Lekker op bilboards staan met je hoofd iddquote:
ja lekker man kan alleen niet pittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hahahaha hoe is ie dan ouwe
Was een mooie dag of niet
ja een marokkaanse amsterdammer als burgermeester he. krijg je datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lekker op bilboards staan met je hoofd idd
Ja kom naar Amsterdam dan voor Ajax-Zagreb, gaat een gekke dag worden denk ik zomaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ja lekker man kan alleen niet pittenBinnekort weer ff meeten man
Jaloerse haters laten me alleen maar meer shinenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
Buffalo Soldier kan echt me anus uitzuigen met zijn dikke lippen vieze tjap
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja een marokkaanse amsterdammer als burgermeester he. krijg je dat
tegelijk :")quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Aboutaleb blijft een Amsterdammer iig hahahah
je moeders lipgloss laat me shinen tjappiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaloerse haters laten me alleen maar meer shinen
Ik ga sowieos naar die wedstrijd ouwequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja kom naar Amsterdam dan voor Ajax-Zagreb, gaat een gekke dag worden denk ik zomaar
Kom dan vroeg naar de stad!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik ga sowieos naar die wedstrijd ouween Aboutaleb jood van Amsterdam jwz
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:10 schreef Juminelle het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Meer beeldmateriaal van Gregory en minder relgezeur graag.
Vandaar da dr op de kontgat lipgloss zat wist niet dat je van baffen houdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je moeders lipgloss laat me shinen tjappie
vd Laan is goed in het verpesten van alles jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
gelukkig is die van der laan al net zo achterlijk
kun je nog beter tom ojen de stad laten besturen
Ik laat je weten Oké nog steeds zelfde 06?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom dan vroeg naar de stad!
En waar zit je?
OMG GOEIEN GARP MANquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Vandaar da dr op de kontgat lipgloss zat wist niet dat je van baffen houd
Ja man, en kom wel op tijd he die dag hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:11 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik laat je weten Oké nog steeds zelfde 06?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |