworden op het grootste mondiale toernooi! Onterechte klacht.
Dat is dan ook een baas eerste klas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Charisteas is Europees kampioen geworden.
Hij bedoelde daarmee zijn followers op Twitters droeftoetersquote:
Ja leuk man, al die inhoudsloze mongolen die je volgen. Veelal 13 jarige meisjes die smachten om die negerlul in zich te hebben. Nee, dan zou ik liever 10 volgers hebben. Maar ja, het is swag toch om kleine meisjes te ballen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee zijn followers op Twitters droeftoeters.
Ow haha zie t nu pas. Nou zijn salaris zal niet veel minder zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:41 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hij bedoelde daarmee zijn followers op Twitters droeftoeters.
wat een simpele ziel ben jijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je op het zelfde niveau zit wel ja, want nou geeft ie kritiek op iets waar die zelf ver onder zit.
Kritiek geven is altijd makkelijk, en ipv dit topic te starten kan ts beter hard gaan trainen om in oranje te komen en het zo verder te schoppen in voetbal land.
Maarja daar hebben ze dan weer geen discipline voor en zitten ze liever met chips en een biertje voor de tv een buikje te kweken.
Maar ach dit zul je altijd blijven houden.
Ciaaoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |