Natuurlijk lieverd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat dit mijn woorden niet zijn he
Ik scheld niet met kanker
ik ga het masker aftrekken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef coban het volgende:
[..]
OMG NEE NU GA IK BIJ ELKE EEND RAAR DENKEN
Moet je speedking vragen weetikhet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar ga je die vuist dan in stoppen, als ik vragen mag.
iedereen heeft een hart.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hart had wat is dit
Je mocht toch sowieso niet meer op mij reageren? Dat wordt goedmaken dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:06 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je speedking vragen weetikhet.
Ik wist trouwens niet zo goed of ik wel op deze post van jou zou mogen reageren als niet man zijnde mja.
Niet genomenquote:
Het was een gerucht, ik moest het testen. Echt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hart had wat is dit
Heb ik niet kunnen vinden.quote:
Wat een kuteend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb ooit het oog van een eend er uit gegooid, met een steen. Dat was eng.
dan steel je er toch 1. bijna net zo goed als er zelf 1 hebben!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik niet, daarom reageer ik altijd koud en gemeen.
O WEE ALS JE MIJN KLEURTJE VERANDERT O WEEquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je mocht toch sowieso niet meer op mij reageren? Dat wordt goedmaken dus.
in de brugklas een 7,5 halen is niet zo spectaculair hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja iddMaar achteraf wel met de klas kunnen lachen om mijn actie
EN en we hadden 7,5hoogste van onze klas
verklaard alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ik niet, daarom reageer ik altijd koud en gemeen.
ow jammer joh.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
in de brugklas een 7,5 halen is niet zo spectaculair hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |