Ja, professioneel lurker, betaald prima, vooral de bonusregeling is uitstekend!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ok heb je al een nieuwe baan gevonden?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Onze nederlandse leraarman geeft kapotlage cijfers maakt me kkboos als ik hem zie vuist erin
okquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, professioneel lurker, betaald prima, vooral de bonusregeling is uitstekend!
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn hequote:
Idd kaolo is beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn he
Ik scheld niet met kanker
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKENquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef BBQSausage het volgende:
Had ik deze al gepost?
Wat een openbaring mensen, ongeëvenaard.
[ afbeelding ]
Waar ga je die vuist dan in stoppen, als ik vragen mag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef coban het volgende:
Onze nederlandse leraarman geeft kapotlage cijfers maakt me kkboos als ik hem zie vuist erin
goedzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef Nectar het volgende:
ik heb dit topic gereport voor:
- Topic opening steal
- Bespottende TT
Natuurlijk lieverd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn he
Ik scheld niet met kanker
ik ga het masker aftrekken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKEN
Moet je speedking vragen weetikhet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar ga je die vuist dan in stoppen, als ik vragen mag.
iedereen heeft een hart.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hart had wat is dit
Je mocht toch sowieso niet meer op mij reageren? Dat wordt goedmaken dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je speedking vragen weetikhet.
Ik wist trouwens niet zo goed of ik wel op deze post van jou zou mogen reageren als niet man zijnde mja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |