Piep piep.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Vanaf nu ben je van het voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik ben niet zo van het voetbal, maar dit vond ik leuk weglezen. Vanaf nu vind ik ts een baas!
Je hebt gelijk. Sorry. Ik kan niet lezen en ik ben blind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.
Als je onder 21 bedoeld. Daar werd hij in 2006 al voor opgeroepen. toen hij nog bij Den Haag speelde.
quote:
Ik vind het echt zielig voor Greg dat hij blank is. Echt waar.quote:
Hij werkt tenminste wel hard.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dirk Lollerkuyt.
Serieus, dat kan echt niet. Alles wat een voetballer moet hebben ontbreekt bij Dirk Kuyt.
Ik heb hem al eens op zijn irritante gedrag aangesproken, kreeg ik allemaal haat tweets van neuzenvreugd supporters terugquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
Gekkeng profielfoto heeft die boi ook op z'n twittert.
[ afbeelding ]
Lauwe mooiboy dat die is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
Gekkeng profielfoto heeft die boi ook op z'n twittert.
[ afbeelding ]
Hebben we weer een neger diggerquote:
Eerst zat ie nog in een blank lichaam.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben we weer een neger digger
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zien we Gregory in zijn natuurlijke habitat. Chillend met zijn homeboys al zuigend aan een waterijsje.
Dunno? Ik houd mij niet echt bezig met de onderkant van de maatschappij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:29 schreef Niss het volgende:
[..]
Eerst zat ie nog in een blank lichaam.
Soort zoekt soort héquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
Verder kan Blackcard Greg inderdaad niet voetballen.
En de assist voor de 2-2quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Topverdediger.
Vooral dat verdedigen tegen Mertens
Van der Wiel -> rolstoelers . Wiel -> Rolstoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
Verder kan Blackcard Greg inderdaad niet voetballen.
quote:
Lollereinsz!1@33quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van der Wiel -> rolstoelers . Wiel -> Rolstoel.
HAHAHAHAHAHAHAHSHAHAHJWROJAHHAJAHAHA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |