Ik ken jou niet, dus nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Ouqz het volgende:
De lapo is van mij. Alstjeblieft jongens?
Nooit! Hij is mijn tsja wat eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho, luister swa, niet haten op Trollscience, anders stuur ik Schaakmeester op je af
Hihi nee hoor, ik ben mager dus ik blijf eten tot ik een ons weeg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja eet jezelf lekker diabetisch! en dan straks komen zeuren dat de zorgverzekering zo duur is! vind je het gek ja
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit! Hij is mijn tsja wat eigenlijk
Huhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
Maar sinds wanneer is dat trollface gedoe dan. Ik bedoel
Ik ben wel bang geworden nuquote:
Snap er niets vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wtf
iemand had me ook getagd vandaag mrmr kreeg die trollface niet
Het is wel mijn straat. Stiekem, maar ik durf het nicolaas/oplichter/schaakmeester/zwendelaar/fraudeur niet te vertellen (dit moet wel goed zijn voor wat google-resultaten toch?)quote:
Ja dan heb je a en daarna moet je b oplossen en weet je de formule.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat niet het gemiddelde van y gedeeld door het gemiddelde van x ofzo
WIE NIET?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef coban het volgende:
Ik heb voor noppes een dimens en lh 4 mod topic gemaakt
Zomaar nemen ze dat topic niet serieus
Kan niet,,jij drinkt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap er niets vanSchrok wel al. Getagd. En vooral door die persoon. Was al bang voor een dronken Flips foto
En dat kan je niet fixen door y= ax + b ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dan heb je a en daarna moet je b oplossen en weet je de formule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |