De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Morgen pas om 14:00 les, wat zal ik doen, wat zal ik doen vannacht.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh moest je werken?
Eh ja chill, veel pakketjes weggebracht en veel regen op de weg, altijd gezellig dat getik op het dak!
En paar orders gepickt enzo
?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
DE POST WAAR HET ALLEMAAL BEGON MENSEN
Awh, wat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had toch presentie vandaag
Zware afgang
je vergat al je geleerde tekst en begon over hoe goed wilders wel niet is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had toch presentie vandaag
Zware afgang
oh vet vet vet eigen kamer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
Goede TT
[..]
Ja![]()
Oke oke fijn![]()
Morgen weer werken?
Ik ga morgen contract kamer ondertekenen
Juistquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
UDOWU deel 420: Nectar kan de pot op.
Had je ook, maar dan moet je wel een topic aanmaken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Oh LOL ik dacht dat ik de laatste post had
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh vet vet vet eigen kamer?![]()
![]()
ooh super gaaf is dat!
Jup, is wel chil
Altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, plus dat hij een goede TT heeft bedacht.
Ik deed dus met 3 andere vriendinnen presentatie.quote:
Dat was een post van precies een week geleden. Toen zei ik, hé, ik hoef pas om 14:00 te beginnen, wat zal ik doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWU! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
nooit toegeven aan vluchtgevoelens. altijd je best doen om er wat van te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed dus met 3 andere vriendinnen presentatie.
En iedereen was al gisteravond en vanmorgen dik aan het stressen, ik viel wel mee
Alleen voordat onze presentatie begon was ik he-le-maal aan het stressen joh. en trillen alles.
En toen bijna op het eind, toen ik bijna klaar was met mijn verhaalIk had het echt niet meer, was echt overwhelming en kwam niet uit mijn woorden
Dus op een gegeven moment zei ik, 'ach, ik heb er geen zin meer in, laat zitten
' Toen snel ff 1 zin afgemaakt
En erna moest ik ook nog eens janken
_______
Awh arme meissiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En iedereen was al gisteravond en vanmorgen dik aan het stressen, ik viel wel mee
Alleen voordat onze presentatie begon was ik he-le-maal aan het stressen joh. en trillen alles.
En toen bijna op het eind, toen ik bijna klaar was met mijn verhaalIk had het echt niet meer, was echt overwhelming en kwam niet uit mijn woorden
_______
Wauw wat gaaaaf!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had je ook, maar dan moet je wel een topic aanmaken.
[..]
Ja![]()
Kan er vanaf vandaag in![]()
Met eigen badkamer, op de 2e verdieping ergens en 23 m2
loveeeeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Nectar het volgende:
Ik vind de TT even autistisch als de TS.
En inmiddels wachten we al vier dagen op het design (HINT HINT PATJEEEEEEEEEEEEEEEN)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was een post van precies een week geleden. Toen zei ik, hé, ik hoef pas om 14:00 te beginnen, wat zal ik doen.
Toen zei jij, ja, ga devven
Dus vroeg ik hé, wat zal ik dan devven?
Blablbabla, en uiteindelijk kwam ik hiermee;
[..]
Hahahh ahww zo schattigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
_______
Aahwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
_______
Niet dus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Nectar het volgende:
Ik vind de TT even autistisch als de TS.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
En inmiddels wachten we al vier dagen op het design (HINT HINT PATJEEEEEEEEEEEEEEEN)
Ja iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nooit toegeven aan vluchtgevoelens. altijd je best doen om er wat van te maken.
leermoment. accepteer het en kijk vooruit
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja iddMaar achteraf wel met de klas kunnen lachen om mijn actie
EN en we hadden 7,5hoogste van onze klas
Jaaaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wauw wat gaaaaf!
ooh vet jaloers!
Met kamer? Dankjequote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaaa![]()
En muhahaha
[..]
Met kamer? Dankje
Ok heb je al een nieuwe baan gevonden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles van mijn hand is echt goed.
Ja, professioneel lurker, betaald prima, vooral de bonusregeling is uitstekend!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok heb je al een nieuwe baan gevonden?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Onze nederlandse leraarman geeft kapotlage cijfers maakt me kkboos als ik hem zie vuist erin
okquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, professioneel lurker, betaald prima, vooral de bonusregeling is uitstekend!
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn hequote:
Idd kaolo is beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn he
Ik scheld niet met kanker
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKENquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik deze al gepost?
Wat een openbaring mensen, ongeëvenaard.
[ afbeelding ]
Waar ga je die vuist dan in stoppen, als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Onze nederlandse leraarman geeft kapotlage cijfers maakt me kkboos als ik hem zie vuist erin
goedzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef Nectar het volgende:
ik heb dit topic gereport voor:
- Topic opening steal
- Bespottende TT
Natuurlijk lieverd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn he
Ik scheld niet met kanker
ik ga het masker aftrekken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKEN
Moet je speedking vragen weetikhet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar ga je die vuist dan in stoppen, als ik vragen mag.
iedereen heeft een hart.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hart had wat is dit
Je mocht toch sowieso niet meer op mij reageren? Dat wordt goedmaken dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je speedking vragen weetikhet.
Ik wist trouwens niet zo goed of ik wel op deze post van jou zou mogen reageren als niet man zijnde mja.
Niet genomenquote:
Het was een gerucht, ik moest het testen. Echt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hart had wat is dit
Heb ik niet kunnen vinden.quote:
Wat een kuteend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb ooit het oog van een eend er uit gegooid, met een steen. Dat was eng.
dan steel je er toch 1. bijna net zo goed als er zelf 1 hebben!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik niet, daarom reageer ik altijd koud en gemeen.
O WEE ALS JE MIJN KLEURTJE VERANDERT O WEEquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je mocht toch sowieso niet meer op mij reageren? Dat wordt goedmaken dus.
in de brugklas een 7,5 halen is niet zo spectaculair hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja iddMaar achteraf wel met de klas kunnen lachen om mijn actie
EN en we hadden 7,5hoogste van onze klas
verklaard alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik niet, daarom reageer ik altijd koud en gemeen.
ow jammer joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
in de brugklas een 7,5 halen is niet zo spectaculair hoor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb ooit het oog van een eend er uit gegooid, met een steen. Dat was eng.
Wieeee o wieeee wilt zijn of haar hart laten stelen door deze charmantee turkse vrouw met snoorrrr wieee o wieeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan steel je er toch 1. bijna net zo goed als er zelf 1 hebben!voor ekte bazen jeweetz
Ja ik ook, ik dacht echt, huh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKEN
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je de letterlijke tekst ff posten? dank
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb er geen anders had het gemogen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..]
Wieeee o wieeee wilt zijn of haar hart laten stelen door deze charmantee turkse vrouw met snoorrrr wieee o wieee
Oja jij de HPgeilerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verklaard alles.
The warlock with the hairy heart had zijn hart er volgens rowling uitgesneden.
Nee maar diegene die hem geplaatst heeft snapt het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
O WEE ALS JE MIJN KLEURTJE VERANDERT O WEE
Ja, we lachen hem uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef Nectar het volgende:
ik vind dat er iets gedaan moet worden met de TR
Ja, behalve ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het hard genoeg wil kan bijna alles
jke tekst van je tr?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee maar diegene die hem geplaatst heeft snapt het wel.
Er wordt niks mee gedaan dus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee maar diegene die hem geplaatst heeft snapt het wel.
Euhm.quote:
neenquote:
dankje, het is reclame, 8 minuten reclame altijdquote:
Geen idee van wie de TR kwam nuquote:
Ik moest glimlachenquote:
Abonement. Bijna!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zeker omdat Dalando een abbonoment heeft ?
volgens mij haat de gemiddelde mod de mensen met een abo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Krijg je ook Nederlands?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ja, voor jou wel ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Spellen blijft moeilijk he?
het is abbonement.
Tsja je kunt je niet tot alles aangetrokken voelen he.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen
Ik ga niet smeken hoor je mij
Gewoon een waarschuwing dit, O WEE zeg ik O WEE.
ik voel me aangetrokken tot struisvogels, maar dat is heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja je kunt je niet tot alles aangetrokken voelen he.
Ik zou wel willen, maar ik heb een koud hart.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
Ik merk dus dat niemand een hart aan mij wilt doneren.
Dank jullie wel.
Het ironische is dat het ook gewoon echt niet lukt. Ik denk dan altijd aan die kleine olifantjes, van die hummeltjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja je kunt je niet tot alles aangetrokken voelen he.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee ik wist namelijk dat het abonnement was maar wou gewoon ff grappig doen je weet toch?
fixed i.v.m. passender bij het onderwerpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja je kunt je niet tot alles AFgetrokken voelen he.
ik kan er wel 1 voor je kopen bij de slager. maar dat kun je zelf toch ook lijkt me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
Ik merk dus dat niemand een hart aan mij wilt doneren.
Dank jullie wel.
Wie ben ik dan??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het ironische is dat het ook gewoon echt niet lukt. Ik denk dan altijd aan die kleine olifantjes, van die hummeltjes.
[..]
Tuurlijk.
Wel ironisch dat ik je "Nectar" blijf noemen hoewel ik beter weet
Die had een ban toch?quote:
ja eet jezelf lekker diabetisch! en dan straks komen zeuren dat de zorgverzekering zo duur is! vind je het gek jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even een gebakje nuttigen onder het genot van een kopje thee, en een gezellig muziekje.
Dat weet je zelf ook wel, en ik weet ook wel dat je dat niet openbaar wilt maken. Snap ik ook wel hoor.quote:
Heerlijk inderdaad, ik kan niet wachten tot die rust wederkeert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren, toen Nectar een ban had? Heerlijke rust was dat.
Ja daarom zijn wij ook 1 persoon he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb een koud hart.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
fixed i.v.m. passender bij het onderwerp
[ afbeelding ]
Ik weet wie ik ben, maar jij doelt op een andere username ;D.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel, en ik weet ook wel dat je dat niet openbaar wilt maken. Snap ik ook wel hoor.
Hehe, klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik weet wie ik ben, maar jij doelt op een andere username ;D.
hoesoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter drink je geen bier met dit weer man.
Sorry dan zul je toch echt moeten wachten tot de lente.quote:
Herfst man, dan hoort dat, vraag maar aan Spaghettiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter drink je geen bier met dit weer man.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, ik kan niet wachten tot die rust wederkeert.
Sinds ik terugkwam, is er rust in dit topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, ik kan niet wachten tot die rust wederkeert.
SpaghettiVreterquote:
Of monoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herfst man, dan hoort dat, vraag maar aan Spaghetti
Neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sterkere drank is passender. of thee.
naykayquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
tuurlijk wel. daarbij is alcohol bad mkay!!
Ikweet, dat topic dat hij mobiel postte was zo, zo, mobielquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vrijdag! Dan heeft hij internet!
Dan geldt de regel:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
Stel je voor dat ik nooit op FOK! geregistreerd zou zijn.
Jullie zouden nog steeds janken om die ene leegte in jullie leven.
Dan was ik er nog.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
Zo'n kille stilte ja, niet zo'n stilte omdat het een warm geniet moment is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sinds ik terugkwam, is er rust in dit topic.
[..]
SpaghettiVreter
Het voelde niet als een echt Mono-topic inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ikweet, dat topic dat hij mobiel postte was zo, zo, mobiel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan geldt de regel:
Wat je nooit gekend heb, kan je ook niet missen.
Srry srry
Neen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef coban het volgende:
Wrm haten manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo'n kille stilte ja, niet zo'n stilte omdat het een warm geniet moment is.
Driehoeken op NU.nl, limunada.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:23 schreef Dalando het volgende:
Dit is wel iets voor Trollscience:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)12-in-nederland.html
Nog even en het verbastert naar Limonadequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Driehoeken op NU.nl, limunada.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Driehoeken op NU.nl, limunada.![]()
[ afbeelding ]
Daar ben ik al eens gekomen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog even en het verbastert naar Limonade
Mijn zelfgeile zusje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:23 schreef coban het volgende:
Ik dacht nu krijg ik lieve reacties enzo.
Leuk verhaal, dit soort verhalen moet je op verjaardagen vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omggg ik ben zo'n kluns he
dus ik ging cola light fles opendoen, maar was met gedachten ergens anders en had niet door dat ik die fles aan het schudden was?en ineens pssssshtjsjoasihdaldkhds alles spoot
en ik helemaal onder ja en lappie ook en vloer
Hmm, zit je lekker onder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omggg ik ben zo'n kluns he
dus ik ging cola light fles opendoen, maar was met gedachten ergens anders en had niet door dat ik die fles aan het schudden was?en ineens pssssshtjsjoasihdaldkhds alles spoot
en ik helemaal onder ja en lappie ook en vloer
Goed zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dus i kdouchen natuurlijk
en mama boos zij zit nu alles te poetsen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
Goedendag iedereen,
Het zou leuk zijn als ik mezelf voorstelde. Ik ben Trollscience, 14 jaar. Eigenlijk zit ik op het FOK!forum, maar vanwege een reden waar ik jullie mee niet ga lastig vallen heb ik daar een ban van een week. Over mijzelf: Ik houd erg van porno (Lesbisch uiteraard), muziek (Metal, rock, jazz, blues) en gitaren. Ik speel zelf al 2 jaar.
Nou, dat was het dan.
Omgggquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Dalando het volgende:
Ga ik googelen kom ik dit tegen
http://forum.scholieren.com/archive/index.php/t-1838846.html
Ja, inb4 P_z. Oh, neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik wist wel iemand ging doordenken
BANBESPREKENBANEINZquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
Goedendag iedereen,
Het zou leuk zijn als ik mezelf voorstelde. Ik ben Trollscience, 14 jaar. Eigenlijk zit ik op het FOK!forum, maar vanwege een reden waar ik jullie mee niet ga lastig vallen heb ik daar een ban van een week. Over mijzelf: Ik houd erg van porno (Lesbisch uiteraard), muziek (Metal, rock, jazz, blues) en gitaren. Ik speel zelf al 2 jaar.
Nou, dat was het dan.
Eigenlijk zou er ook nog iets moeten zijn van: Ik ben ook autistischquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef Dimens het volgende:
Goedendag iedereen,
Nou, dat was het dan.
Ja sowieso, elke dag voor spiegel: "oh cobannn je bent zo mooi, zo geweldiggg omgggggquote:
Hij is misschien wel 14 maar van binnen is hij volwassen, een beest, een pooier, een meisjesverslinder.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef coban het volgende:
Omggg 14?????
Hij post als een 18 jarige ofzo
Als hij optisch uit had, was hij perfect.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Dalando het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-nieuwe-mini-pc.html
Best wel nice specs voor een computer van 12,7 bij 12,7 bij 4,5 centimeter.
Jij ook volgens je profielquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is misschien wel 14 maar van binnen is hij volwassen, een beest, een pooier, een meisjesverslinder.
zit er een OS op of iets linux gebaseerd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als hij optisch uit had, was hij perfect.
NEE OK BEDANKTquote:
NEE allebei nog in leven, Janine ligt wel in bed beetje te genezen en zulksquote:
Ook een goede vraag ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zit er een OS op of iets linux gebaseerd?
Deze baasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is misschien wel 14 maar van binnen is hij volwassen, een beest, een pooier, een meisjesverslinder.
Nooit! Dalando is bro alles. Ik heb een pooierbroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho mattie, niet haten op Dalando
En wat mag dat succes dan wezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie mogen beste jaloers zijn op mijn succes hoor
Whehe. Hoeveel staat het?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik kijk Duitsland - Belgie nu
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie mogen beste jaloers zijn op mijn succes hoor
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit! Dalando is bro alles. Ik heb een pooierbro
Damn
Maar dan zal hij toch niet goedkoop wezen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik denk dat het onder Windows zal draaien, anders was het gewoon een mediaspeler.
Wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Sinds wanneer heeft facebook een trollface bij een melding staan?
waar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
Sinds wanneer heeft facebook een trollface bij een melding staan?
Niets mis mee, je hebt tenminste smaak.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die niet weten dat ik 14 ben_
Nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef coban het volgende:
Niemand die medelijden met me heeft?
Nja
Kindje. Mja nu kan ik wel pedodingen bij je doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef Trollscience het volgende:
Mensen die niet weten dat ik 14 ben_
Nee dat kun je niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef coban het volgende:
Mja nu kan ik wel pedodingen bij je doen.
Ho, luister swa, niet haten op Trollscience, anders stuur ik Schaakmeester op je afquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef coban het volgende:
[..]
Kindje. Mja nu kan ik wel pedodingen bij je doen.
Ik ken jou niet, dus nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Ouqz het volgende:
De lapo is van mij. Alstjeblieft jongens?
Nooit! Hij is mijn tsja wat eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, luister swa, niet haten op Trollscience, anders stuur ik Schaakmeester op je af
Hihi nee hoor, ik ben mager dus ik blijf eten tot ik een ons weeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja eet jezelf lekker diabetisch! en dan straks komen zeuren dat de zorgverzekering zo duur is! vind je het gek ja
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit! Hij is mijn tsja wat eigenlijk
Huhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Maar sinds wanneer is dat trollface gedoe dan. Ik bedoel
Ik ben wel bang geworden nuquote:
Snap er niets vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf
iemand had me ook getagd vandaag mrmr kreeg die trollface niet
Het is wel mijn straat. Stiekem, maar ik durf het nicolaas/oplichter/schaakmeester/zwendelaar/fraudeur niet te vertellen (dit moet wel goed zijn voor wat google-resultaten toch?)quote:
Ja dan heb je a en daarna moet je b oplossen en weet je de formule.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat niet het gemiddelde van y gedeeld door het gemiddelde van x ofzo
WIE NIET?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef coban het volgende:
Ik heb voor noppes een dimens en lh 4 mod topic gemaakt
Zomaar nemen ze dat topic niet serieus
Kan niet,,jij drinkt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap er niets vanSchrok wel al. Getagd. En vooral door die persoon. Was al bang voor een dronken Flips foto
En dat kan je niet fixen door y= ax + b ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dan heb je a en daarna moet je b oplossen en weet je de formule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |