Heb je wat filmpjes?quote:
Zelf gemaakt niet neequote:
Zo triest altijd datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Politie zal er dit jaar weer bovenop zitten, hoorde al dat Amsterdam alcoholvrij zal zijn
Nee gewoon algemene filmpjes nerd !quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zelf gemaakt niet nee
Op dat moment had ik heel iets anders aan mijn hoofd dan mijn telefoon te pakken en te filmen
Wij gaan in Zaandam beginnen met drinken en dan rond uurtje of 14uur richting stadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zo triest altijd datEn dan nog bonnen schrijven ook als je met blikje op straat loopt.
Ik zal eens voor je rondkijken en je per pm sturen vandaag of morgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee gewoon algemene filmpjes nerd !
wat pm stuur gewoon hier man ben je schatje nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je rondkijken en je per pm sturen vandaag of morgen
omdat dit niet een reltopic is misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat pm stuur gewoon hier man ben je schatje niet
vanaf nu wel:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
omdat dit niet een reltopic is misschien
Nee het maasgebouw bestormen is idd beterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:58 schreef Stokstaart het volgende:
Kijk hoe fucking zielig dit is:
Rellen op zn amsterdams![]()
![]()
![]()
Maasgebouw had nog enige betekenis vriend. Supporters van dezelfde club die elkaar aanvallen is helemaal kk kansloosquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee het maasgebouw bestormen is idd beter
Het erge is dat ik die gozer in korte broek ken!!!!!!!!!
Nee man, ik stond netjes aan de zijkant met wat biertjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maasgebouw had nog enige betekenis vriend. Supporters van dezelfde club die elkaar aanvallen is helemaal kk kansloos
Was jij ook daarbij?
Nah ken niet manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik stond netjes aan de zijkant met wat biertjes
Sowieso onderling vechten is het trieste van het trieste
Maar ga je nou serieus goedpraten wat er bij jullie gebeurd is nee toch?
hahahaha hoe is ie dan ouwequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Whut gaat dit over 15mei ik en stevenmac represente foshow
hou je bek gewoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Whut gaat dit over 15mei ik en stevenmac represente foshow
En ze geven meteen stadionverboden van 6jaar las ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nah ken niet man
Maar die Gudde en andere mongooltjes moeten wel echt weg gewoon. Aangezien ze daar geen zin in hebben uiten sommige mensen zich op deze manier
Als ze zelf op waren gestapt was dit niet gebeurd![]()
Maar idd rellen kan niet meer in 2011 omdat alles geflimd wordt
Nou nou, ik was met hem die dag in Amsterdamquote:
had hem ook gewoon geklapt danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou nou, ik was met hem die dag in Amsterdam
quote:
+ een beroemdheid in je stadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ze geven meteen stadionverboden van 6jaar las ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |