quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb ooit het oog van een eend er uit gegooid, met een steen. Dat was eng.
Wieeee o wieeee wilt zijn of haar hart laten stelen door deze charmantee turkse vrouw met snoorrrr wieee o wieeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan steel je er toch 1. bijna net zo goed als er zelf 1 hebben!voor ekte bazen jeweetz
Ja ik ook, ik dacht echt, huh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKEN
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kun je de letterlijke tekst ff posten? dank
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb er geen anders had het gemogen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef coban het volgende:
[..]
Wieeee o wieeee wilt zijn of haar hart laten stelen door deze charmantee turkse vrouw met snoorrrr wieee o wieee
Oja jij de HPgeilerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
verklaard alles.
The warlock with the hairy heart had zijn hart er volgens rowling uitgesneden.
Nee maar diegene die hem geplaatst heeft snapt het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
O WEE ALS JE MIJN KLEURTJE VERANDERT O WEE
Ja, we lachen hem uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef Nectar het volgende:
ik vind dat er iets gedaan moet worden met de TR
Ja, behalve ditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je het hard genoeg wil kan bijna alles
jke tekst van je tr?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee maar diegene die hem geplaatst heeft snapt het wel.
Er wordt niks mee gedaan dus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nee maar diegene die hem geplaatst heeft snapt het wel.
Euhm.quote:
neenquote:
dankje, het is reclame, 8 minuten reclame altijdquote:
Geen idee van wie de TR kwam nuquote:
Ik moest glimlachenquote:
Abonement. Bijna!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Zeker omdat Dalando een abbonoment heeft ?
volgens mij haat de gemiddelde mod de mensen met een abo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Krijg je ook Nederlands?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ja, voor jou wel ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:15 schreef Nectar het volgende:
[..]
Spellen blijft moeilijk he?
het is abbonement.
Tsja je kunt je niet tot alles aangetrokken voelen he.quote:
Oké.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest glimlachen
Ik ga niet smeken hoor je mij
Gewoon een waarschuwing dit, O WEE zeg ik O WEE.
ik voel me aangetrokken tot struisvogels, maar dat is heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja je kunt je niet tot alles aangetrokken voelen he.
Ik zou wel willen, maar ik heb een koud hart.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
Ik merk dus dat niemand een hart aan mij wilt doneren.
Dank jullie wel.
Het ironische is dat het ook gewoon echt niet lukt. Ik denk dan altijd aan die kleine olifantjes, van die hummeltjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja je kunt je niet tot alles aangetrokken voelen he.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee ik wist namelijk dat het abonnement was maar wou gewoon ff grappig doen je weet toch?
fixed i.v.m. passender bij het onderwerpquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Tsja je kunt je niet tot alles AFgetrokken voelen he.
ik kan er wel 1 voor je kopen bij de slager. maar dat kun je zelf toch ook lijkt me.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef coban het volgende:
Ik merk dus dat niemand een hart aan mij wilt doneren.
Dank jullie wel.
Wie ben ik dan??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het ironische is dat het ook gewoon echt niet lukt. Ik denk dan altijd aan die kleine olifantjes, van die hummeltjes.
[..]
Tuurlijk.
Wel ironisch dat ik je "Nectar" blijf noemen hoewel ik beter weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |