De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
Morgen pas om 14:00 les, wat zal ik doen, wat zal ik doen vannacht.
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh moest je werken?
Eh ja chill, veel pakketjes weggebracht en veel regen op de weg, altijd gezellig dat getik op het dak!
En paar orders gepickt enzo
?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
DE POST WAAR HET ALLEMAAL BEGON MENSEN
Awh, wat dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had toch presentie vandaag
Zware afgang
je vergat al je geleerde tekst en begon over hoe goed wilders wel niet is?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik had toch presentie vandaag
Zware afgang
oh vet vet vet eigen kamer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
Goede TT
[..]
Ja![]()
Oke oke fijn![]()
Morgen weer werken?
Ik ga morgen contract kamer ondertekenen
Juistquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
UDOWU deel 420: Nectar kan de pot op.
Had je ook, maar dan moet je wel een topic aanmaken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:55 schreef Nectar het volgende:
Oh LOL ik dacht dat ik de laatste post had
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh vet vet vet eigen kamer?![]()
![]()
ooh super gaaf is dat!
Jup, is wel chil
Altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, plus dat hij een goede TT heeft bedacht.
Ik deed dus met 3 andere vriendinnen presentatie.quote:
Dat was een post van precies een week geleden. Toen zei ik, hé, ik hoef pas om 14:00 te beginnen, wat zal ik doen.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb een idee, laten we een eigen community opzetten, de nieuwe social-media generatie van Nederland! We noemen het, UDOWU! We hebben de devskills, nu nog de actieve leden!
nooit toegeven aan vluchtgevoelens. altijd je best doen om er wat van te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik deed dus met 3 andere vriendinnen presentatie.
En iedereen was al gisteravond en vanmorgen dik aan het stressen, ik viel wel mee
Alleen voordat onze presentatie begon was ik he-le-maal aan het stressen joh. en trillen alles.
En toen bijna op het eind, toen ik bijna klaar was met mijn verhaalIk had het echt niet meer, was echt overwhelming en kwam niet uit mijn woorden
Dus op een gegeven moment zei ik, 'ach, ik heb er geen zin meer in, laat zitten
' Toen snel ff 1 zin afgemaakt
En erna moest ik ook nog eens janken
_______
Awh arme meissiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En iedereen was al gisteravond en vanmorgen dik aan het stressen, ik viel wel mee
Alleen voordat onze presentatie begon was ik he-le-maal aan het stressen joh. en trillen alles.
En toen bijna op het eind, toen ik bijna klaar was met mijn verhaalIk had het echt niet meer, was echt overwhelming en kwam niet uit mijn woorden
_______
Wauw wat gaaaaf!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had je ook, maar dan moet je wel een topic aanmaken.
[..]
Ja![]()
Kan er vanaf vandaag in![]()
Met eigen badkamer, op de 2e verdieping ergens en 23 m2
loveeeeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Nectar het volgende:
Ik vind de TT even autistisch als de TS.
En inmiddels wachten we al vier dagen op het design (HINT HINT PATJEEEEEEEEEEEEEEEN)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was een post van precies een week geleden. Toen zei ik, hé, ik hoef pas om 14:00 te beginnen, wat zal ik doen.
Toen zei jij, ja, ga devven
Dus vroeg ik hé, wat zal ik dan devven?
Blablbabla, en uiteindelijk kwam ik hiermee;
[..]
Hahahh ahww zo schattigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
_______
Aahwquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
_______
Niet dus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Nectar het volgende:
Ik vind de TT even autistisch als de TS.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
En inmiddels wachten we al vier dagen op het design (HINT HINT PATJEEEEEEEEEEEEEEEN)
Ja iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nooit toegeven aan vluchtgevoelens. altijd je best doen om er wat van te maken.
leermoment. accepteer het en kijk vooruit
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja iddMaar achteraf wel met de klas kunnen lachen om mijn actie
EN en we hadden 7,5hoogste van onze klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |