wie is dat¿ want zijn lippen zitten in de weg.quote:
Harrie Gommans ook meteen, Huntelaar kan er toch niets van.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef postmortum het volgende:
Rick Geenen in oranje
[ afbeelding ]
Toornstraquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:34 schreef n00b13 het volgende:
Nu we toch allemaal namen noemen voor mensen die eigenlijk in oranje hadden moeten staan.
Als die van Marwijk toch half Nederland B erin zet. Had 'ie Toornstra ook wel even mogen polsen van mij.
Die jongen verdient gewoon een plek in oranje, met die werklust van hem.
Moet jij eens opletten, volgend jaar dat koopt feyenoord Toornstra en dan staat hij ineens in de basis. Zo gaat het altijd: Den Haag heeft een goede speler, die wordt gekocht, en dan ineens staat ie in Oranje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toornstra
Die kan dus echt niet tippen aan een baas als John de Jong
Wacht wut?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, volgend jaar dat koopt feyenoord Toornstra en dan staat hij ineens in de basis. Zo gaat het altijd: Den Haag heeft een goede speler, die wordt gekocht, en dan ineens staat ie in Oranje.
dit,quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat hij Ajax de afgrond inhelpt is tot daaraan toe, maar van Oranje moet ie afblijven!
Jij wilt Den Haag de credits geven voor zijn ontwikkeling? Elia heeft ook nog bij Ajax rondgelopen.quote:
Als RR zijn naam en adres in OP zet is het goed?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef dikkedaniel het volgende:
ik vind gregory van der wiel geen topverdediger maar als je hem een mongool noemt op internet lekker anoniem vanuit je kamertje ben je zelf een klapmongool vind ik.
bovendien get hij chicks dus TS is jaloers
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Jij wilt Den Haag de credits geven voor zijn ontwikkeling? Elia heeft ook nog bij Ajax rondgelopen.
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Piep piep.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar een week nadat hij bij den haag (hij had nog geen wedstrijd bij zijn nieuwe club gevoetbald) wegging werd 'ie opgeroepen voor het NL elftal. Dat is toch raar?
Ik geef Den Haag absoluut geen credits, ook niet voor de ontwikkeling van Toornstra, dat is compleet aan die jongen zelf te danken, maar dit valt mij gewoon op.
Overigens heeft Elia 2 jaar bij Ajax in de jeugd gezeten en in totaal 6 jaar bij ADO in de jeugd. Daarna nog 3 jaar bij ADO in de BVO.
Vanaf nu ben je van het voetbalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik ben niet zo van het voetbal, maar dit vond ik leuk weglezen. Vanaf nu vind ik ts een baas!
Je hebt gelijk. Sorry. Ik kan niet lezen en ik ben blind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:26 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Waar heb je het over. Elia werd in 2009 opgeroepen en speelde sinds 2007 bij Twente.
Als je onder 21 bedoeld. Daar werd hij in 2006 al voor opgeroepen. toen hij nog bij Den Haag speelde.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |