quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef spierbal het volgende:
Maar TS is zo goed in voetbal,
Hij speelt alleen niet voor oranje.
Tuurlijk gaat twitter die uitgebreid bedanken. Aan de andere zijde zitten de fanatieke supporters en die kotsen op twitter.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef Buitendam het volgende:
Volgens mij is vd Wiel de enige van heel Ajax die uitgebreid de tijd neemt voor die verstandelijk gehandicapten achter het doel, zelfs na een verloren pot, dus karakter heeft hij wel.
Verder kan Blackcard Greg inderdaad niet voetballen.
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef MouzurX het volgende:
verschrikkelijk om aan te zien elke wedstrijd.
quote:
Deed ie ook al toen dat volk aan de overkant hem nog op handen droeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat twitter die uitgebreid bedanken. Aan de andere zijde zitten de fanatieke supporters en die kotsen op twitter.
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
hij ziet er best lekkr uit
check die naaval mang van die boy, zo groot man, niet normaal jonguh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:23 schreef Caland het volgende:
Gekkeng profielfoto heeft die boi ook op z'n twittert.
[ afbeelding ]
quote:
Blackcard Greg hosselt wel die chimeids zie ik hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:01 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
hij ziet er best lekkr uit
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Het gaat er toch niet om hoe hij er uitziet domme wijven hij moet presteren godverdomme
Vandaar de hoerige fotoboek foto's?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftal![]()
[ afbeelding ]
Dit daarentegen vind ik heel interessant om te zien.
Die zijn inderdaad erg hoerig jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vandaar de hoerige fotoboek foto's?
Gelijk gekeken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad erg hoerig jaVerder zijn mijn foto's totaal niet relevant voor dit topic.
Zo zie ik ook uit, maar dan ben ik geen bruintje of post pictures op facebook en doe alsof ik van de straat komquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jawel. Alsof ik er ook maar iets om geef of hij wel of niet presteert bij het Nederlands elftal![]()
[ afbeelding ]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het WK zelf volg ik dan juist weer wel om die reden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:17 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
inderdaad, alsof ik het WK voetbal volg om het prachtige spel ...![]()
als Dirk al 3e werd; http://www.thesun.co.uk/s(...)s/article2281604.ecequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:59 schreef Akwasi het volgende:
Als jullie Greg al lekker vinden kijk deze hunk dan eens.
Hij schijnt Strootman te heten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |