Die had een ban toch?quote:
ja eet jezelf lekker diabetisch! en dan straks komen zeuren dat de zorgverzekering zo duur is! vind je het gek jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga even een gebakje nuttigen onder het genot van een kopje thee, en een gezellig muziekje.
Dat weet je zelf ook wel, en ik weet ook wel dat je dat niet openbaar wilt maken. Snap ik ook wel hoor.quote:
Heerlijk inderdaad, ik kan niet wachten tot die rust wederkeert.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
Kunnen jullie je nog herinneren, toen Nectar een ban had? Heerlijke rust was dat.
Ja daarom zijn wij ook 1 persoon he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb een koud hart.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
fixed i.v.m. passender bij het onderwerp
[ afbeelding ]
Ik weet wie ik ben, maar jij doelt op een andere username ;D.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel, en ik weet ook wel dat je dat niet openbaar wilt maken. Snap ik ook wel hoor.
Hehe, klopt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik weet wie ik ben, maar jij doelt op een andere username ;D.
hoesoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter drink je geen bier met dit weer man.
Sorry dan zul je toch echt moeten wachten tot de lente.quote:
Herfst man, dan hoort dat, vraag maar aan Spaghettiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
beter drink je geen bier met dit weer man.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, ik kan niet wachten tot die rust wederkeert.
Sinds ik terugkwam, is er rust in dit topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad, ik kan niet wachten tot die rust wederkeert.
SpaghettiVreterquote:
Of monoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herfst man, dan hoort dat, vraag maar aan Spaghetti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |