Mijn zusjequote:KZ
Vriendinnetjes en ik zagen een bordje met "Kapsalon Mohamed". Dus wij denken heyyy, lekker kapsalon!willen we naar binnen gaan, blijkt het echt een kapsalon te zijn hahahahaha
WTFquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn zusje![]()
Dat wou ik even delen.
Toch blijft je zusje leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn zusje![]()
Dat wou ik even delen.
Wow eerste keer in mijn FOK! carrière dat het werktquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wow eerste keer in mijn FOK! carrière dat het werktWie is je zusje?
De knapste?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij staat ook in userfoto topic haha.
Weenie wie mn zusje is :S:S
ja, de rechterquote:
Nah.quote:
Nee, ik heb toch ook ogen mien jong.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
Vraag je je nu niet af welke ik bedoel?
quote:
Hoi.quote:
Nou ik hoop voor je dat je het krijgt. Wordt tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:17 schreef yosander het volgende:
Mja klopt.
Jup, 3 huisgenoten. Waarvan ik hoop dat ze me morgen opbellen.
Gewoon veel van die oefenexamens maken!
wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoi.
Ik zou nu een categorietje userfoto's topic opmerking kunnen maken, maar dat doe ik maar niet, om de lieve vrede te bewaren.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Er is voetbal man. Zit je onder de plak ofzo
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Koffiebeaun. het volgende:
Ik ga ook zo voetbal kijken, maar eerst nog stomme opdrachten afmaken voor studie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht maken
Hmm, goed plan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ga eerst voetbal kijken en daarna stomme opdracht maken
Uiteraard. Maar moet het voor 9 uur morgenochtend inleveren dus wordt weer nachtwerkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
en dan dat ook weer uitstellen zeker
Dat gebeurt mij nou ook altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar moet het voor 9 uur morgenochtend inleveren dus wordt weer nachtwerk
Irritant hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou ook altijd.
Arme jij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Irritant heVooral omdat ik gisteravond een flink zware avond heb gehad dus nu eigenlijk kapot ben
Ben je niet op msnquote:
Ja was vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Arme jij.Was het wel leuk?
Ik had ook een zwaar weekend, daarom nam ik gister maar even vrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja was vetEn ja vrijnemen doe ik ook weleens
Ghehe baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat doe jij dan?
![]()
Aaaaw dan kan je ook wel op msn komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ik ga even goed bezig voor studie zonder afleiding, maar zoals je ziet faal ik.
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Splutje het volgende:
[..]
Er is voetbal man. Zit je onder de plak ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef leeell het volgende:
[..]
neeIk leef met je mee!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Nee sorry Joostie, zo voetbal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Aaaaw dan kan je ook wel op msn komen.![]()
Rechtsgeleerdheid. Hmm hangt er van af welke, maar de meeste wel ja. 2/3 komt er ook om vervolgens spelletjes te spelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:14 schreef Splutje het volgende:
[..]
Sociologie, jij? Hoorcolleges zijn zo nutteloos joh
Ja precies. Ik heb ook bijna altijd spijt als ik gegaan ben. Studeer je in Groningen? Wel leuke studentenstad toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:20 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Rechtsgeleerdheid. Hmm hangt er van af welke, maar de meeste wel ja. 2/3 komt er ook om vervolgens spelletjes te spelen.
Je bent een vrouw!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Nee sorry Joostie, zo voetbal.Ik kan niet zoveel dingen tegelijkertijd.
Heb ik ook wel vaak ja, maar ach wel gezellig op zich met de mensen daar. Jaaa Groningen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja precies. Ik heb ook bijna altijd spijt als ik gegaan ben. Studeer je in Groningen? Wel leuke studentenstad toch?
Ik weet, ik weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Je bent een vrouw!![]()
Als je colleges hebt voorbereidt zijn hoorcolleges enorm saaiVoor de tentamenweken is het wel soms handig om te gaan omdat ze dan nog kunnen wijzen op eventuele aandachtspunten voor de tentamens.
Ik zit in Amsterdam, ook wel aardigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:26 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaak ja, maar ach wel gezellig op zich met de mensen daar. Jaaa Groningen.Zeker leuk! Waar zit jij dan?
[..]
Ik weet, ik weet.Haha ja klopt, want ze herhalen vet veel. En ook nog vaak precies zoals het in het boek staat, met zelfde voorbeelden.
Daar was ik dit weekend wezen stappen. Dat was echt wel even heel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zit in Amsterdam, ook wel aardig
Waar ben je heen geweest?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Daar was ik dit weekend wezen stappen. Dat was echt wel even heel leuk.
Maar nu is de stof nog zo makkelijk dat het niet nodig is. Herhaling van stof werkt ook wel maar daardoor vind ik het wel eerder saai.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoorcolleges zijn makkelijk om de stof te begrijpen.
Ligt eraan. Ik krijg soms ook totaal andere stof in hoorcolleges dan wat in de boeken staat en sowieso wordt in hoorcolleges vaak ook stof voor het tentamen gegeven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar nu is de stof nog zo makkelijk dat het niet nodig is. Herhaling van stof werkt ook wel maar daardoor vind ik het wel eerder saai.
Dat staat ook in mijn eerder post verwerkt dat er stof kan gegeven voor het tentamen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik krijg soms ook totaal andere stof in hoorcolleges dan wat in de boeken staat en sowieso wordt in hoorcolleges vaak ook stof voor het tentamen gegeven.
Doei Joostie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:40 schreef Joosterd het volgende:
Ik ga even sociaal doen naar mijn familie, fijne avond nog iedereen en goed je best doen op school!
XOXOXO
![]()
Gr Joost,
Eens. Ik vind het echt kut dat ze verliezen ookal gaat het voor NL nergens meer omquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zweden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nichterige kasthomo's
Het ergste is gewoon dat je verliest van fucking Zweden met fucking slechte spelers en die gasten gaan nu denken dat ze nog wat voorstellen ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:02 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het echt kut dat ze verliezen ookal gaat het voor NL nergens meer om
Ik moest hard lachen.quote:
De 3-2 was hun eerste echte kansquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon dat je verliest van fucking Zweden met fucking slechte spelers en die gasten gaan nu denken dat ze nog wat voorstellen ook.
Tevens,
Kuyt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pieters![]()
Robin 'Ik doe alles veel moeilijker dan nodig is' van Persie
Van der Vaart met z'n dikke pens![]()
Strootman met z'n kop als een grindtegel![]()
![]()
Wat doet hij met jeeeeeeequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind het schandalig dat GM mij zo lekker maakt de hele tijd.
Van Bommelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het ergste is gewoon dat je verliest van fucking Zweden met fucking slechte spelers en die gasten gaan nu denken dat ze nog wat voorstellen ook.
Tevens,
Kuyt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van der Wiel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pieters![]()
Robin 'Ik doe alles veel moeilijker dan nodig is' van Persie
Van der Vaart met z'n dikke pens![]()
Strootman met z'n kop als een grindtegel![]()
![]()
Markus speelt ook als een mongool ja, maar in vergelijking met het andere gajes op het veld valt het nog mee.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:05 schreef Renesite het volgende:
Eventjes hoor:
Gebruik van de topicreport alleen in gevallen dat het zin heeft
Kusje
Hoezooooo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou geen idee wat hij aan het doen is, krijg geen hoogte van hem.
tquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:09 schreef Renesite het volgende:
Voetbal verbroederd en is goed voor je scheld vocabulaire
Alweerquote:
Getsie. Zo noemde ik mijn vriend ook in het begin toen niet iedereen wist dat ik piemels leuk vind.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weenieeeeeezou ik een nieuw projectexperiment zijn van hem?
Het komt toevallig uit. Dus wie weet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
AlweerSpreken jullie af om gezamenlijk hier te komen. Of hoort dat bij die 3 maandelijkse check die jullie gaan uitvoeren.
Ik wilde die grap gister maken maar ik was te lui.quote:
het is weer tijd voor een auditquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
AlweerSpreken jullie af om gezamenlijk hier te komen. Of hoort dat bij die 3 maandelijkse check die jullie gaan uitvoeren.
met je imageshack en je twee golfjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik wilde die grap gister maken maar ik was te lui.
Dat was ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
met je imageshack en je twee golfjes
Ik weet niet waarover je hebt hebt. Over het algemeen gebruik ik Tinypic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
dat was kaadrol geloof ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:13 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn grap gejat, als ik dood was had ik me omgedraaid in mijn graf.
En nu draait hij zich om.quote:
Terechte constatering.quote:
Ik las btw KaasDrolquote:
jij doet niet aan dm's vandaag?quote:
quote:
quote:
quote:
Wat is er?quote:
Kan je tenminste uitslapen. Ik had van 11 tot 17 vandaag. Morgen niets en donderdag 9 tot 15quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben zo verdomd moe hè. En dan morgen van 3 tot half 6 hoorcollege.
Aww, arme meid. Aai over je bolletje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan je tenminste uitslapen. Ik had van 11 tot 17 vandaag. Morgen niets en donderdag 9 tot 15
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Aww, arme meid. Aai over je bolletje.
Beter dan:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
"Je hebt op de universiteit geen vakantie"
Ik heel hard huilen.
Heb de week na de herfstvakantie een lesvrije week...!
RUG
Is niets ergs aan. Immers: na je tentamens heb je een week ECHT chillen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
Tentamenweek precies voor de herfstvakantie.
Stel je niet aan joh ik moet nog beginnen aan een opdrachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ben zo verdomd moe hè. En dan morgen van 3 tot half 6 hoorcollege.
Privaatrecht vandaag man. Donderdag perspectieven op recht, vrijdag een taaltoets, die jij waarschijnlijk niet gehaald zou hebben, dus wees blij dat ze daar nu pas mee beginnen. Verder nog staatsrecht, strafrecht en Europese rechtsgeschiedenis volgende week. Genot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?
Nee hoor. De week na de herfstvakantie moeten we een huge fucking groepsopdracht inleveren. En wat hebben we al gedaan: de nada.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is niets ergs aan. Immers: na je tentamens heb je een week ECHT chillen.
Studeer jij ook rechten aan de RuG?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
En, al algemene rechtswetenschappen en shit als tentamen gehad? Juridische vaardigheden en staatsrecht?
Of na je tentamens gewoon weer college. Zo rollen wij in Chillburg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
Wanner heb je dan vakantie? Niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Of na je tentamens gewoon weer college. Zo rollen wij in Chillburg.
In december pas.quote:
O. Da's wel een genot dan.quote:
Inderdaad, ik zit hier te genieten, je wil 't niet weten.quote:
Die ik niet gehaald zou hebben? Say what? Ik zit in mijn masterfase/schakelfase. Poep niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Privaatrecht vandaag man. Donderdag perspectieven op recht, vrijdag een taaltoets, die jij waarschijnlijk niet gehaald zou hebben, dus wees blij dat ze daar nu pas mee beginnen. Verder nog staatsrecht, strafrecht en Europese rechtsgeschiedenis volgende week. Genot.
Jep!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:22 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Studeer jij ook rechten aan de RuG?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zit in mijn masterfase/schakelfase.
De taaltoets zou jij niet halen nee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ik niet gehaald zou hebben? Say what? Ik zit in mijn masterfase/schakelfase. Poep niet.
Ik lig op bed. Zal niet vertellen wat ik aanheb.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Kaasrol het volgende:
Ik krijg kramp in mijn benen van deze kutstoel.
Zal goed kunnen. Heb een capaciteitentest gedaan bij het UWV (ivm. stage) en op taal scoorde ik HBO en de rest boven of gemiddeld universitair. Inzicht (blokkentest en dergelijke) boven universitairquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De taaltoets zou jij niet halen nee.
Nee, doe maar niet. Ik heb mijn muis al op de TR knop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik lig op bed. Zal niet vertellen wat ik aanheb.
En wat doe jij zoal op het Harmoniecomplex?quote:
Ben van plan die te laten staan. Whehehehe.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet. Ik heb mijn muis al op de TR knop.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar stond een andere PI
[/editgeschiedenis]
Ik studeer ook rechten, maar zit nu nog voornamelijk in Academiegebouw en Pathé. Sjaars he.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat doe jij zoal op het Harmoniecomplex?
Sjaarsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:32 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Ik studeer ook rechten, maar zit nu nog voornamelijk in Academiegebouw en Pathé. Sjaars he.
Ik heb bier gedronken met een mod.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uurtje college gehad en daarna bier gedronken
Haha ach wil prima hoor. Alleen de hoorcolleges zijn in Pathé.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sjaars!
Pathé zaal 2/3 inderdaad!
Ik doe het traject HBO > universiteit... dus heb er nooit college gehad. Moet er niet aan denken tho: heb een tafeltje nodig voor mijn wettenbundel klapper collegeblok en flesje water
Wie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met een mod.
Ow nice!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Haha ach wil prima hoor. Alleen de hoorcolleges zijn in Pathé.Collegeblok op schoot, gedimde lichten, chille stoelen, een kerel die blabla praat, en je kan zo mooi een uurtje of twee slaap in halen.
In jouw geval niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:35 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik heb bier gedronken met een mod.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Herfstvakantie hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Beter dan:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Herfstvakantie hebbenOp het HBO waren dat pas tijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
neequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb morgen een hc over Freud. Maar ik heb vorig jaar al Freud gehad. ZALLIK GAAN
jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb morgen een hc over Freud. Maar ik heb vorig jaar al Freud gehad. ZALLIK GAAN
Op het HBO was ik meer vrij dan dat ik naar school ging.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het HBO waren dat pas tijden...!
Dat zal, ik heb de laatste drie weken van oktober alleen maar practica, oftewel: bezig van 9 tot 17 elke dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het HBO waren dat pas tijden...!
Ik 5 dagen per week college. Nu 2,5quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op het HBO was ik meer vrij dan dat ik naar school ging.
Nee, we hebben een halfuurtje gebabbeld en toen gingen we weer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef yosander het volgende:
nog dronkuh geworden tijdens de vergadering suusie gr gr
Ja ik ook, maar ik had qua vakanties enzo vet veel vrij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik 5 dagen per week college. Nu 2,5
Ooh, niet eens de kroeg ingedokenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, we hebben een halfuurtje gebabbeld en toen gingen we weer.
[..]
Ja ik ook, maar ik had qua vakanties enzo vet veel vrij.
Meeeeeh valt oooook wel meeee...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:41 schreef tdrone het volgende:
HBO is voor mij meer bezigheidstherpatie dan echt studeren tijdens sommige blokken
Ja hallo ik moest nog 7 hoofdstukken van statistiek bijlezen en Marks tante was jarig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh, niet eens de kroeg ingedoken
ik heb dit blok (tot de week na de herfstvakantie) nog 3 contactmomentenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meeeeeh valt oooook wel meeee...
vond ik.
moet je zelf oordelen, kan ik niet voor je doen.quote:
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja hallo ik moest nog 7 hoofdstukken van statistiek bijlezen en Marks tante was jarig.
Ja maar dat mens leest alleen de powerpoint op en ze legt niet duidelijk uit vind ik, dus ik lees het boek maar. En het is statistiek enzo en jwt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
Samequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen m'n aantekeningen.
Zou nu anders al over de 1100 bladzijden hebben moeten lezen
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Kijk, een goed topic in het wild.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Heb je daar wat aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Same
Ik koop bij JFV wel uittreksels
Geen idee. Ik kocht ze op de Hanze altijd welquote:
Ik wil ook wel eens douchen met Mark hoor, als jij niet kan.quote:
Facebook zegt vanaf 3 juli 2011quote:
Hè, verdorie, in mijn razernij toch net te hard op mijn toetsenbord geramd waardoor er een foutje is ingeslopen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
om er vervolgens als een paard met drie gebroken enkels en een klaplong er achteraan te schuifelen
samenvattingstorequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
niets hoor, maar geen vrije tijd hebben, school/werk/vrienden die er onder lijden, continu bemiddelen en tussenweg vindenquote:
de slegte?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Splutje het volgende:
Weet iemand hoe die tent in Amsterdam heet waar je samenvattingen kan kopen?
just helpin' uquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hè, verdorie, in mijn razernij toch net te hard op mijn toetsenbord geramd waardoor er een foutje is ingeslopen.
Mammaquote:
Gevaarlijk met blimksem en oordopjes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
Sommige toetsenborden hebben gaatjes om water en koffie af te voeren.
dan is de schade toch al aangerichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
Toetsenbord aangesloten op een laptop.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een toetsenbord en geen laptop
jij typt hardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
Sowieso oppassen met je headset inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Gevaarlijk met blimksem en oordopjes.
Welteruston.quote:
Dat zegt iedereen maar het is niet zo.quote:
jawel je ramde op je toetsenbordquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen maar het is niet zo.
Het ging volgens mij om het geluidsniveauquote:
moet ook nog heel veel doen, echt geen zin, komt morgen welquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het ging volgens mij om het geluidsniveau
Ik weet niet eens of ik uittreksels kan kopen voor dit vak. Maar red me nog wel, hoop ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Same
Ik koop bij JFV wel uittreksels
Heb wel eens met GM geskyped... man, hij tikt hard.quote:
Of zijn microfoon is gewoon gevoelig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb wel eens met GM geskyped... man, hij tikt hard.
of kb en renesite zijn gevoeligquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Of zijn microfoon is gewoon gevoelig.
Ik ben emotioneel heel snel instabielquote:
Ik ben een sterke jongen. Ik kan daarmee handelen...quote:
HA! See?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb wel eens met GM geskyped... man, hij tikt hard.
quote:
zeg nou niet dat je nieuwsgierigheid niet geprikkeld wordtquote:
Ben jij de mannelijke ik?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben emotioneel heel snel instabiel! Nou weer...
Ik moet het voor morgen 9 uur inleverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:03 schreef leeell het volgende:
[..]
moet ook nog heel veel doen, echt geen zin, komt morgen wel
begint goed op't hbo
vaak geneuspeuterd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
[..]
zeg nou niet dat je nieuwsgierigheid niet geprikkeld wordt
nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik moet het voor morgen 9 uur inleveren
Ik heb datquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:00 schreef GlowMouse het volgende:
goed van jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Schriftelijk toestemming vragen, in vijfvoud, bij mij.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik heb datMaar dat is het water afvoer voor mijn zweethanden
![]()
Morgen is die 5 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:12 schreef Kaasrol het volgende:
Nexus S nu bestellen of wachten tot morgen?
overmorgen 10?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Morgen is die 5 euro goedkoper.
Van de commissie KB-ontmoetingen. Welke nog een derde lid zoekt, afkomstig uit het buitenland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef GlowMouse het volgende:
kb wij gaan wel meeten he, of is er dan toestemming van jan nodig?
Nee, duurder. Eurootje of 35.quote:
Oh kut, snel zijn dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee, duurder. Eurootje of 35.
Jan komt toezicht houden danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:13 schreef GlowMouse het volgende:
kb wij gaan wel meeten he, of is er dan toestemming van jan nodig?
Goed topic.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gregory van der Wiel
Welke lijst? Ik heb verschillende lijsten met betrekking tot jou.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoeveel mensen staan er op de lijst mijn weledelgeleerde Breezer?
de meetlijstquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Welke lijst? Ik heb verschillende lijsten met betrekking tot jou.
Genot.quote:
Dat was een soort van halve inside joke achtig iets.quote:
welke precies?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Welke lijst? Ik heb verschillende lijsten met betrekking tot jou.
Dat is geen openbare informatie. Tegen een lichte vergoeding kan ik deel verklappen.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
131 afgewezen verzoekjes, 9 goedgekeurde verzoekjes en uitgevoerd en nu 24 nieuwe verzoeken sinds Steve Jobs is overleden.
ruilen voor een mooi verhaal?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat is geen openbare informatie. Tegen een lichte vergoeding kan ik deel verklappen.
hij is mijn knuffelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Renesite het volgende:
Ik wil Breezersletje ook wel eens meeten
half toch maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn levensverhaal kent hij al.
er komen sneller nieuwe dan dat ik ze jou kan vertellen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ken die verhalen van jou nog wel, van de Skype avondjes vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |